Astra Coupé Club
http://astracoupe.pl/forum/

wykres co o tym sadzicie??
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=37&t=13913
Strona 1 z 1

Autor:  hojdysqs [ 16 listopada 2012, o 18:52 ]
Tytuł:  wykres co o tym sadzicie??

Czesc chlopaki w prawdzie nie ma sie czym chwalic bo mod jeszcze nie gotowy ale przedstawiam ponizej wykres:
run1 to mod tunera (slowa "+metanol" nie bierzcie pod uwagę)
run2 to to z czym do niego przyjechalem (moja seria)

Oczywiscie tak jak juz wspominalem w innym watku auto jeszcze nie jest do konca wystrojone z racji tego ze co chwile przychodzilo kupe klientow z roznymi zapytaniami i po prostu goscio nie zdazyl rozkminic wszystkiego a zwlaszcza momentu od jakichs 4300 obr. I tu kieruje pytanie do was jak myslicie co moze byc nie tak ze moment nagle zaczyna leciec w dol. Czego to moze byc wina? Dodam tylko ze turbo wg tunera jest w bdb stanie, aha chyba zaworu dv nie mam zablokowanego chociaz jest zalozony rownierz blov off. Dodam jeszcze ze cisnienie na turbo po tym modzie caly czas trzyma okolo 1.1. nie ma zadnego spadku przy tych ok. 4300obr. Pytam was tak z ciekawosci poniewaz najprawdopodobniej dopiero za ok. 2 tyg. bede jechal do niego jeszcze raz zeby dokonczyl swoja robote. No i po prostu chcialem wiedziec czy moze macie jakis pomysl na te sytuacje co moze byc przyczyna spadku momentu? jeszcze nie dokonca zmodyfikowany soft, cos w aucie a moze hamownia? Chociaz to ostatnie raczej wykluczam. Byc moze wasze wskazowki przyczynia sie do szybszego rozkminienia mojej zabawki. Co sprawdzic w aucie, poprawic itp.? Z gory dzieki :D

aha wykres pochodzi ze zdjecia robionego telefonem dlatego taka slaba jakosc
Obrazek

Autor:  Lobuziak [ 16 listopada 2012, o 19:49 ]
Tytuł:  Re: wykres co o tym sadzicie??

Logi by dużo pokazały... temperatura powietrza, duty cycle turbiny, afr, doładowanie... za mało danych na wykresie... op-com powinien działać w Astrze H...

Jeśli to problem z przymykaniem przepustnicy (występujący nawet na serii) to wszystko zależy od tunera...

Courtenay na początku rozwiązywał ten problem nawiercając puszkę z filtrem powietrza, chociaż nie zawsze to pomagało ... ale w końcu najpierw EDS potem chyba i Klasen rozwiązali problem w programie...

Ja myślę że to jest przyczyną tego zjawiska patrz -> mój post z sierpnia: viewtopic.php?p=164485#p164485

Pozdrawiam
Lobuziak

Autor:  hojdysqs [ 16 listopada 2012, o 19:54 ]
Tytuł:  Re: wykres co o tym sadzicie??

a moze wywalic tego blow offa i wsadzic dbilasa moze wtedy bedzie sie dobrze zachowywal. Bo pamietasz ze na dbilasie obcinalo mi cisnienie na turbo moze ten nie zablokowany dv i wystepujacy w tym obok niego blow off to wszystko psuja?? W sumie kolo ma op coma tylko nie wiem czy potrafi cos wyczytac z logow

Autor:  ryba1 [ 16 listopada 2012, o 19:58 ]
Tytuł:  Re: wykres co o tym sadzicie??

hojdysqs napisał(a):
a moze wywalic tego blow offa


już dawno powinieneś to zrobić

Autor:  hojdysqs [ 16 listopada 2012, o 20:11 ]
Tytuł:  Re: wykres co o tym sadzicie??

jutro to zrobie tylko upewnie sie na 100% czy aby napewno oryginalny dv nie jest zablokowany. Zeby sobie problemow nie narobic, ale mysle ze nie jest bo bez wlaczania metanolu wogole nie slychac blov offa. Aha na metanolu wykres troche inaczej wygladal z teg co pamietam to od 3700 obr idzie troche w dol a juz od 4000obr. idzie znowu w gore tak do jakichs 4700 i dopiero powoli spada ale wartosc NM jest wyzsza bo wynosila 363NM z tym ze silnik juz byl dobrze nagrzany i moze bylo by lepiej ale byl problem z odlaczeniem ESP bo w tryb awaryjny wchodzil. Dopiero pozniej wyciagnelismy jedna wtyczke przy tylnym kole. (A dopiero w domu z ksiazki serwisowej dowiedzialem sie ze trzeba przytrzymac przycisk sport). A moze znacie kogos z okolic wawy czy lublina kto by mi ta obnizke NM ogarnal?? A tak na marginesie moze sie orientujecie do jakich wartosci mozna podniesc w mojej astrze moc aby bylo to bezpieczne dla silnika?

Autor:  DAN [ 18 listopada 2012, o 17:57 ]
Tytuł:  Re: wykres co o tym sadzicie??

Z tego co kojarzę to jest ta sama hamownia, na której hamowaliśmy się na zlocie. Przy wszystkich 3 hamowaniach moment spadał przy ok. 4500 rpm. Najlepiej zhamuj się gdzieś indziej, bo wydaje mi się, że problem leży w hamowni a nie w aucie.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/