W z20let jest również map sensor. Najlepiej jak byś miał logi przy standardowym dolocie i zmodyfikowanym...
Głowna mapa charakterystyki odczytu MLHFM definiuje odczyt przy równym przpływie powietrza. Przy zastosowaniu w konkretnym silniku występują różne turbulencje związane z kształtem dolotu do przepływki jak i zapewne sposób zasysania powietrza do cylindrów silnika - pulsacyjny. Dlatego dodatkowo istnieje mapa korekcyjna związana z obciążeniem (Load w %) i obrotami silnika. Zrobiłem kiedyś porównanie mapy korekcji odczytu przepływki KFKHFM:
Dla Z20Leh są większe różnice i tak pomiędzy 4tys a 4,5 tys jest duża różnica w korekcie - a dolot jest bardzo podobny do Z20Let - różnica jest chyba tylko w przpływce - średnica i inna siatka profilująca przepływ powietrza. Zmiana dolotu powoduje spore zmiany w odczycie przepływomierza. Możliwe że efektem zbyt dużej rozbieżności jest chwilowe przymknięcie przepustnicy. Logi by to pokazały.
Pozdrawiam
Lobuziak