Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 17:45

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 7 grudnia 2005, o 17:38 
w przyszłym tygodniu jestem umówiony na robienie dolotu, jednocześnie chcę założyc blowa no i stożek oczywiście...

czy w związku z powyższym macie jakieś rady, wskazówki, może polecacie jakieś konkretne firmy i rozwiązania?


pozdrawiam,

peka


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 grudnia 2005, o 12:44 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Z BOVem to jest tak że przepływka nie bardzo go toleruje.
Ja już mam drugiego bova(dwu tłoczkowy z regulacją sprężyny) i mi silnikiem delikatnie rzuca na wolnych obr., ale i tak jestem zadowolony.
Lepszą opcją jest dv, ale już nie ma tagiego efektu dzwiękowego.

Co do stożka to ja mam "Filtr wykonano w technologii SSM (Stainless Steel Mesh) - medium filtrującym jest drobna prasowana siatka z wysokogatunkowej stali nierdzewnej. Siatka SSM stawia znacznie mniejszy opór przepływowi powietrza, zachowując jednocześnie dostateczną filtrację.
Filtr jest wielokrotnego użytku. Siatkę SSM czyści się za pomocą uniwersalnych środków odtłuszczających typu WD-40 lub Xeramic. Filtr nie wymaga impregnacji"

Zaletą tego filtra jest to że podczas zasysanego powietrza nie wciąga się olej (jak w stożku bawełnianym) i nie osiada na przepływce.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 grudnia 2005, o 15:11 
WARIK napisał(a):
Z BOVem to jest tak że przepływka nie bardzo go toleruje.
Ja już mam drugiego bova(dwu tłoczkowy z regulacją sprężyny) i mi silnikiem delikatnie rzuca na wolnych obr., ale i tak jestem zadowolony.
Lepszą opcją jest dv, ale już nie ma tagiego efektu dzwiękowego.


czy ktoś inny może się podzielić swoimi spostrzeżeniami odnośnie wyboru bova/ dv ?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 grudnia 2005, o 19:34 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
PEKA napisał(a):
czy ktoś inny może się podzielić swoimi spostrzeżeniami odnośnie wyboru bova/ dv ?



to chyba bedziesz musial poczekac az sie nasi "GURU" od tych spraw zglosza (@Titleist i @Coube) Oni maja wystarczajaco doswiadczen na ten temat (tak sadze)




SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 grudnia 2005, o 21:16 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 maja 2004, o 09:33
Lokalizacja: Katowice
chyba zaczne pobierac oplaty :D

spokojnie da sie zrobic tak, zeby nic nie rzucalo na wolnych obrotach..
dla mnie problemem bylo to, ze w trakcie jazdy jak Ci czasem podskoczy "noga na gazie" przez np. dziury...to powietrza, ktore powinnobyc NIE ma i jazda jest nieprzyjemne...malo plynna.

jestes z warszawy, jak bedziesz zdecydowany...uderz do 2M, DrRedDevil i on na 100% rozwize Twoj problem.
Moze przy okazji tez moj :D

_________________
Opel Z-series Consultant
Z20LET Z20LEL Z20LER Z20LEH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 grudnia 2005, o 22:03 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Coube napisał(a):
chyba zaczne pobierac oplaty


:lol: :lol: :lol:

To ile bierzemy za porade ?

5zl za idiotyczna odpowiedz
10zl za dwuznaczna odpowiedz
50zl za fachowa odpowiedz

:?:


bedzie pasowac, czy za drogo ? :lol:



A wracajac do tematu, to moim zdaniem BOV jest nienajlepszym rozwiazaniem,
a przy mocach do 250KM jest calkiem zbyteczny.




SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 grudnia 2005, o 07:14 
No tak, ale BOV da jakieś 20 kuniuf a stożek jakieś dodatkowe 25 z zapasem, więc już się robią konkretne wartości, zakładając że w serii było 211KM jak na jednym z wykresów na astra-coupe.net ;)
5 złotych proszę przelać na konto... :D

A w temacie, to mam dokładnie takie same doświadczenia z BOVem co Kuba i pomimo tego że wrażenia akustyczne były mniej spektakularne, jazda z DV który miałem potem zamontowany była nieporównywalnie przyjemniejsza...

P.S. Adaś-SG będzie w Niemcowie 13, Roger and Out.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sierpnia 2006, o 10:36 
odkopuje watek:

Dungood napisał(a):
No tak, ale BOV da jakieś 20 kuniuf a stożek jakieś dodatkowe 25 z zapasem


czy to prawda z blow-offem? daje 20 kucow? wierzyc mi sie nie chce

zaintersowalem sie blow-off'em dla samego dzwieku i pytanie ... czy nie wiem jak kupie HKS czy tam GREDDY i poprostu zaloze to beda jakies problemy ? czy cza stroic i inne duperele?

ma ktos stozek zalozony ?

panow ze stozkami badz BLOW-OFF'em prosilbym o zdjecie ;) jak to wyglada ...

z gory dzieki


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sierpnia 2006, o 12:11 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
nash5009 - nie załapałeś :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sierpnia 2006, o 12:24 
WARIK napisał(a):
nash5009 - nie załapałeś :P

Oj, chyba nie :P
A świece sportowe to też dodatkwe 15 kuniuff :mrgreen:
Pozdr!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 sierpnia 2006, o 07:32 
czy ten pierdolnik ktory odchodzi z rury od interkulera to jest blow off? gdzie dalej idzie taki cienki przewod niebiski?

Obrazek


http://www.m1gst.com/vb/showthread.php?t=47924

znajduje sie topic 'How To'..... Fit a Z22SE Airbox to a Z20LET czy ktos to juz robil?
tam z kolei zostaje umieszczony taki maly filterek... o co chodzi?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sierpnia 2006, o 14:30 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
U mnie kiedyś wyglądało to tak:
Obrazek
A teraz tak:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sierpnia 2006, o 14:59 
Czy pozostałe rury pomiedzy turbo i IC też zmieniłeś na stalowe? Co dała zmiana rur i wstawienie stożka? Masz nawiew na stożek?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sierpnia 2006, o 15:37 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
cezzar napisał(a):
Czy pozostałe rury pomiedzy turbo i IC też zmieniłeś na stalowe?

Tak

Co dała zmiana rur i wstawienie stożka?

Przepiękny syk wciąganego powietrza który uwielbiam :D
cezzar napisał(a):
Masz nawiew na stożek?

Nie bo to jest turbolot :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sierpnia 2006, o 20:25 
warik widze ze ty tez masz na srodku tej rury takie cus... co to jest?


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 88 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL