Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 01:52

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2008, o 09:44 
No normy normami, ale jak dla mnie ok. 3l/10.000 to trochę za dużo. Tym bardziej że wcześniej nie zjadał tyle a użytkuję samochód z głową (tak mi się bynajmniej wydaje).


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2008, o 10:35 
Przejechałem 10 tys. i w ciągu użytkowania dolałem 0,6-0,7 litra oleju, żeby zachować identyczną ilość oleju na bagnecie do wymiany. Jak na możliwości 1.8 to jeżdżę raczej szybko. Także te 3 litry nawet przy ostrej jezdzie non stop to i tak byłoby dosyć dużo


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2008, o 11:17 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
KUPERnick, może nie zjada, a gdzieś leci. Silnik jest suchy?

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2008, o 11:34 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Kupernik tragedii nie ma, ja bym na twoim miejscu na razie się nie przejmował i śmigał dalej ;) (tylko sprawdzaj ile bierze tego oleju na 1000).
napisz jeszcze jaki przebieg.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2008, o 11:37 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Arti napisał(a):
Przejechałem 10 tys. i w ciągu użytkowania dolałem 0,6-0,7 litra oleju, żeby zachować identyczną ilość oleju na bagnecie do wymiany. Jak na możliwości 1.8 to jeżdżę raczej szybko. Także te 3 litry nawet przy ostrej jezdzie non stop to i tak byłoby dosyć dużo


Co innego wolnossacy co innego turbo. Fakt ze dosc duzo go ubywa bo przy sprawnym napewno byloby mniej al enie ma tragedii. Jesl dolot zasyfiony mocno to masz juz szykowac kase na regeneracje tubałki. Przy takim gubieniu oleju to dolot powinienes miec zasyfiony juz tak ze sam stwierdzisz ze juz przyszedl czas.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2008, o 12:23 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
wesol - to że w dolocie znajduje się olej to jest normalka w turbo ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2008, o 13:34 
warik a jak jest odma skonstrulowana w turbo? czasem nie w dolot?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2008, o 14:33 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
Pingu napisał(a):
warik a jak jest odma skonstrulowana w turbo? czasem nie w dolot?

w dolot, ale u mnie nie ;) poprostu sobie wężyk wisi :DD ale będę musiałcoś z tym zrobić bo troszke czuć :'(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2008, o 15:52 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
WARIK napisał(a):
wesol - to że w dolocie znajduje się olej to jest normalka w turbo ;)


Dlatego napisalem ze w wolnossaku to tylko z odmy ale tez mozna zalozyc filterek w to miejsce i juz nie bedzie od niej walic. Zreszta w niektorych odma nie wali tak duzo( kwestia konstrukcji typu silnika itp). W doladowanym to zawsze bedzie bo wiadomo ze przepusci troche turbalka. Oczewiscie tez zalezy jak sie jezdzi bo na zimnym nieco wiecej wali a niektorzy to tylko do pracy i do marketu jezdza wiec to tez wazne jest. Co innego wskoczyc na autoske i tam gonic 5 godzin.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sierpnia 2008, o 15:55 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
WARIK napisał(a):
w dolot, ale u mnie nie poprostu sobie wężyk wisi ale będę musiałcoś z tym zrobić bo troszke czuć


tak jak u mnie :) ale psssst bo mnie ekolodzy zjedzą xP

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2008, o 09:37 
DAN napisał(a):
KUPERnick, może nie zjada, a gdzieś leci. Silnik jest suchy?

Plam w garaży niezaobserwowałem. Silnik suchy, troszkę poci się na uszczelce miski olejowej no i poci się też na turbinie. Przebieg 100.000 km. No nic, na razie pojeżdżę i zobaczymy co dalej będzie.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2008, o 11:09 
Odkopuje temat...
Mam właśnie problem w 2.2 - bardzo szybko zaczął mi znikać olej :zly: Pisze znikać bo trudno mi stwierdzić co jest przyczyną dopóki nie pojade na serwis, ale znalazłem bardzo wyraźne zapocenie od przodu silnika zaraz pod tą plastikową osłoną - do tego stopnia, że aż zostaje duża kropla oleju na palcu jak się przejedzie... Ubytek oleju jest bardzo znaczny - ok 1 litra na 500 km, wcześniej tak nie było, przy włączonej klimie olej znika jeszcze szybciej. Wrzuce po południu fotke w którym miejscu dokładnie jest to zapocenie - może ktoś ma jakiś pomysł, sugestie... Mam nadzieję, że to jest jakaś uszczelka a nie np. pęknięcie bloku silnika czy coś takiego co zdarzyło się np.koledze Manieczka :/


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2008, o 22:37 
Podłączam się do tematu z moją 2.2. Po tym jak wymieniłem olej na 5w50 mobil 1 oleju zaczęło ubywać po 1l na 2000km. Wiem ze na pewno nic nie cieknie choć silnik jest delikatnie spocony od spodu ale nie na tyle by co raz dolewać tyle oleju i na parkingu plam nie zostawia. Mam teraz przejechane 107000km i myślę a zalaniu już czegoś gęstszego, może to pomoże bo nie chciałbym zaglądać pod cylindry.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2008, o 10:28 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Zmien olej na innej marki. Nie jest powiedziane ze oleju gęstszego musi mniej wciagnac. Z wlasnych obserwacji zauwazylem ze oleju 0W40 mi nie wciagnal praktycznie wcale przez 8 tys km a juz 10W40 innej marki pociagnalokolo 300 ml. Coprawda mowie tu o silniku diesla ale w sumie to nie ma znaczenia.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 września 2008, o 12:41 
Dzisiaj lub jutro napiszę co przyczyną było u mnie bo auto dziś od rana stoi w zaprzyjaźnionym serwisie ;) Przy czym u mnie jest ewidentny wyciek w górnej części silnika - liczę, że po prostu uszczelka pod głowicą...
-MARECKI napisał(a):
Po tym jak wymieniłem olej na 5w50 mobil 1 oleju zaczęło ubywać po 1l na 2000km

A jaki był wcześniej olej, też 5W50 syntetyk? Bo przyczyna może być banalna a rozwiązanie po prostu takie jak napisał Wesol...
-MARECKI napisał(a):
Mam teraz przejechane 107000km i myślę a zalaniu już czegoś gęstszego, może to pomoże bo nie chciałbym zaglądać pod cylindry

Przy tym przebiegu (jeżeli prawdziwy) nie ma co zalewać go gestą zupą moim zdaniem tylko szukać przyczyny dlaczego ubywa - zwłaszcza jeżeli wcześniej nie brał oleju :roll:


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL