Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 11:53

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat wszelkich form tuningu silników występujących w Asterkach.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 19 października 2007, o 16:31 
Witam serdecznie.

Umieściłem wcześniej info na VectraClub ale widzę, że jest zainteresowanie. Dlatego myślę, że i Was to zaciekawi. Pisząc w skrócie. Prosta, bezpieczna przeróbka i dodatkowe 20 lub nawet 35 kucyków. Te silniczki są mocno stłumione. Rekordziści, po większej przebudowie osiągają nawet 215 czy 250 koni bez doładowania! Szczegóły opisałem tutaj.
Powodzenia!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2007, o 22:23 
może cos łatwego dla z18xe ;D ;D ;D?????

i co ze spalaniem?? zmienia sie?? :|


Ostatnio edytowano 19 października 2007, o 22:27 przez xan, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 października 2007, o 23:41 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
No to juz widze ta dyskusje tutaj, i te rozczarowane miny potem.
35KM po wymianie dolotu i wydechu :lol:
Nie no, spoko.
Podejrzewam ze wykresy z hamowni przed i po tuningu tez egzystuja.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2007, o 04:11 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Czekalem wlasnie na Sira :DD :DD :DD :DD :DD :DD 20 koni z dolotu :D :D :D :D 15 z wydechu ;D ;D ;D ;D ;D

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2007, o 10:05 
wesol napisał(a):
Czekalem wlasnie na Sira :DD :DD :DD :DD :DD :DD 20 koni z dolotu :D :D :D :D 15 z wydechu ;D ;D ;D ;D ;D




ja także :) w cuda nie wierze


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2007, o 10:26 
Jedni się śmieją inni korzystają. Wolny wybór.
Gdyby ktoś chciał poznać jak doszło do tego "odkrycia" polecam jeszcze poniższy topic:
http://www.z22se.co.uk/forum/viewtopic.php?t=5927&postdays=0&postorder=asc&highlight=215&&start=0

Pozdrawiam serdecznie.


Ostatnio edytowano 20 października 2007, o 10:34 przez Joki, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2007, o 16:50 
Jeszcze troche poczekajcie ;) bedzie wykres zobaczymy.


Ostatnio edytowano 20 października 2007, o 16:50 przez bestia, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2007, o 22:57 
SirAdam napisał(a):
No to juz widze ta dyskusje tutaj, i te rozczarowane miny potem.
35KM po wymianie dolotu i wydechu :lol:
Nie no, spoko.
Podejrzewam ze wykresy z hamowni przed i po tuningu tez egzystuja.

Adam


no jasne.. oczywiście ktoś se zrobił i wykres w Excelu i teraz szpanuje..

w te 200KM w 2.2 zapewne też nie wierzysz bo to na pewno niemożliwe.. ehh.. :/


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2007, o 12:09 
ja wierze tylko w liczby ...

Joki... mam nadzieje ze zainspirowalo cie Twoje odkrycie i dlubniesz auto, bron "boze" nie nasmiewam sie... jesli tak jest zycze owocnych prac ale zanim co zrob wykres przed i zapraszam na hamownie PO nawet ci ja postawie... jesli wyjdzie okolo 200KM dojazd i hamownia na moj koszt

sek w tym ze jest to wszystko malo realne acz kolwiek ni emwoie ze nie mozliwe... moze typ kupil lekko dlubniety slinik i nawet zielonego pojecia o tym nie mial


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2007, o 13:51 
35 koni wydechem i dolotem to troche sporo chociaz ten silnik musi byc mocno zduszony skoro wyciaga tylko 147 koni z 2.2 litra. Mysle ze norma EURO 4 robi tu swoje. Moim zdaniem okolice 160 KM po kompletnym wydechu i delikatnym dolocie ( bez wymiany kolektora ) sa jak najbardziej realne...

Hm kolektor w US kosztuje 140 $ wiec drogo taka zabawa wcale nie wychodzi
:] Ciekawe czy da sie go kupić u dilera Opla/Chevroleta w kraju...


Ostatnio edytowano 21 października 2007, o 14:09 przez Szumal, łącznie edytowano 4 razy

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2007, o 17:34 
kupic kupisz tylko za jakie pieniadze


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 października 2007, o 22:14 
NasH napisał(a):
ja wierze tylko w liczby ...

Joki... mam nadzieje ze zainspirowalo cie Twoje odkrycie i dlubniesz auto, bron "boze" nie nasmiewam sie... jesli tak jest zycze owocnych prac ale zanim co zrob wykres przed i zapraszam na hamownie PO nawet ci ja postawie... jesli wyjdzie okolo 200KM dojazd i hamownia na moj koszt


o 200KM jest mowa w poście, w którym to wyszło.. natomiast Joki pprzytoczył
przykład kolektora i wydechu + ~35KM..


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2007, o 10:18 
Witam ponownie.

Gdyby ktoś chciał na poważnie się zająć to powinien koniecznie dokładnie prześledzić ten watek:
http://www.z22se.co.uk/forum/viewtopic.php?t=5298&postdays=0&postorder=asc&&start=0
Ja patrzę na to przez pryzmat Speedster-a, ale w pozostałych autach trzeba jeszcze poradzić sobie z przewodem podciśnieniowym chyba do wspomagania hamulców o ile dobrze zrozumiałem.
BTW: sprawę najpierw odkryli amerykanie w swoich Saturnach Sky, tyle, że oni mieli łatwiej, bo nie mają recyrkulacji ani w 2,2 ani w 2,4. Z drugiej strony w naszych autach przeróbka daje lepsze efekty m.in. właśnie z tego powodu.
Jak zauważył Vocky na www.z22.se.co.uk, w wolnym tłumaczeniu: "GM mocno stłumiło ten silnik. Chyba już wiadomo w jaki sposób".
Pozdrawiam.


Ostatnio edytowano 22 października 2007, o 10:19 przez Joki, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2008, o 13:09 
Wiec zrobil ktos ten bajer bo bym zrobil jak za dziala


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sierpnia 2008, o 14:28 
ta... pewnie temat umarl smiercia naturalna... bo cos koledzy nie chca sie pochwalic wynikami z hamowni... ;)


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL