Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 marca 2024, o 02:33

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 września 2007, o 21:18 
Witam. Mam do przedstawienia dwie sprawy:
1. Chodzi o wskaźnik temperatury silnika- jeżeli odpale zimny samochód to po przejechaniu ok 20 km bez zatrzymywania wskaźnik można powiedzieć że jest martwy, wogóle sie nie podnosi, dopiero jak stane na jakieś 2 minuty to wtedy "działa" a jak wjade znowu na trase i jade spokojnie bez zatrzymania potrafi zejść do zera. No i pytanie brzmi: czy jest się czym przejmować i czy to tylko tak u mnie?
2. Drugi problem: przy dłuższej jeździe w korku ( w żółwim tempie) zapala sie kontrolka "samochód z kluczem " - nie wiem jak sie fachowo nazywa. Nic sie nie dzieje, poprostu świeci a po zgaszeniu samochodu na chwile, juz sie nie zapala. W serwisie na kompie nic nie wykazało no i teraz nie wiem. Prosze o rade.

Nie rozdzielałem tego na dwa odrębne tematy bo chyba nie ma potrzeby.Pozdrawiam


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2007, o 22:03 
Miałem kiedyś takie coś u mnie i wiązka z wtyczkami co wchodzą do modułu od wentylatorów padła i wiatrak sie nie załączał. Sprawdź wtyczki w module może sie poluzowały żebyś w korku nie zagotował wody.


Ostatnio edytowano 11 września 2007, o 22:03 przez Maximus1986, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2007, o 08:34 
A może coś z termostatem? Tak czy siak możesz podjechać na techa sprawdzić - błąd może być jeszcze zapisany w kompie.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2007, o 14:51 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
gerard napisał(a):
zapala sie kontrolka "samochód z kluczem "
gerard napisał(a):
W serwisie na kompie nic nie wykazało


Bo zeby obslugiwac Techa 2 , nie mozna byc absolutnym ibecylem, powiedz to temu co sprawdzal ci to auto.
Jedz do pozadnego Opla i niech odczytaja blad Techem, a potem albo daj to odrazu zreperowac, albo DOKLADNIE zapisz sobie co na Techu wyszlo i zglos sie znowu tutaj.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2007, o 06:18 
Ciekawe jak na techu wyjdzie popsuty termostat albo jego brak :DD


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 września 2007, o 18:42 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
cezzar,

najpierw czytaj, potem pisz;

gerard napisał(a):
przy dłuższej jeździe w korku ( w żółwim tempie) zapala sie kontrolka "samochód z kluczem "



Najpierw trzeba sie tym problemem zajac, a dopiero potem wskazowka temp. wody.

xP





Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2007, o 09:08 
1) sprawdz modul wentyaltorow... mialem kiedys podobne objawy... ale wyjalem modul ... wylalem z niego 200-300 ml wody wysuszylem, uszczelnilem, docisnalem wiazki i jest primo baleriono....

2) no bez techa to nic ci nie powiemy... to sie pojawilo w napewno nie bez powodu, wpadaj do wrocka :) zczytam ci bledy :P


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 września 2007, o 15:22 
narazie nie mam nawet kiedy podjechać i sprawdzić tego ale jak znajde czas to zajrze na serwis i na pewno napisze w czym problem


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2007, o 13:33 
witam ponownie. znalazłem czas aby udać się do serwisu i sprawdziłem autko na TECHu 2 w serwisie i oto błąd jaki się pojawił:

P1555 - " Czujnik położenia przepustnicy (TPS) Sygnał obciążenia nie odpowiada obciążeniu silnika"


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2007, o 13:41 
Dodam jeszcze, że po wykryciu błędu przez pracownika serwisu spytałem go co to może być bo ja nie mam pojęcia na co Pan strzelił karpia i na dobrą sprawe nie odpowiedział na pytanie. Mówił że może przez stożek.... a sytuacja z kontrolką serwisową była jeszcze zanim założyłem stożek.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2007, o 17:39 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Dziwny ten błąd.
Silnik wie jakie ma obciążenie, więc wychodzi na to, że czujnik na przepustnicy nie jest potrzebny :D

PS. To są czysto teoretyczne dywagacje, bo nie wiem co to za błąd.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 października 2007, o 22:27 
Witam wszstkich
Czujnik na przepustnicy jest potrzebny bo kolega ma pewnie tak jak wiekszosc z nas pedał gazu elektryczny .

P.s. miałem raz ten bład ale po czyszczeniu przepustnicy po wykasowaniu nie pojawił sie bynajmniej w 2,2


Ostatnio edytowano 11 października 2007, o 22:28 przez bestia, łącznie edytowano 2 razy

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2007, o 08:01 
czyli na dobrą sprawe nikt za bardzo nie wie co to może być ? :(


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 października 2007, o 09:00 
wiesz jak bedziesz siedzial z zalozonymi rekoma to samo sie nie naprawi... dzialaj...


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL