Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 18 kwietnia 2024, o 09:07

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat elektryki. Tematy Car Audio, Navi, Video itp. omawiane są w innym dziale.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 22 listopada 2006, o 08:58 
Potrzebuję sygnał który pojawia się w momencie gdy silnik zacznie pracować, plus bądz masa. orientuje się ktoś z was skad go wziąć?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2006, o 09:58 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
Ze stacyjki? Tylko że z tamtą jest sygnał jak przekręcisz kluczyk, a nie jak silnik zaczyna pracować.

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2006, o 10:37 
chodzi ci napiecie ktore powstaje tylko i wylacznie po przekreceniu kluczyka w stacyjce czy chodzi o taki ktory zalacza sie tylko PODCZAS PRACY ?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2006, o 10:47 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
A że tak spytam, do czego jest Ci to potrzebne? może wtedy będzie łatwiej coś wymyślić

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2006, o 14:38 
mich007 napisał(a):
A że tak spytam, do czego jest Ci to potrzebne? może wtedy będzie łatwiej coś wymyślić


Pracuje nad pewnym projektem-elektryczne otwieranie maski, bagażnika i wlewu (nie za pomoca centralnego zamka). Ma to działać tylko przy włączonym zapłonie ale przy niepracującym silniku. Chodzi o to aby maska się nie otworzyła podczas jazdy.

Wiem! Pompa paliwa działa tylko z silnikiem :grin:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2006, o 14:47 
Moze sprobuj jakos od alternatora pociagnac. Na pewno latwiej by bylo aby to dziala gdy kluczyk jest wlozony do stacyjki, ale nie przekrecony w pozycje zaplonu. Idzie taki sygnal +12v do radia.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2006, o 15:14 
mjaza napisał(a):
Moze sprobuj jakos od alternatora pociagnac. Na pewno latwiej by bylo aby to dziala gdy kluczyk jest wlozony do stacyjki, ale nie przekrecony w pozycje zaplonu. Idzie taki sygnal +12v do radia.


Tak ale ten sygnał idzie też gdy silnik pracuje i samochód jedzie


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2006, o 15:26 
nie wiem czy to dobry pomysl ale po odpaleniu silnika gasna lampki od ladowania, oleju itp. moze tak? ale z drugiej strony zawsze moze zapalic sie ktoras z nich podczas jazdy


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2006, o 15:34 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
mjaza napisał(a):
Idzie taki sygnal +12v do radia.


Dokładnie, z tamtąd najłatwiej się podpiąć....

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2006, o 15:52 
cezzar, niestety tak. Ja to sobie wyobrazalem tak. Z radia biezesz sygnal +12v ktory wystepuja gdy tylko wlozysz kluczyk do stacyjki. A z jakiegos drugiego miejsca biezesz sygnal, ktory wystepuja gdy jest zaplon/silnik wlaczony - ten to latwo znalesc, chociazby z zapalniczki. Potem kupujesz w sklepie dwa przekazniki (po 10zl gdzies sa). I gdy na pierwszym przekazniku masz +12v to zwiera on +12v (z aku) z wyjscie i wten sposob masz +12 na wyjsciu. Potem dajesz drugi przekaznik, ktory jest odpalany pojawieniem sie pradu na zaplonie. I tutaj dla roznicy rozwiera w momencie pojawienia sie +12. I on na wejsciu dostaje te +12v, ktore wychodzi z pierwszego. I w ten sposob finalnie masz +12v obecne tylko gdy masz wlozony kluczyk, a nie wlaczony zaplon.

Pol godziny roboty i masz zrobione:)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2006, o 16:02 
Maciek jesteś wielki. Ale nie najwiekszy :razz: :wink: , to sie da nawet na 1 przekazniku zrobic. +12 po wlozeniu kluczyka puscic przez zwarte styki przekaznika i wykorzystac to napiecie do sterowania tego czego chce. Natomiast +12 po stacyjce, czyli to co w czarnych kablach, dać na cewke przekaznika i w momencie wlaczenia zapłonu przekaznik rozlacza to napięcie po włożeniu kluczyka.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2006, o 16:18 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
mjaza, ale zamotałeś....dopiero za 3 razem skumałem o co Ci chodziło :shock: pomysł niezły

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2006, o 16:38 
cezzar, faktycznie bez sensu te dwa pakowac. Zamotalem troche....

Tak OT to polecam w takie elementy sie zaopatrywac w sklepach takich jak ten:

http://sklep.avt.com.pl/
Mozna sobie wygodnie w domu poogladac co jest dostepne. Turbo timer z tego sklepu sobie do auta zmontowalem i koszt mi wyszedl z 20zl. A z EGT dalej walcze, wiec nie bede narazie pisal.

Maciek


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL