wypytuję czysto teoretycznie, po co mialbym władowac fure kasy w 1.8 zeby miec smieszne 160koni, skoro dolozylbym kwote tamtych modyfikacji do kasy ktora moge wydac na auto i mialbym LET i 190koni pod maska. przepraszam, ale myslalem ze od tego jest forum, zeby pytac i dostawac odpowiedzi. pytam bo interesuję się motoryzajcą, tuningiem juz kupę lat i chcialbym moją wiedzę pogłębiać. myslalem ze to forum mi to umozliwi, ale juz kolejny raz udowodniliście mi ze dla "świeżaków" na waszym forum nie ma miejsca...
[ Dodano: Pon 03 Lis, 2008 18:15 ]
mich007 napisał(a):
Wszystko jest do zrobienia, kwestia opłacalności, kosztów, know how i trwałości silnika po takich zabiegach...polscy tunerzy już powoli opanowują takie tematy...ale nie wszyscy tylko wybrańcy...odchudzić portfel jest łatwo i zniszczyć silnik również.
właśnie chcialbym sie dowiedziec o te kwestie oplacalnosci, trwałości, poznac polskich tunerów ktorzy opanowują takie tematy
aha, mam tez pytanie. czy tak samo zareagowałeś na autora tego tematu? bo on zadał podobne pytanie ale jakos nie widziałem Twojej interwencji?
[ Dodano: Pon 03 Lis, 2008 18:19 ]chce poznac opinie uzytkowników niewątpliwie swietnego samochodu ktoremu to forum jest poswiecone. wiec pytam. i spotkalem sie z dwiema skrajnosciami. kilka osob odpowiadalo na pytania, bez problemu, nie mieli nic przeciwko pytaniom ktore zadawalem. ale zdarzyly sie tez osobe, ktore maja mi chyba za zle to ze w ogole o cokolwiek pytam.
[ Dodano: Pon 03 Lis, 2008 18:27 ]mich007 napisał(a):
Więc jak myślisz w kategorii kupna 1.8 bo mniej pali niż 2.0T
nie chodzi o kwestie spalania, tylko ja nie potrzebuje 2.0turbo, nie chce zrywac asfaltu, gdybym chcial cos szybkiego to nie kupowalbym Astry tylko cos innego. ten samochod mi sie po prostu podoba, interesują mnie ewentualnie mozliwosci ulepszenia.