Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 18:32

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Sprawy związane z klimatyzacją i układem chłodzenia.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 15 czerwca 2015, o 18:47 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2008, o 23:33
Silnik: Z18XE
https://www.dropbox.com/s/hny688xac6e6d ... 2.csv?dl=0
Zalaczam loga z opcoma z modulu chlodzenia silnika, wesol moglbys popatrzec czy cos z tego mozna w ogole wywnioskowac?

dodane: 15 cze 2015, o 18:47

Czy to jest ten zawor rozprezny?
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 czerwca 2015, o 07:51 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
wesol napisał(a):
Monitoring cisnien na czesci niskiej i wysokiej prawde powie czy to zawor winny czy moz ecos innego


dokładnie...to jedyny sposób na postawienie jakiejkolwiek diagnozy!! ciśnienie z opcoma to można równie dobrze z fusów odczytać...w układzie są 2 ciśnienia i monitoring obydwóch da obraz sytuacji...

PS. tak, to co pokazałeś na zdjęciu to zawór rozprężny (no może nie do końca bo zawór jest za tym "bloczkiem")

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lipca 2015, o 03:45 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2008, o 23:33
Silnik: Z18XE
Nie mialem poki co czasu zeby pojechac gdzies bo roboty w pizdu... Ale.
Sprawdzilem kolejna rzecz, mianowicie temperature tych rurek, ktore pokazalem na zdjeciu wyzej. I sprawa wyglada tak:
1. na poczatku obie rurki maja temperature garazowa
2. wlaczam klime, gorna rurka zaczyna sie robic delikatnie chlodna (podkreslam delikatnie, nie mrozi reki), a dolna rurka zaczyna sie nagrzewac az zaczyna parzyc
3. wtedy wlacza sie wentylator i zbija temperature, gorna rurka pozostaje bez zmian, za to dolna rurka mrozi reke
4. cykl sie powtarza, dolna rurka zaczyna sie nagrzewac i potem wlacza sie wentylator i zbija temperature

Czy to jest prawidlowe dzialanie ukladu? Czy gorna rurka nie powinna jednak byc lodowata?

Dodatkowa rzecz to ten zawor od klimy przy chlodnicy i osuszaczu, jak klima pracuje to on jest tak goracy, ze ojapierdziu. Tak ma byc?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 lipca 2015, o 09:44 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
ręce opadają...chcesz postawić diagnozę macając rurki!?

chyba masz jasno napisane...sprawdzić ciśnienie LP i HP manometrem (jaka jest temp.otoczenia, jakie jest ciśnienie statyczne w układzie, do ile bije HP, przy jakim ciśnieniu załącza wentylator, na ile spada po załączeniu wentylatora, na jakim poziomie utrzymuje się LP z/bez włączonego wentylatora itd...), wtedy można cokolwiek więcej powiedzieć a nie macając rurki

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL