Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 marca 2024, o 00:28

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Dyskusje na temat SERYJNYCH silników.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 8 grudnia 2013, o 11:41 
Witam!
To mój pierwszy post więc jeśli coś źle robie, z góry przepraszam. Mam problem z błedem 0170, występuje na pb jak i lpg. Po podpięciu pod op com-a wszystkie parametry w normie oprócz "stosunek powietrze/ paliwo" pokazuje komunikat "uboga", a powinno pokazywać naprzemiennie "uboga/bogata". Wyczytałem że w 90% to wina przepływki, czy może z was miał taki problem?


Góra
  
 
PostNapisane: 8 grudnia 2013, o 17:07 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2012, o 22:44
Lokalizacja: Żory/Ostrava
Imię: Krzysiek
Silnik: inny
skoro podejrzewasz blad przeplywki to sprawdź ją, wtyczke oraz jakie wartości pokazuje


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 grudnia 2013, o 17:26 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
artkili napisał(a):
Wyczytałem że w 90% to wina przepływki


to podmień z kimś na chwile i masz jak na tacy.

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 grudnia 2013, o 18:59 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
wydech i dolot szczelny?

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 grudnia 2013, o 19:39 
Przepływka według goscia który robil diagnozę ma parametry w normie tj. 1,35 V i 9kg/h. Wydech raczej szczelny, parametry sondy też w normie tak ok. 50 - 700 mV. Dolot raczej szczelny przynajmniej tak mi się wydaje. Najbardziej mnie zastanawia fakt że oprócz tego nieszczesnego błedu nie ma innych objawów ( obroty nie falują, dobrze przyśpiesza).


Góra
  
 
PostNapisane: 8 grudnia 2013, o 19:46 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
artkili posprawdzaj najpierw wszystko żebyś był pewny i Ci się nie wydawało bo tak jest szukanie igły w stogu siana

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 grudnia 2013, o 20:22 
źle sie wyrazilem. Wydech szczelny, ostatnio wymieniałem uszczelkę pod kolektorem wydechowym i "pierdzenie" znikło. Dolotowy też sprawdzałem. Jutro jeszcze raz popatrze


Góra
  
 
PostNapisane: 8 grudnia 2013, o 20:40 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
to jak ryba pisze podmien przeplywke, obadaj kostke

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 grudnia 2013, o 23:02 
sprawdziłem dolot, wydech, kostkę do przepływki no i niestety wszystko ok. I teraz mam gorącą prośbę do klubowiczów z warszawy lub okolic którzy posiadają motornie 2.0T i zechcieli by mi pomóc użyczając na chwilę przepływki. Posiadam op com-a więc zaraz po zamontowaniu będę wiedział czy ona jest przyczyną błędu. Oczywiście dojadę w wyznaczone miejsce. ( Pisałem do jednego z członków clubu, ale niestety po wstępnym umówieniu kontakt się urwał). Dlatego też proszę o kontakt


Góra
  
 
PostNapisane: 9 grudnia 2013, o 23:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 maja 2010, o 09:51
Lokalizacja: Góra Kalwaria
Imię: Łukasz
Silnik: inny
Jak chce Ci się podlecieć do góry kalwarii (25 km od warszawy) do zapraszam w tym tygodniu codziennie do 12 rano bo mam drugą zmianę w robocie chyba że po 21 Ci pasuje :) przepłyke mam nową jakieś 3 tyś km temu wymieniona. kontakt na pw

_________________
"Podążając za pasją robimy rzeczy, których zwykły człowiek nie jest w stanie zrozumieć."


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 grudnia 2013, o 11:58 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sierpnia 2010, o 16:54
Lokalizacja: Warszawa
Imię: PIOTR
Silnik: inny
U mnie przeplywka do turbo leży w piwnicy, jak chcesz to zapraszam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 grudnia 2013, o 17:16 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
nawet nie podmieniaj tylko od razu kup nową

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 grudnia 2013, o 11:52 
Podmieniłem przepływkę z lkurach, niestety po podpięciu pod op com-a "stosunek powietrze/ paliwo" pokazuje nadal komunikat "uboga". Co dziwne u lkurach też jest cały czas "uboga" a błędu nie ma z tym z tym że ma chipa. Jak Wy macie odczyty w seryjnych turboletach. Według fachowej literatury powinno być naprzemiennie "uboga/bogata". Jeszcze spróbuje odpiąć gazownie może tam tkwi problem, bo nic innego nie przychodzi mi do głowy


Góra
  
 
PostNapisane: 12 grudnia 2013, o 13:46 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 kwietnia 2012, o 00:17
Lokalizacja: Wojkowice (SBE)
Imię: Michał
Silnik: inny
A masz może logi z op-coma jak stoisz na wolnych i jak jedziesz? To porównam ze swoimi.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 grudnia 2013, o 13:45 
Odpiąłem gazownie nadal to samo.
A o to logi:

Battery Voltage,14.4 V
Main Relay,Active
Fuel Pump Relay,Active
APP Sensor 1 (Accelerator Pedal Position),0.98 V
APP Sensor 2 (Accelerator Pedal Position),0.49 V
Calculated Pedal Position,0 %
APP at Idle Position (Accelerator Pedal Position),Active
TP Sensor 1 (Throttle Position),0.65 V
TP Sensor 2 (Throttle Position),4.35 V
Calculated Throttle Position,0.14 %
Throttle Position,Idle
Engine Speed,821 RPM
Mass Air Flow Sensor,1.47 V
Mass Air Flow Sensor,12 kg/h
Coolant Temperature,2.53 V
Coolant Temperature,44 °C
Intake Air Temperature,4.16 V
Intake Air Temperature,4 °C
Tank Sensor,3.33 V
Tank Sensor,10 L
A/C Information Switch (Air Conditioning),Inactive
A/C Pressure (Air Conditioning),5.00 V
A/C Pressure (Air Conditioning),220 kPa
Brake Switch 1,Inactive
Brake Switch 2,Inactive
Clutch Switch,Inactive
Vehicle Speed,0 km/h
Cruise Control Tip Switch,Inactive
Cruise Control,Inactive
Vehicle Speed in Cruise Control Range,Inactive
Fuel Tank Ventilation Valve,0 %
Knock Control,Inactive
B1S1 O2 Sensor Heater (Bank 1 Sensor 1),Active
B1S1 O2 Sensor (Bank 1 Sensor 1),529 mV
B1S1 Air/Fuel Ratio (Bank 1 Sensor 1),Lean
B1S2 O2 Sensor Heater (Bank 1 Sensor 2),Inactive
B1S2 O2 Sensor (Bank 1 Sensor 2),451 mV
B1S2 Air/Fuel Ratio (Bank 1 Sensor 2),Lean
O2 Sensor Loop,Closed
B1 Long Term Fuel Trim (Bank 1),24 %
B1 Short Term Fuel Trim (Bank 1),-18 %
A/C Relay (Air Conditioning),Inactive
A/C Cutoff Mode (Air Conditioning),Underpressure
Malfunction Indicator (MI),On
Service Vehicle Soon (SVS) Indicator,Off
Barometric Pressure,102 kPa
Boost Pressure Command,101 kPa
Boost Pressure Command,101 kPa
Pulse Ratio Boost Pressure Solenoid Valve,0 %
Auxiliary Cooling Pump,Active
Turbocharger Bypass Solenoid,Inactive
Engine Speed,821 RPM
Desired Idle Speed,1 037 RPM
Idle Speed Offset,Cold Start
Vehicle Acceleration,0.0 m/s2
Ignition Dwell Angle,1.8 ms
Injector Time,2.6 ms
Ignition Spark Angle,20 °CA
B1 Knock Sensor Signal (Bank 1),0.00 mV
Relative Engine Load,5 %
Normal Engine Operating Temperature,Inactive
ETC Limp Home Mode (Electronic Throttle Control),Inactive
Electronic Throttle Control Learn Counter,0
Fuel Tank Ventilation Valve,Inactive

koleinę:

Battery Voltage,14.1 V
Main Relay,Active
Fuel Pump Relay,Active
APP Sensor 1 (Accelerator Pedal Position),1.55 V
APP Sensor 2 (Accelerator Pedal Position),0.76 V
Calculated Pedal Position,19 %
APP at Idle Position (Accelerator Pedal Position),Inactive
TP Sensor 1 (Throttle Position),0.98 V
TP Sensor 2 (Throttle Position),4.02 V
Calculated Throttle Position,0.57 %
Throttle Position,Partial Load
Engine Speed,2 689 RPM
Mass Air Flow Sensor,2.33 V
Mass Air Flow Sensor,56 kg/h
Coolant Temperature,1.10 V
Coolant Temperature,85 °C
Intake Air Temperature,3.78 V
Intake Air Temperature,15 °C
Tank Sensor,3.37 V
Tank Sensor,8 L
A/C Information Switch (Air Conditioning),Inactive
A/C Pressure (Air Conditioning),5.00 V
A/C Pressure (Air Conditioning),260 kPa
Brake Switch 1,Inactive
Brake Switch 2,Inactive
Clutch Switch,Inactive
Vehicle Speed,85 km/h
Cruise Control Tip Switch,Inactive
Cruise Control,Inactive
Vehicle Speed in Cruise Control Range,Active
Fuel Tank Ventilation Valve,13 %
Knock Control,Inactive
B1S1 O2 Sensor Heater (Bank 1 Sensor 1),Active
B1S1 O2 Sensor (Bank 1 Sensor 1),608 mV
B1S1 Air/Fuel Ratio (Bank 1 Sensor 1),Lean
B1S2 O2 Sensor Heater (Bank 1 Sensor 2),Inactive
B1S2 O2 Sensor (Bank 1 Sensor 2),196 mV
B1S2 Air/Fuel Ratio (Bank 1 Sensor 2),Lean
O2 Sensor Loop,Closed
B1 Long Term Fuel Trim (Bank 1),24 %
B1 Short Term Fuel Trim (Bank 1),2 %
A/C Relay (Air Conditioning),Inactive
A/C Cutoff Mode (Air Conditioning),System OK
Malfunction Indicator (MI),On
Service Vehicle Soon (SVS) Indicator,Off
Barometric Pressure,102 kPa
Boost Pressure Command,101 kPa
Boost Pressure Command,106 kPa
Pulse Ratio Boost Pressure Solenoid Valve,0 %
Auxiliary Cooling Pump,Active
Turbocharger Bypass Solenoid,Inactive
Engine Speed,2 689 RPM
Desired Idle Speed,975 RPM
Idle Speed Offset,Inactive
Vehicle Acceleration,0.0 m/s2
Ignition Dwell Angle,1.8 ms
Injector Time,4.2 ms
Ignition Spark Angle,34 °CA
B1 Knock Sensor Signal (Bank 1),0.00 mV
Relative Engine Load,7 %
Normal Engine Operating Temperature,Active
ETC Limp Home Mode (Electronic Throttle Control),Inactive
Electronic Throttle Control Learn Counter,0
Fuel Tank Ventilation Valve,Active

i jeszcze jedne:

Battery Voltage,14.1 V
Main Relay,Active
Fuel Pump Relay,Active
APP Sensor 1 (Accelerator Pedal Position),1.69 V
APP Sensor 2 (Accelerator Pedal Position),0.84 V
Calculated Pedal Position,25 %
APP at Idle Position (Accelerator Pedal Position),Inactive
TP Sensor 1 (Throttle Position),1.16 V
TP Sensor 2 (Throttle Position),3.84 V
Calculated Throttle Position,0.78 %
Throttle Position,Partial Load
Engine Speed,3 528 RPM
Mass Air Flow Sensor,2.67 V
Mass Air Flow Sensor,83 kg/h
Coolant Temperature,1.12 V
Coolant Temperature,84 °C
Intake Air Temperature,3.76 V
Intake Air Temperature,15 °C
Tank Sensor,3.33 V
Tank Sensor,8 L
A/C Information Switch (Air Conditioning),Inactive
A/C Pressure (Air Conditioning),5.00 V
A/C Pressure (Air Conditioning),260 kPa
Brake Switch 1,Inactive
Brake Switch 2,Inactive
Clutch Switch,Inactive
Vehicle Speed,111 km/h
Cruise Control Tip Switch,Inactive
Cruise Control,Inactive
Vehicle Speed in Cruise Control Range,Active
Fuel Tank Ventilation Valve,100 %
Knock Control,Inactive
B1S1 O2 Sensor Heater (Bank 1 Sensor 1),Inactive
B1S1 O2 Sensor (Bank 1 Sensor 1),118 mV
B1S1 Air/Fuel Ratio (Bank 1 Sensor 1),Lean
B1S2 O2 Sensor Heater (Bank 1 Sensor 2),Active
B1S2 O2 Sensor (Bank 1 Sensor 2),764 mV
B1S2 Air/Fuel Ratio (Bank 1 Sensor 2),Lean
O2 Sensor Loop,Closed
B1 Long Term Fuel Trim (Bank 1),24 %
B1 Short Term Fuel Trim (Bank 1),-2 %
A/C Relay (Air Conditioning),Inactive
A/C Cutoff Mode (Air Conditioning),System OK
Malfunction Indicator (MI),On
Service Vehicle Soon (SVS) Indicator,Off
Barometric Pressure,102 kPa
Boost Pressure Command,101 kPa
Boost Pressure Command,117 kPa
Pulse Ratio Boost Pressure Solenoid Valve,0 %
Auxiliary Cooling Pump,Inactive
Turbocharger Bypass Solenoid,Inactive
Engine Speed,3 528 RPM
Desired Idle Speed,975 RPM
Idle Speed Offset,Inactive
Vehicle Acceleration,0.2 m/s2
Ignition Dwell Angle,1.7 ms
Injector Time,5.1 ms
Ignition Spark Angle,29 °CA
B1 Knock Sensor Signal (Bank 1),0.00 mV
Relative Engine Load,8 %
Normal Engine Operating Temperature,Active
ETC Limp Home Mode (Electronic Throttle Control),Inactive
Electronic Throttle Control Learn Counter,0
Fuel Tank Ventilation Valve,Active


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL