Jak już mówiłem wcześniej i jak koledzy radzą zaślepić BOVa i uaktywnić jeśli nie aktywny standardowy zaworek DV. BOV wyrzuca zmierzone przez przepływkę powietrze poza obieg więc może powodować dziwne zachowania ze strony sterownika korygującego braki powietrza. Poza tym BOV otwiera się przy pewnym ciśnieniu które teraz zostało zwiększone co mogło by wyjaśnić trochę większe napięcie na przpływce przy wysokich obrotach - przecieki przez BOV'a? Zmiany te są na tyle małe że ECU daje radę je skorygować... zwykle.
Polecam analizę logów Op-com'a to się trochę rozjaśni jakie jest żądanie ciśnienia zapisane w programie. Parametr sterujący pracą solenoidu na turbinie i pośrednio actuatora to: "Zawór elektromagnetyczny stosunku pulsów ciśnienia ładowania" do tego masz pola "żądanie ciśnienia ładowania", drugie to mierzona wartość. Krótkie info jak działa sterowanie turbiną w
tym temacie. Nowe świece GM które podobno masz powinny starczyć na co najmniej 5tys km.
Pozdrawiam
Lobuziak