Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 kwietnia 2024, o 00:22

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj rozmawiamy o sprawach, które nie pasują do innych działów technicznych lub tyczą się całego auta.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 1 marca 2011, o 20:13 
Witam mam pytanie czy silniczek ktory jest do odpowietrzania Baku moze miec cos wspolnego z tym ze glupieje wskazowka paliwa??

! Dawaj jakieś sensowne tytuły tematów!
DAN


Góra
  
 
PostNapisane: 1 marca 2011, o 20:59 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lipca 2009, o 21:44
Lokalizacja: Śląsk
Imię: Waldek
Silnik: inny
raczej nie, sprawdź jak wygląda pływak, do baku dostaniesz się ściągając klapkę pod kanapą, a co robi wskazówka?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 marca 2011, o 21:07 
Z plywakiem wszystko ok tak samo z wskazowka i z sinkiczkiem w zegarach!!

A problem jest w tym ze jezdzac normalnie autem po miescie jest wszystko ok.
Ale jesli wjade na autostade i jade dlozszy czas (okolo 15 minut) powyrzej 140km to wskazowka wskakuje caly czas na maksa i nie spada nawet po przejechanych 200-300kilometrow! Podkreslam ze przy mniejszych predkosciach nic sie nie dzieje, i jak zwolnie ponizej 140 -130 i jade znow jakis czas to zaczyna spadac i pokazywac normalnie!! Z mojej oceny to blod moze tkwic w niedostatecznym odpowietrzeniu zbiorniku paliwa przez co robi sie cisnienie w baku i zaczyna wszystko wariowac. Co o tym sadzicie?


Góra
  
 
PostNapisane: 2 marca 2011, o 01:55 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lutego 2010, o 23:23
Lokalizacja: Warszawa-Bemowo
Imię: Daniel
Silnik: Z20LET
Sprawdz czy nie zasysa Ci zbiornika.Jak tak lecisz na trasie to zatrzymaj sie i odkręć korek.Problem może leżeć w odpowietrzeniu.

_________________
Bemowo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 marca 2011, o 22:26 
Wlasnie to jest to ze jak staje na stacji to odkrecam korek to nie ma tak jakos zeby byl zapowietrzony i powietrze trzymalo, potem tankuje do pelna a wskazowka dopiero po jakims czasie pokazuje normalnie i na komputerze tez.


Góra
  
 
PostNapisane: 8 marca 2011, o 15:45 
Heh mam tak samo. Jak mam np połowę baku i jadę szybciej to wskazówka rośnie mi na maksa, po jakimś czasie dopiero spada i w ogóle tez tak macie, że kontrolka tankowania zapala Wam się jakieś 2mm przed czerwoną kreską? W mojej poprzedniej astrze nie było tak aby wskazówka mi rosła na maksa a kontrolka tankowania wyskakiwała mi jak wskazówka wchodziła na czerwona kreskę.


Góra
  
 
PostNapisane: 8 marca 2011, o 18:32 
No mi sie rezerwa tak nie zalacza ale objawy dokladnie te same ze wskazowka.


Góra
  
 
PostNapisane: 10 marca 2011, o 14:55 
Ma ktoś jakiś pomysł??


Góra
  
 
PostNapisane: 20 marca 2011, o 09:07 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
troszke pozno ale spróbujcie sciagnac wezyk od tego elektrozaworu odpowietrzajacego tak by zbornik mial stycznosc z atmosfera caly czas lub poluzujcie korek wlewu paliwa i potem zrobcie ten test z jazda na autostradzie. Jesli to nie przyniesie poprawy to wtedy sciagnijcie wtyczke elektryczna z tego elektorzaworu do odpowietrzania ale wezyk nadal odpiety ma byc lub ten korek. Może cos z kabloteka od elektrozaworu i plywaka( moga miec wspolna mase lub plus) i tu moze lezeć problem. Mozna tez na szybkiego w TISie sprawdzic instalacje.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 maja 2011, o 21:06 
Witam i chce odswierzyc troche tamat poniewarz moj problem juz rozwiazany!

A mianowicie moim problemem byl wezyk dochodzacy od strony zbiornika paliwa. Przepuszczal zbyt malo powietrza i z tego ten problem, dlatego zdecydowalem sie na odlaczenie go i przejechanie sie po autostradzie i okazalo sie ze jest wszystko ok wskazowka nie wariuje a komputer tez dobrze pokazuje!
Po przejzeniu calego przewodu okazalo sie ze nie byl zabrudziny Tylko lekko zagiety w jednym miejscu i to byl caly problem!

Dzieki dla kolegi [wesol]




pozdrawiam


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL