Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 20:42

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj rozmawiamy o sprawach, które nie pasują do innych działów technicznych lub tyczą się całego auta.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 8 września 2006, o 10:32 
Szukałem takiego tematu ale nic nie znalazłem...

Pojawił mi sie problem ze spryskiwaczami przedniej szyby... Otóż kiedy chce go użyć i przytrzymam manetke to słysze tylko ryk pompy i wycieraczki idą na sucho... Myślałem ze to już brak płynu ale jak chcialem dolać to weszło tylko ze 300ml i już był full... Doszedłem, że jeśli zamiast przytrzymać manetke nacisne ją szybko kilka razu to jakiś tam strumień poleci na szybe... Chyba traci gdzieś ciśnienie ale nie wiem w którym miejscu bo wszystkie przewody są zabudowane i nie wiem gdzie szukać... Czy może jest gdzieś zawór zwrotny aby płyn nie wracał do zbiorniczka i to może on sie popsół?? A jeśli tak to gdzie go znaleźć ?? Ktoś ma jakiś pomysł ?

Zbliża sie jesień więc trzeba to zrobić.... pomóżcie ?


Ostatnio edytowano 10 lutego 2008, o 22:29 przez Gildzior, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2006, o 17:20 
A jak naciskasz wajhę, to masz później mokro pod maską?
Jeśli tak, to pompka pracuje ok, a masz przerwany przewód lub zepsuty trójnik czy rodzielacz jak niektórzy na to mówią.
U mnie tak było. Można się do niego dostać choć trudno. Idź za przewodami które biegną pod maską i go znajdziesz. Ściągnij wcześniej kocyk wytłumiający.
Jeśli masz sucho pod maską to niestety nie wiem...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2006, o 18:58 
Mokro chyba nie jest bo zanim doszedłem do tego ze trzeba impulsywnie naciskac zeby poleciało to przez jakis czas katowałem tą pompe, a płynu nie ubyło prawie wcale... ale sprawdze jeszcze... Jeśli mokro to wiemy już co to raczej, a jesli nie jest ??


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 września 2006, o 20:39 
Gildzior, sprobuj pryskac na podniesionej masce. Ja mialem taki przypadek, wprawdzie w mondeo, ale moze tu tez tak jest. Przewody szly blisko krawedzi maski i raz mi sie jakos nie fartownie przytrzasnely. Pompka chodzila, a plyn nie lecial.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2006, o 19:36 
Rozmontowałem wszystko, zdjąłem przewody i okazało sie ze pompa prawdopodobnie zasysa gdzieś powietrze... niestety trzeba rozebrać pół auta zeby sie do niej dostać:(


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2006, o 19:44 
Gildzior, tzn. aby dojsc do pompki to z tego co pamietam wystarczy zderzak zdjac.... Faktycznie nie jest to przyjemne. Nie wiem czy jakbys nie podniosl auta na podnosniku, to czy bys od spodu do pompki sie nie dostal. Troche ciasno by bylo, ale roboty duzo mniej.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 września 2006, o 11:04 
Zameirzam wymienić pompke spryskiwacza i znalazłem ich 2 wersje... Która z nich jest odpowiednia do qpejki 1.8 ??

http://www.opel-shop.pl/product_info.ph ... turers_id=

http://www.opel-shop.pl/product_info.ph ... turers_id=


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 września 2006, o 16:03 
ajtam pol auta... pompka spryskiwaczy jest w zbiorniku wiec tylko zderzak zdejmujesz...


Góra
  
 
PostNapisane: 20 września 2013, o 23:15 
Offline

Dołączył(a): 14 lutego 2012, o 19:41
Imię: Michał
Silnik: Z18XE
nie mogłem nic innego znaleźć więc napiszę tutaj. Czy we wszystkich asterkach przy włączeniu spryskiwaczy, najpierw ruszają wycieraczki (na sucho- co czesto rysuje szybę i niszczy wycieraczki) czy tylko u mnie??? i czy jest jakis sposób żeby to obejść? Mam nową szybę, poprzednia była mocno porysowana i nie chciałbym tej zniszczyć jak poprzedni właściciel...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 września 2013, o 00:23 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 grudnia 2009, o 15:33
Lokalizacja: Mrągowo / Gdańsk
Silnik: Z18XE
Prosta sprawa, zaworek zwrotny, koszt groszowy. Rozcinasz przewód jak najbliżej spryskow i wsadzasz tam ten zaworek,płyn sie nie cofa


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 września 2013, o 08:27 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 grudnia 2009, o 11:45
Lokalizacja: Toruń/Górsk/Bydgoszcz
Imię: Lukasz
Silnik: Y22DTR
Patryk napisał(a):
Rozcinasz przewód jak najbliżej spryskow i wsadzasz tam ten zaworek,płyn sie nie cofa

Poprawcie jesli sie myle, ale wlasnie chyba lepiej umiescic zaworek blizej pompki zeby jak najwiecej plynu zostalo w przewodach? :/

_________________
once chicks go black they'll never go back..


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 września 2013, o 11:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 grudnia 2011, o 13:32
Lokalizacja: Śląsk
Imię: Marek
Silnik: Z22SE
Tutaj kolega sala00 ma rację.

_________________
Servesys


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 września 2013, o 19:47 
Offline

Dołączył(a): 14 lutego 2012, o 19:41
Imię: Michał
Silnik: Z18XE
jaki to ma być zaworek zwrotny? mniej więcej opis albo jakies foto jeśli ktos by mógł zamieścić. I jeśli ktoś by go miał założone to żeby napisać gdzie dokładnie go założyć albo najchętniej widziany jakiś manual;) -gdyby ktos się nudził oczywiście:)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 września 2013, o 20:21 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Mr M M Bertone napisał(a):
najchętniej widziany jakiś manual;)


pomyśl.przecinasz wężyk i wkładasz zaworek oczywiście strzałką w odpowiednim kierunku oto cały manual.koszt około 3-6 zl

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 września 2013, o 23:12 
Offline

Dołączył(a): 14 lutego 2012, o 19:41
Imię: Michał
Silnik: Z18XE
ok ryba1 :) na tyle to wpadłem, bardziej chodziło mi o manual w którym miejscu, bo jak wyżej pisano. dostęp do pompki jest ciulowy i dostać sie do niej nie jest łatwo:(


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL