Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 23:38

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj rozmawiamy o sprawach, które nie pasują do innych działów technicznych lub tyczą się całego auta.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2007, o 23:44 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
mjaza napisał(a):
Kuba Ci program zrobi i 260km lekko peknie....



Turbina to nie wszystko....................




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lutego 2007, o 00:44 
Adam i wystraszysz nam mich'a.... Nie wiele wiecej niz turbina jest potrzebna... Oczywiscie jak mowimy o tych 260 a nie o 300 - tyle nawet ta turbina wydoli.

To bedzie zdecydowanie najlepsza inwestycja.

Turbinka, programik i IC wiekszy i po sprawie:)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lutego 2007, o 01:00 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
mjaza napisał(a):
Turbinka, programik i IC wiekszy i po sprawie:)


pokazac Ci moje tloki ?





Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lutego 2007, o 01:02 
Adam przewrazliwiony jestes :razz:
Jakos pare osob ma 260-270km na seryjnych wnetrznosciach i jezdza. Nie mozna uogolniac.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lutego 2007, o 01:06 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Ja nie uogolniam, tylko przy 260KM na seryjnych bebechach nie ma ABSOLUTNIE zadnej rezerwy na np. powoli siadajaca przeplywke. Tak bylo u mnie.
Przeplywka siadla i ktotko potem tloki poplynely, a Motronic nawet sie "nie kapnal" co jest grane (nie wszedl w notlauf)
Jezeli mich007 bedzie chcial , to zrobi 260KM, ale ja mu to bede odradzal (a wiem ze mnie poslucha :razz: )





Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lutego 2007, o 01:13 
Adam, Ty masz zle podejscie do zycia.... powinien zrobic i liczyc na szczescie.
Ale jak tak mu napisales, to na pewno nie zrobi.... Chyba, ze.... Ciekawe czy moge twojego posta wyedytowac :evil:

Fakt jest natomiast faktem, ze taniej kupi nowa turbinke od leh'a niz od let'a. I to duzo taniej - mysle, ze akurat na program starczy. Wiec zawsze moze wlozyc turbnike wieksza, a ustawic ja tak lightowo. Albo ustawic na maksa i sobie EGT zamontowac :wink:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lutego 2007, o 01:26 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
mjaza napisał(a):
.... powinien zrobic i liczyc na szczescie.


ja tak zrobilem i.............................poplynely tloki


mjaza napisał(a):
Fakt jest natomiast faktem, ze taniej kupi nowa turbinke od leh'a niz od let'a.


temu nie zaprzeczam.


mjaza napisał(a):
Wiec zawsze moze wlozyc turbnike wieksza, a ustawic ja tak lightowo.


Nie mam zastrzezen, co do tej opcji.


mjaza napisał(a):
Ciekawe czy moge twojego posta wyedytowac :evil:


Sprobuj, a udusze :razz:





Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lutego 2007, o 10:29 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
A kto mu karze robić odrazu 260, zrobi się na 240 i będzie i tak lepiej niz na seryjnej :wink:
mich007 - tak jak juz mjaza napisał to będzie bardzo dobra inwestycja, nie słuchaj Adama :razz:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lutego 2007, o 11:17 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
WARIK napisał(a):
nie słuchaj Adama


on i tak tylko mnie poslucha, no i Coube tez.
Pozatym ja nic innego nie pisalem jak Ty, chodzilo mi o to ze na seryjnych bebechach 260KM to wyrok smierci dla silnika.
230-235KM jest najlepszym kompromisem , jezeli chce sie tym autem jeszcze troche pojezdzic.
Pozatym ja wiem jak mich007 jezdzi, dac mu te 260KM i motor zajechany w ciagu 2-3 miesiecy - to wariat :mrgreen:




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lutego 2007, o 13:14 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
SirAdam napisał(a):
WARIK napisał(a):
nie słuchaj Adama


on i tak tylko mnie poslucha, no i Coube tez.
Pozatym ja nic innego nie pisalem jak Ty, chodzilo mi o to ze na seryjnych bebechach 260KM to wyrok smierci dla silnika.
230-235KM jest najlepszym kompromisem , jezeli chce sie tym autem jeszcze troche pojezdzic.
Pozatym ja wiem jak mich007 jezdzi, dac mu te 260KM i motor zajechany w ciagu 2-3 miesiecy - to wariat :mrgreen:




Adam

:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 marca 2007, o 08:28 
:cool: tos go podsumowal :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 marca 2007, o 08:32 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
SirAdam napisał(a):
Pozatym ja wiem jak mich007 jezdzi, dac mu te 260KM i motor zajechany w ciagu 2-3 miesiecy - to wariat


Hiehiehie....jak mi pali 9,5-10 ltr/100km to chyba nie jestem wariat...Adam,to wtedy była jazda "próbna", co z tego że na jednym zakręcie mnie dupa zaczęła wyprzedzać? Wszystko pod kontrolą,hehe:)

Dobra Panowie, odnośnie moich kroków...intensywnie myślałem wczoraj i wymyśliłem że jednak biore seryjną turbine, a potem wrzuce jakiś program i to styka...nie ma co pchać góre kapusty jak i tak prędzej czy później to auto skasuje,hehe... A pozatym to to co ma SirAdam to by mi w zupełności wystarczyło...ogień (jak dla mnie przynajmniej).

Dowiedziałem się też wczoraj co było przyczyną ukręconego wałka w turbo...przewody zasilające olejowe były pozapychane...nie warto lać badziewnego oleju....i radze wszystkim zawsze słuchać SirAdama...
Zamówiłem już te przewody...115zł i 320zł :!: + uszczelki to wychodzi ok.500zł ale warto to wymienić co którąś wymiane oleju...bo turbina w ASO 5500zł.

Jeszcze odnośnie oleju...pytałem u tych fachowców od turbin (a poziom ich wiedzy naprawde mnie zaskoczył) jaki byłby najlepszy olej do 2.0T i usłyszałem: "Zdecydowanie Mobil 1 5W40 lub 5W50...lepszego nie znajdziesz"

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 marca 2007, o 08:48 
no .... to ja jedzilem na takim mobilu :)

z przewodami to moze faktycznie czas pomyslec....


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 marca 2007, o 10:37 
mobil1 5w50 - o tym juz bylo wielokrotnie na forum :wink: Tylko to leje i nie narzekam.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 marca 2007, o 10:39 
mich007, ale chcesz kupic uzywke rozumiem? bo wiesz ile nowa kosztuje... nie boisz sie, ze kupisz uzywke i pojezdzi Ci 1000km - duzo takich opinii widzialem.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL