Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 14:13

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj rozmawiamy o sprawach, które nie pasują do innych działów technicznych lub tyczą się całego auta.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2007, o 22:01 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
cezzar napisał(a):
To jest półsyntetyk


Naprawde ?
No to kto takich smieci nalal do tego auta, bo Opel nie.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2007, o 19:03 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
A teraz jakby ktoś chciał wymienić (a warto):

1. Przewód olejowy turbosprężarki nr 5860746 - 117zł
2. Wąż olejowy turbosprężarki nr 5860747 - 312zł
3. Uszczelka nr 860843 - 7zł
4. Wkręt nr 2059010 - 12zł
5. Pierścień nr 2091019 - 2 x 2zł

Tak BTW to qpeta już śmiga od 2 tygodni, wszystko ok jak narazie:)

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2007, o 19:22 
mich007, no to pora na program, skoro jest wszystko okej :cool:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2007, o 19:27 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
mjaza napisał(a):
mich007, no to pora na program, skoro jest wszystko okej


Hehe, intensywnie nad tym myśle ale najpierw musze mandaty popłacić... :cry: :shock:

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2007, o 19:30 
po co.... sami Ci sciagna jak bedzie im sie chcialo, a jak nie bedzie im sie chcialo, to Ci sie upiecze.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2007, o 19:30 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
mich007 napisał(a):
intensywnie nad tym myśle ale najpierw musze mandaty popłacić...


och biedaku, az mi Cie szkoda, naprawde.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2007, o 20:44 
czyli ze co... qp michu juz smiga bez wymiany turbiny?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2007, o 20:56 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
NasH napisał(a):
qp michu juz smiga bez wymiany turbiny?


Ee, turbina nowa...teraz ni grama oleju nie biere i zero dymka z rurki :evil:

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2007, o 21:11 
ehh czyli turbo tyz... komplenie nowe czy z odzysku? jaki koszt?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2007, o 21:20 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
Po regeneracji, 2100PLN

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2007, o 21:22 
:oops: holy s......


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 marca 2007, o 07:26 
mich007 napisał(a):
A teraz jakby ktoś chciał wymienić (a warto):

1. Przewód olejowy turbosprężarki nr 5860746 - 117zł
2. Wąż olejowy turbosprężarki nr 5860747 - 312zł
3. Uszczelka nr 860843 - 7zł
4. Wkręt nr 2059010 - 12zł
5. Pierścień nr 2091019 - 2 x 2zł

Tak BTW to qpeta już śmiga od 2 tygodni, wszystko ok jak narazie:)


Który z nich to odpływ z turbo? Jak pytałem niedano, to kosztował nieco ponad 200 zł.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 marca 2007, o 10:20 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
Tu nie ma odpływu (odpływ miałem szczelny), obydwa przewody to doprowadzenie oleju, są skręcane w połowie.

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwietnia 2007, o 12:19 
Podlacze sie do tego tematu: co jest przyczyna ze po ostrzejszej jezdzie trzeba dac silnikowi (turbinie) "odpoczac". To ze jest goraca? Przeciez na wylaczonym silniku tez bedzie stygla? To ze sie kreci z zawrotna predkoscia i nie ma smarowania przy wylaczonym silniku? Przeciez mogli zrobic jakis mechanizm, powiedzmy elektroniczny ktory dostarczylby po wylaczeniu kapke oleju. Jestem laikiem stad moje pytania. Jeszcze mam jedno pytanie. Czy wystarczy ze po przyspieszeniu dojezdzam do miejsca postoju spokojnie nie przekraczajac powiedzmy 2000 rpm czy kategorycznie musze zostawic na postoju silnik na chodzie. Przez mniej wiecej jaki czas trzeba studzic ta turbine (czytalem juz ze to zalezy od palowania, ale chcialbym tak orientacyjnie - czy wystarczy minuta czy 5?) To byloby chyba na tyle. Dzieki;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 kwietnia 2007, o 12:41 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
KUPERnick napisał(a):
To ze jest goraca? Przeciez na wylaczonym silniku tez bedzie stygla? To ze sie kreci z zawrotna predkoscia i nie ma smarowania przy wylaczonym silniku?


I jedno i drugie

KUPERnick napisał(a):
Przeciez mogli zrobic jakis mechanizm, powiedzmy elektroniczny ktory dostarczylby po wylaczeniu kapke oleju


Pompa oleju nie chodzi i nie ma skąd tego oleju wziąść

KUPERnick napisał(a):
Czy wystarczy ze po przyspieszeniu dojezdzam do miejsca postoju spokojnie nie przekraczajac powiedzmy 2000 rpm czy kategorycznie musze zostawic na postoju silnik na chodzie. Przez mniej wiecej jaki czas trzeba studzic ta turbine (czytalem juz ze to zalezy od palowania, ale chcialbym tak orientacyjnie - czy wystarczy minuta czy 5?)


Ja zawsze zostawiam na jakieś 1-1,5min. W międzyczasie zanim wyłącze zapłon to się zbieram, tzn. fajki, komórka, plecak, wyłączam radio, spoglądam w lusterko i mówie Damn,what a handsome guy in my mirror itp. więc sie nie nudze, i akurat zajmuje mi to 1,5min, bo co niektórzy wiedzą że mam wieczny czas...co nie Sir :?: :lol:

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 65 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL