Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 23:41

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj rozmawiamy o sprawach, które nie pasują do innych działów technicznych lub tyczą się całego auta.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2 stycznia 2010, o 19:25 
Witam

Macie jakieś porady na przyszłość na wypadek problemu ze zdjęciem kół.

Czy pasta miedziana coś pomoże, czy tylko pozostają kopnięcia i uderzenia młotkiem gumowym ???

Pozdrawiam


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2010, o 19:29 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Wyczyść dokładnie miejsca styku felgi z piastą. Ewentualnie przesmaruj te miejsca, ale nie smaruj czasem śrub!

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2010, o 19:30 
ściągasz dekielek z logiem opla, zapuszczasz wd40 i kilka razy uderz gumowym mlotkiem.... :] i powinno zejść bez problemu... ja przynajmniej tak miałem :]


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2010, o 19:30 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 marca 2009, o 20:33
Lokalizacja: Szczecin
Silnik: inny
Pepsi albo WD 40. Odczekać i próbować.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2010, o 20:02 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
robaal napisał(a):
Czy pasta miedziana coś pomoże

Naturalnie,
ja tak robie od lat, i problemow nie mam.





Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2010, o 20:23 
Bardzo dobra jest pasta aluminiowo-magnezowa np Al.Mg 61 TOP ANTI SIZE.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2010, o 21:10 
jeśli nie udaje mi się zdjąć koła to biorę deskę przykładam ją od strony wewnętrznej koła dwa uderzenia kilowym młotem i felga odłazi od piasty......... bez problemu nie polecam tego patentu jak samochód stoi na fabrycznym lewarku ::fiu a młotka nie używałem z racji niskiego profilu opony ......................a problem drugi to odkręcenie śrób dokręconych na chama kluczem pneumatycznym przez leniwego pana wulkanizatora który ma w dupie dokręcanie kluczem dynamometrycznym ::sciana w tym roku nie dałem rady odkręcić śrub (nie mówie już o fabrycznym kluczu ::lol ) ani krzyżakiem w dwie osoby plus przedłużki ani małym pneumatem dopiero dużym pneumatem poszło Oo ......................a jakbym chciał zmienić koło w trasie to dupa :/ i po co ten zapas wozić jak i tak lawetę trzeba by wezwać


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2010, o 21:19 
roberto napisał(a):
jeśli nie udaje mi się zdjąć koła to biorę deskę przykładam ją od strony wewnętrznej koła dwa uderzenia kilowym młotem i felga odłazi od piasty


Przyznam że nie rozumiem, ale mniejsza.
Nie wiem co wy macie z tymi kołami. Pasta miedziana albo nawet smar do przegubów załattwi sprawę. Tylko trzeba najpierw wyczyścić cały ten syf.

A tak na marginesie, ja zawsze smaruję takżę gwint śrub minimalną ilośćią smaru.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2010, o 21:24 
cezzar napisał(a):
ja zawsze smaruję takżę gwint śrub minimalną ilośćią smaru
błąd.. nie powinno się..


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2010, o 22:04 
Szymek636 napisał(a):
błąd.. nie powinno się..


Bynajmniej mi się nie zapieka. ::fiu


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2010, o 22:15 
cezzar napisał(a):
Bynajmniej mi się nie zapieka. ::fiu
to ja wolę pozapiekane przynajmniej się nie poodkręcają w trakcie jazdy ::tralala a smarujesz towotem tarcze hamulcowe żeby nie rdzewiały ::rotflek ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2010, o 22:57 
roberto napisał(a):
przynajmniej się nie poodkręcają w trakcie jazdy


Niby dlaczego mają się poodkręcać, że nasmarowane? Napisałem że smaruję minimalną ilością, tak tylko aby było lekko tłuste i to tylko raz a nie co zmianę kół. Wystarcza. Nigdy mi się nic nie odkręciło bo nie ma takiej możliwości.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2010, o 23:03 
ja też nie mogłem zdjąć i zrobiłem to po wiejsku, odkręciłem śruby, zostawiłem 2 po przekątnej (średnio dokręcone) przejechałem 100m but-chamulec-but-chamulec i było po problemie:) młotki, deski, łomy nie pomogały.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2010, o 23:09 
phoenix napisał(a):
młotki, deski, łomy nie pomogały.

Wystarczy mocno kopnąć w oponę i koło odpada. Pomysłowość ludzka nie zna granic... Oo


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2010, o 01:03 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2008, o 23:33
Silnik: Z18XE
phoenix napisał(a):
ja też nie mogłem zdjąć i zrobiłem to po wiejsku, odkręciłem śruby, zostawiłem 2 po przekątnej (średnio dokręcone) przejechałem 100m but-chamulec-but-chamulec i było po problemie:) młotki, deski, łomy nie pomogały.


Nie wiem szczerze mowiac czy to jest dobry pomysl ::nunu


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL