Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 kwietnia 2024, o 03:57

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj rozmawiamy o sprawach, które nie pasują do innych działów technicznych lub tyczą się całego auta.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2009, o 00:13 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?t=3411
Dane są przepisane z instrukcji, więc pewnie na klapce jest to samo.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lipca 2011, o 23:41 
Witam, mam pytanie jak wreszcie z tym ciśnieniem w kołach ile ma go być????
Na klapce wlewu paliwa u mnie przy 3 osobach przód: 2.2 a tył 2.0 tylko ze moja astra (Z18XE) z salonu wyjechała na kołach 205/50 r16 a obecnie mam założone koła od QP Turbo 215/40 r17 i jak nabiłem powietrza przód: 2.2 a tył 2.0 to koła z przodu wyglądały jak flak:P teraz dobiłem przód: 2.5 a tył 2.2 i jest dość twardo (szkoda zawieszenia) zgłupiałem już z tym ciśnieniem w kołach :/ .


http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?t=3411 z tego linka wynika ze powinno być u mnie przód: 2.2 ale kurde nie za mało na nasze Polskie drogi ???? Robiąc długie trasy nie tylko z domu do pracy, powietrze w kolach nagrzewa się zwiększając swoja objętość???

Proszę o rade ::beczy


Góra
  
 
PostNapisane: 16 lipca 2011, o 13:11 
ja mam u siebie 2,3 przód i 2,1 tył, z klekotem pod maską :P


Góra
  
 
PostNapisane: 16 lipca 2011, o 14:17 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 sierpnia 2008, o 14:27
Lokalizacja: Sosnowiec
Imię: Polo
Silnik: Z20LET
Sosmos napisał(a):
teraz dobiłem przód: 2.5 a tył 2.2 i jest dość twardo (szkoda zawieszenia) zgłupiałem już z tym ciśnieniem w kołach .
na niskim profilu musi byc twardo, bo inaczej felga bedzie bila o ziemie. Skoro Ci szkoda zawieszenia, to moze powinienes zalozyc mniejsze felgi... Ja na Twoim miejscu bym nabil 2.6 przod i 2.4 tyl. Ja u siebie wale przod 2.7 i 2.5 tyl :)

_________________
Można sprzedać żone, ale nie bertone :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 lipca 2011, o 16:07 
Polus napisał(a):
na niskim profilu musi byc twardo, bo inaczej felga bedzie bila o ziemie. Skoro Ci szkoda zawieszenia, to moze powinienes zalozyc mniejsze felgi... Ja na Twoim miejscu bym nabil 2.6 przod i 2.4 tyl. Ja u siebie wale przod 2.7 i 2.5 tyl :)


Zdaje sobie sprawę - ale odczucie miałem ze jest hmm twardo i może trochę za (i czy przesadnie zawieszenie nie cierpi, chodź zmieniając na 17 liczyłem się z tym)- na niskim . Nigdy na aż tak niskim profilu nie jeździłem, a nie chciałbym przesadzić i np. zniszczyć opony (żeby się nie wy-ząbkowała czy wyszczerbiła itd chodź niskie ciśnienie tez nie pomaga a szkodzi chyba nawet więcej)
Z drugiej strony opona która ma mniejsze ciśnienie lepiej trzyma na zakrętach niż opona w której jest dużo więcej ciśnienia - czy jednak się tu mylę ???


Góra
  
 
PostNapisane: 16 lipca 2011, o 19:56 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
to ile powietrza masz miec nabite w kolach tez jest uwarunkowane od tego jakiej szerokosci masz opony oraz jakiej szerokosci masz felgi. Jak ktos naciaga opone wąską na szeroka fele to niestety i 3 atmosfery moze byc malo. Powietrza masz miec tyle by opona sie wycierala na calej powierzchni bieżnika a to czy to bedzie 2.2 czy 2.8 to wyjdzie na podstawie prób.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 lipca 2011, o 10:58 
wesol właśnie tych prób chciałbym uniknąć. Co do felg są od QP Turbo czyli 7,5 cala szeroka a opony 215/40 R17. Zobaczę jak na razie mam 2.5 przód i tył 2.2 więcej na pewno nie będę dobijał jak coś to zmniejszę, ale jak ktoś może coś doradzić bo nie tylko mi się to przyda ale sporej liczbie osób ;)


Góra
  
 
PostNapisane: 11 marca 2012, o 22:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lutego 2011, o 19:17
Lokalizacja: Coupe
Imię: Pawel
Silnik: Z18XE
No, to moze niech mi ktoś napisze jakie ciśnienie ładowac do opony 205/45/17 naciagnietej na felge 7,5".
Jezdziło mi sie miło i przyjemnie do momentu aż stwierdziłem ze powietrza trzeba dobić (było 1,6 ;). Dobiłem jak dla opony standardowej 205/50/16 czyli 2,2/1,9
I już jest twardo.
Obrazek

_________________
...::▲MY BERTONE▲::... ®


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 marca 2012, o 22:57 
Instrukcja mówi 2.2 przód / 2.0 tył - niech ktoś potwierdzi, bo akurat nie jestem w domu.


Góra
  
 
PostNapisane: 11 marca 2012, o 23:33 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2007, o 19:04
Lokalizacja: Białogard
Imię: Radosław
Silnik: Z20LET
Jak nabijesz za dużo to zjedzie bieznik na środku. Miałem tak gdy uciekało mi powietrze a wracałem z norwegii. Nabiłem 2,8 z tyłu na zapas i "zjadło" bieżnik na samym środku. Mam standardowe opony do turbo 2.2 z przodu i 2.0 z tyłu wcale nie jest tak twardo. Albo wóz albo przewóz. Albo komfort albo wygląd Panowie, 17" jest akurat po środku nic nie zdziałasz jak nabijesz 0,1 bara mniej czy więcej. Albo rozj****sz fele albo zjedziesz opony. Jak dzieci...

_________________
Skoro odpadło okazało się zbedne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 marca 2012, o 01:36 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
http://astracoupe.pl/dane/

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 marca 2012, o 11:39 
wystarczy przeczytać co piszę na ten temat producent. Zobaczcie na klapkę wlewu paliwa na niej powinna być naklejka GM, z rozpisem ciśnienia w oponach. I tak wg. niej przy obciążeniu jednej-dwóch osób ciśnienie w przednich oponach powinno być 2.4 i tył 2.2.


Pozdrawiam


Góra
  
 
PostNapisane: 13 marca 2012, o 12:13 
bmilewski napisał(a):
wystarczy przeczytać co piszę na ten temat producent. Zobaczcie na klapkę wlewu paliwa na niej powinna być naklejka GM, z rozpisem ciśnienia w oponach. I tak wg. niej przy obciążeniu jednej-dwóch osób ciśnienie w przednich oponach powinno być 2.4 i tył 2.2.


Pozdrawiam

O niebiosa! Czemu nikt wcześniej na to nie wpadł?
Nie wszyscy jeżdżą na standardowych oponach. Chyba, że twoja magiczna naklejka podaje ciśnienie dla 215/45/17, to podział się tą informacją.


Góra
  
 
PostNapisane: 2 kwietnia 2012, o 17:38 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 28 grudnia 2009, o 01:29
Imię: Maciek
Silnik: Z18XE
Sporo osób jeździ na 18", jakie macie wartości ciśnienia w oponach?
Podobnie jak przy 17' ?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 kwietnia 2012, o 22:29 
0,2 atmosfery wiecej na kazdy cal przyrostu srednicy obreczy 17 plus 0,2 18 plus 0,4 19 plus o,6 dwudziestek chyba nikt nie zalozyl,zrodlo Bielak


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL