Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 kwietnia 2024, o 11:34

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj rozmawiamy o sprawach, które nie pasują do innych działów technicznych lub tyczą się całego auta.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2008, o 20:40 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 marca 2008, o 20:40
Lokalizacja: Końskie
Imię: Rene
Silnik: X18XE1
deeeeejm napisał(a):
ale pytanie dlaczego tak się stało?


Jeżeli to faktycznie panewki to po prostu ze zużycia, albo wina smarowania


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2008, o 20:45 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 września 2007, o 00:41
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Adrian
Silnik: inny
Co się stało, jeszcze nie wiadomo, dzwoniłem do mechanika, spojrzał z grubsza i wygląda ok-tak mi powiedział. Jutro ma rozkręcać i szukać przyczyny.
Panewki ze zużycia?? Kurcze ja miałem dopiero 120 000 :O
Wcześniej miałem seata i zrobiłem nim 220 tyś i katowałem go niemiłosiernie od nowości i nic w silniku nie padło.

A jak bym chciał inny silnik wrzucić to jakie koszty mogą być??? Bo do Leta to dużo by trzeba było wymieniać, ale do 2,2 ????


Ostatnio edytowano 25 sierpnia 2008, o 20:47 przez kolezka, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2008, o 20:48 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
deeeeejm napisał(a):
ale pytanie dlaczego tak się stało?


słabe smarowanie, zmęczenie materiału, złej jakości olej, zbyt duże przebiegi pomiędzy wymianami oleju...powodów może być mnóstwo

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2008, o 20:49 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 marca 2008, o 20:40
Lokalizacja: Końskie
Imię: Rene
Silnik: X18XE1
Do 2.2 będziesz miał podobnie czyli skrzynia, silnik, wiązka elektryczna itd..........


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2008, o 20:53 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 września 2007, o 00:41
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Adrian
Silnik: inny
mich007 napisał(a):
złej jakości olej, zbyt duże przebiegi pomiędzy wymianami oleju

Olej Mobila zachwalany tu na forum, wymieniony zaraz po zakupie i ostatnio wymieniałem, czyli przy jakichś 14 000 od ostatniej wymiany.


Tygrysek3005 napisał(a):
Do 2.2 będziesz miał podobnie czyli skrzynia, silnik, wiązka elektryczna itd..........

Czyli raczej nie warto się bawić w wymianę na inny

A i jeszcze jedno pytanko bo mam ten 115 km, więc ten 125 konny nie podejdzie???


Ostatnio edytowano 25 sierpnia 2008, o 20:55 przez kolezka, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2008, o 20:56 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
kolezka napisał(a):
Olej Mobila zachwalany tu na forum, wymieniony zaraz po zakupie i ostatnio wymieniałem, czyli przy jakichś 14 000 od ostatniej wymiany


No dobra, a co było wcześniej? Masz książke serwisową? Czy przypadkiem poprzedni właściciel nie robił na oleju 40tyś km?

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2008, o 20:57 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 marca 2008, o 20:40
Lokalizacja: Końskie
Imię: Rene
Silnik: X18XE1
kolezka napisał(a):
A i jeszcze jedno pytanko bo mam ten 115 km, więc ten 125 konny nie podejdzie???


Chyba musiał byś zmienić sterownik, poza tym do z18xe idą 2 sondy lambda, no kat jest w innym miejscu także nie bardzo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2008, o 21:00 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 września 2007, o 00:41
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Adrian
Silnik: inny
mich007 napisał(a):
No dobra, a co było wcześniej?

Valvoline full syntetic (jaki nie pamiętam) , wymieniony 18 000 tyś wcześniej, przynajmniej tak wynikało z nalepki.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2008, o 21:01 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
kolezka napisał(a):
przynajmniej tak wynikało z nalepki.


aha, czyli historii auta od nowości nie znasz...no widzisz jak się nam sytuacja klaruje powoli

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2008, o 21:06 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 września 2007, o 00:41
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Adrian
Silnik: inny
No niestety, jak kupowałem wszystko było ok i tak przez 10 miesięcy :(

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2008, o 21:22 
wspolczucie Kolego :/


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2008, o 21:55 
wg mnie jak by poszly panewki to by nie klekotal tylko stanal a jakby peknal wal lub pokrzywily sie korbowody bo by nie lapal tak jak pisal kolezka i stanal by od razy w mgnieniu oka, moze byc nawet pompa oleju ktora padal isilnik sie poprostu zatarl, trzeba jednak byc dobrej mysli i wierzyc mechanikowi ze ma dobre intencje a nei chce zdzierac,


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 sierpnia 2008, o 21:59 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 września 2007, o 00:41
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Adrian
Silnik: inny
branch napisał(a):
trzeba jednak byc dobrej mysli i wierzyc mechanikowi ze ma dobre intencje a nei chce zdzierac,

Mechanik to mój dobry kolega, więc co do tego jestem spokojny, na pewno znajdzie przyczynę i nie będzie kitu wciskał

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2008, o 09:52 
Ale pesymiści jesteście. Uważam że nic poważnego się nie stało. Może pasek przeskoczył, może jakiś czujnik padł, np położenia wału i było nieprawidłowe wyprzedzenie zapłonu. Głowa do góry :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2008, o 10:27 
jak kiedyś poszły mi panewki to dalej mogłem jechać tylko troszkę głośniej chodził (pukało) :(


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL