Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 kwietnia 2024, o 09:15

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj rozmawiamy o sprawach, które nie pasują do innych działów technicznych lub tyczą się całego auta.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2008, o 11:05 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 marca 2008, o 20:40
Lokalizacja: Końskie
Imię: Rene
Silnik: X18XE1
cezzar napisał(a):
Ale pesymiści jesteście. Uważam że nic poważnego się nie stało. Może pasek przeskoczył, może jakiś czujnik padł, np położenia wału i było nieprawidłowe wyprzedzenie zapłonu. Głowa do góry :)


W sumie cezzar ma rację, poczekajmy na diagnozę mechanika, może faktycznie nic poważnego się nie stało.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2008, o 13:33 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 września 2007, o 00:41
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Adrian
Silnik: inny
Polać Cezzarowi :) Dobrze gada.
Zaraz jade do mechanika i coś może będę wiedział...

[ Dodano: Wto 26 Sie, 2008 17:16 ]
No i wróciłem od mechanika.
Asterka już jeździ :D :D :D :D
Powodem awarii był klin na kole zamachowym. Wypadł, rozleciał się, lub coś w tym stylu bo nie pamiętam, mechanik powiedział, że przydałoby się wymienić koło zamachowe i jakieś to jeszcze jedno przy rozrządzie, wiecie może czy da się to gdzieś kupić i ile może to kosztować???

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2008, o 20:11 
Fajnie że wszystko ok., ale przyznaj, że się wystraszyłeś – dejem – ale miałeś fart – czytałem z zaciśniętymi zębami aż do tego momentu bo szczerze myślałem tez o panewkach – jak byś silnik zmieniał – to swapik od razu na z22se :twisted:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2008, o 20:24 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
kolezka napisał(a):
Powodem awarii był klin na kole zamachowym


to gdzie miałeś dźwięk jakby diesel??

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 sierpnia 2008, o 22:47 
to dobrze, że nic wielkiego :D miłego latania :D


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sierpnia 2008, o 07:11 
Ale ściemnia, klin na kole zamachowym? tam nie ma żadnego klina :D A nie mówiłem, że to nic poważnego? ;)


Ostatnio edytowano 27 sierpnia 2008, o 07:12 przez cezzar, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sierpnia 2008, o 07:50 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
cezzar napisał(a):
Ale ściemnia, klin na kole zamachowym? tam nie ma żadnego klina


Być może jakiś klin jest na łączeniu z wałem? Jeżeli wypadł to koło zamachowe się rozkalibrowało i mogło się przesunąć i czujnik Halla nie "widział" obrotów wału dlatego silnik zgasł i nie dało się go zapalić...ja bym to tak tłumaczył

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sierpnia 2008, o 09:16 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 września 2007, o 00:41
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Adrian
Silnik: inny
cezzar napisał(a):
Ale ściemnia, klin na kole zamachowym? tam nie ma żadnego klina

Na pewno nie ściemnia, może ja to tak zrozumiałem, bo coś w tym stylu mi tłumaczył. Mnie cieszy to, że silnika nie muszę szukać :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sierpnia 2008, o 18:55 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 grudnia 2007, o 13:51
Lokalizacja: Warszawa - Okęcie
Imię: Tomasz
Silnik: Z22SE
no to masz farta niemiłosiernego:PP :DD

_________________
kom: 517715008

Maine Garage: http://www.astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=2890


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sierpnia 2008, o 19:47 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 września 2007, o 00:41
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Adrian
Silnik: inny
Cytuj:
no to masz farta niemiłosiernego:PP :DD


WIEM :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2008, o 11:50 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Powiem wam tak. Kolega pracowal w feuvercie w Szczecinie i mieli raz na podnosniku focusa 1.6 16V i wymieniali pasek rozrzadu. Po wymianie po chodzil 5 minut i go zgasili. Po ponownym odpaleniu pochodzil chwile i uslyszeli zgrzyt. Kolo zebate na wale glownym jest w fordzie na stozku i ponoc sie odkrecila sruba mocujaca i kolo sie przekrecilo. Mialem zdjecia co polecialo ale w skrócie to wszystko( glowica, tloki, cylindry porysowane itp). Naszczescie ubezpieczeni byli wiec do wymiany poszedl blok z korbowodami i tlokami( zestaw z ASO). Skoro koledze poszedl klin to musial miec sporo szczescia ze sie kolo zebate nie obrócilo wiecej bo by mial tak samo.

Tak przy okazji bo nie wiem czy jest do kupienia klin to mozesz zrobic nowy najlepiej z pilnika- robilem juz kilka takich.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 sierpnia 2008, o 12:43 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 września 2007, o 00:41
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Adrian
Silnik: inny
Mi mechanik znalazł u siebie w jakichś gratach oryginalny klin z opla przy jakimś silniku, więc nie ma bólu :-)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL