Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 20:55

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj rozmawiamy o sprawach, które nie pasują do innych działów technicznych lub tyczą się całego auta.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 231 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 19 marca 2010, o 11:22 
Polecam zakład ELEKTRONIKA Jacek Grabowski w Piasecznie. Miałem problem z ABS/TC. Dwa warsztaty (znajomy mechanik i ESO),
do których wstawiałem auto nie potrafiły tego naprawić. Dwa razy wymieniałem pompe z modułem (na szczęście nie musiałem za to płacić)
i brak efektów - pałą się kontrolki, ABS i TC nie działa, brak wskazań prędkościomierza. W ESO byli blisko i potwierdzili usterke modułu ABS oraz kilka innych, których naprawa zbliżyła by się do 4 tyś. zł. Dopiero Pan Grabowski znalazł problem. Okazało się że jest błąd w komunikacji modułu ABS/TC z komputerem, który powoduje uszkodzenie modułu. Wszystkie usterki łącznie z modułem zostały naprawione, ABS i TC działa poprawnie. Innych usterek nie zdiagnozowano. Cena za naprawę nie najniższa ale i tak porównując z ESO wyszło bardzo ekonomicznie.


Góra
  
 
PostNapisane: 19 marca 2010, o 12:35 
co masz na mysli mowiac blad komunikacji ?
Urwany kabel. czy co?
Co zrobil Pan Grabowski i ile Cie skasowal?


Góra
  
 
PostNapisane: 19 marca 2010, o 13:03 
Z tego co zrozumiałem problem leżał w napięciu w instalacji, które było zbyt wysokie oraz w sygnale z komputera
podającym wartość momentu obrotowego. Wszystko to spowodowało uszkodzenie modułu oraz zegarów, o których
wcześniej nie napisałem. Naprawa polegała na usunięciu usterki w instalacji oraz naprawie modułu, zegarów i ich kalibracji.
Niestety żeby napisać coś dokładniej musiał bym go nagrać. Facet mówi jak maszyna wyrzucając z siebie niezliczone ilości słów na minutę.
Za wszystko zapłaciłem 1800zł. Uważam, że to bardzo dużo ale "know-how" kosztuje.


Góra
  
 
PostNapisane: 14 kwietnia 2010, o 12:15 
Czy zna ktoś w Szczecinie lub okolicach zakład, który robi układy wydechowe? Chciałbym zafundować sobie jakiś wydech od kolektora po końcówkę, bo wydaje mi się że fabryczny lekko przytyka auto. Rozmawiałem ze specami z EL-TEC'a i oczywiście są w stanie to wykonać, ale perspektywa wyjazdu do Warszawy mnie przeraża. Słyszałem coś o zakładzie na Mierzynie, ale nie znam dokładnych namiarów.


Góra
  
 
PostNapisane: 10 lipca 2010, o 10:55 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwietnia 2009, o 12:48
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Łukasz
Silnik: X18XE1
Tech2 w środku Warszawy za 60 pln. Warsztat przy ul. Szarych Szeregów 5B. 60pln zapłaciłem za zmianę języka i indexow w MIDzie. Tanio i solidnie. Polecam.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lipca 2010, o 16:17 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2008, o 23:33
Silnik: Z18XE
Polecam LATEX na Krakowskiej we Wroclawiu, sprawdzenie geometrii komputerowo z wydrukiem 45zl. No i wjedzie kazda fura z porzadna gleba bez przycierki albo zdejmowania zderzaka.
edit: Za to nie polecam Speed Auto na Małopanewskiej. Sprzet maja faktycznie bardzo dobry ale NIE OPLACA im sie robic sprawdzenia geometrii za 50zl, mimo ze maja wolne stanowisko i nic ciekawszego do roboty. Profesjonalizm jak ch*j ::hmm
Tym bardziej nie polecam robienia geometrii na Niedzwiedziej. Gosc wszystko ustawil i niby zajebiscie a nie zauwazyl krzywej belki z tylu...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 lipca 2010, o 23:43 
ja mogę polecić warsztat VIXEEN w Warszawie. Mają dwa punkty - na Ordona i na Pileckiego. Zajmują się przede wszystkim oponami (sprzedaż, naprawa, wymiana itp) a ponadto nabijają klimę za 100zł a dziś to jedna z tańszych ofert


Góra
  
 
PostNapisane: 16 sierpnia 2010, o 15:17 
Witam.

Czy ktoś zna jakiś dobry warsztat w łodzi bądź w okolicach ?


Góra
  
 
PostNapisane: 22 listopada 2010, o 15:17 
Witam. Chce oddać do renowacji felgi oryginalne 17 (z Turbo) i szukając na necie nasuwa się w sumie jedna firma www.renowacjafelg.pl koszt piaskowania i malowania proszkowego za 4sztuki to 400zł czy ktoś już korzystał z tej firmy.


Góra
  
 
PostNapisane: 22 listopada 2010, o 16:19 
Też zamierzam oddać swoje 17 -stki do renowacji więc troszke jestem w temacie.
Ten na instalatorów to podobno straszna lipa 2 kolegów tam robiło i nic dobrego z tego nie wyszło, lakier juz po sezonie zaczał schodzić, kolor źle dobrany, nie byli zadowoleni.

Znajomy dwa lata temu robił swoje 16-stki /piaskowanie- malowanie/w zakładzie w Markach 05-270 ul. Słoneczna 10 tel 781-27-48 Widziałem te felgi bardzo ładnie wygładają a jeździ juz na nich dwa sezony.
W necie tez pochlebne opinie czytałem o zakładzie w Wawie na ulicy Grochowskiej 307, tel 870 - 16 - 53 ale efektów ich pracy nie widziałem.


Góra
  
 
PostNapisane: 22 listopada 2010, o 16:21 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
ja swoje malowalem w Markach i jestem zadowolony.
http://regeneracjafelg.waw.pl/
jestem zadowlony tym bardziej ze juz 2x korzystalem z ich usług.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 listopada 2010, o 16:39 
Super. Dzięki chłopaki za to info. Więc skoro polecacie to pewnie wyśle do chłopaków http://regeneracjafelg.waw.pl/ nawet taniej trochę u nich wychodzi :)


Góra
  
 
PostNapisane: 22 listopada 2010, o 16:44 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
tylko oni tam maja stare ceny.
Malowanie 17 to 80pln netto (bez faktury)
tak przynajmniej ja placilem 3 miesiace temu.
pzdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 22 listopada 2010, o 16:47 
sjR płaciłeś za samo malowanie czy też jakieś drobne naprawy np. rantów (obcierki głębsze)? Czy takie rzeczy są ogólno ujęte w pojęciu "renowacja". Tak czy tak jeśli cena to 80zł za 17 to 20zł taniej niż u konkurencji.


Góra
  
 
PostNapisane: 22 listopada 2010, o 18:09 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Ja robiłem renowację na początku sezonu w Żyrardowie i jestem zadowolony. Poszukajcie na forach facet jest polecany praktycznie bez żadnych zastrzeżeń:

Janusz Seliga Żyrardów, ul.Wawelska 10a. Nr tel 502279277

Pozdrawiam
Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 231 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL