Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 14 maja 2024, o 21:12

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj rozmawiamy o sprawach, które nie pasują do innych działów technicznych lub tyczą się całego auta.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 3 stycznia 2007, o 17:50 
rivo, jakim cudem sie zczytuje kody bledow poprzez mrugniecia w astrze g? Pierwsze o tym slysze, na forum o tym nic nie ma - jesli tak naprawde sie da to podziel sie wiedza jak - mysle, ze to sie bardzo przyda wszystkiem.



Maciek


Ostatnio edytowano 10 lutego 2008, o 16:57 przez mjaza, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2007, o 18:32 
Ponoć się da, trzeba zewrzeć kabelkiem odpowiednie piny, nie pamiętam już jakie i wtedy ilość mrugań żółtej kontrolki z błyskawicą "mówi" nam o błędach.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2007, o 18:36 
ja slyszalem, ze sie da ale w astrze f i w vectrze b a pozniej juz nie.... ale moze jednak.

Maciek

Julka - spraw sobie silnik:)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 stycznia 2007, o 21:13 
no tak @mjaza masz rację w Let'ach :cool: nie wiem jak jest .


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2007, o 16:57 
Jeśli chodzi o starsze silniki (również astry G w tym coupe) to instrukcja jest np na http://asterka.2max.pl/aldl.html

w nowszych też się da tylko procedura jest trochę inna - jak poszukacie w necie to pewnie można znaleźć.

Ja niestety nie zdradzę jak bo znam ten sposób od jednego gościa z opla i obiecałem, że nikomu nie powiem - a ja dotrzymuję obietnic.

Mam nawet nagrany filmik z mrugnięciami tej kontrolki - łatwiej było liczyć.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2007, o 18:11 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
rivo napisał(a):
Ja niestety nie zdradzę jak bo znam ten sposób od jednego gościa z opla i obiecałem, że nikomu nie powiem - a ja dotrzymuję obietnic.


no to jak juz wszystko wiesz i umiesz , to poco szuaksz info na forum ??
A pozatym czy forum nie zyje z WYMIANY informacji ???
Ja Tobie cos, Ty mi cos ?



Adam

PS. bede Cie mial "na oku" :evil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2007, o 17:20 
SirAdam napisał(a):
rivo napisał(a):
Ja niestety nie zdradzę jak bo znam ten sposób od jednego gościa z opla i obiecałem, że nikomu nie powiem - a ja dotrzymuję obietnic.


no to jak juz wszystko wiesz i umiesz , to poco szuaksz info na forum ??
A pozatym czy forum nie zyje z WYMIANY informacji ???
Ja Tobie cos, Ty mi cos ?



Adam

PS. bede Cie mial "na oku" :evil:


Ja właśnie dzielę się informacją - da się sczytać kody w astrze G za pomocą zliczenia ilości błysków lampki. Sprawdziłem to już w mojej Astrze 1,8 z 2002 r i Astrze kumpla 1,7 DTI z 2004 - z tego co mi przekazano dotyczy to wszystkich "nowszych" asterek G.

Obiecałem komuś dotrzymać tajemnicy i nie będę wyjawiał jej na ogólnie dostępnym forum - nawet jeśli jest banalna. Poza tym na takich bzdetach jak sczytanie błędów, warsztaty zarabiają sporo pieniedzy i niechętnie dzielą się tą wiedzą za free.
Jeśli spotkamy się na jakimś spocie to chętnie sczytam kody asterek szanownych kolegów - o ile sami wcześniej nie znajdziecie sposobu.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2007, o 23:50 
przeciez cos mi sie wydaje ze to dziala na identycznej zasadzie co mialem w vectrze- zczytywalem kody sam.

A wiec:
Trzeba zewrzec piny ze zlacza diagnostycznego (nie wiem jak to w QP, ktore piny) przekrecamy zaplon- chwile zaswieci a potem mruga przekazujac nam kody bledow...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2007, o 23:52 
nero6 na pewno nie jak w vectrze. W vectrze trzeba bylo zewrzec pin 5-6 w zlaczu obd, a przynajmniej moja astra ma puste miejsce w miejscu pinu 6, wiec nie ma z czym zewrzec.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 stycznia 2007, o 23:57 
no, ale moze zaada dzialania jest ta sama- tylko z innymi Pinami...?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2007, o 00:01 
nero6, tez kombinuje w ta strone, ale jakos nic nie moge wykombinowac:((

W necie tez szukalem i pusto.

Pinow nie ma tak duzo, bo raptem z 6-7. Reszta jest nie podlaczona u mnie.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2007, o 00:03 
u mnie tez to zlacze jest pokombinowane przez pajacow gazownikow- na ostro do gniazda jakies kabelki polutowali...;/


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 stycznia 2007, o 00:12 
ciekawe co tam majstrowali.... u mnie jest nic nie ruszane, chodzilo mi tylko o to ze w tym gniezdzie zaledwie w 6-7 pinach sa blaszki, wiec reszta ewidentnie nie dziala.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lutego 2008, o 23:51 
rivo napisał(a):
Ja niestety nie zdradzę jak bo znam ten sposób od jednego gościa z opla i obiecałem, że nikomu nie powiem - a ja dotrzymuję obietnic.

Mam nawet nagrany filmik z mrugnięciami tej kontrolki - łatwiej było liczyć.

To co ty tu wogole robisz moze powinienes radzic sobie sam z kolegami z ASO [-X
Napewno odwroci sie od ciebie ta sytuacja,jest tu duzo ludzi co wiedza napewno wiecej od ciebie i zaryzykuje stwierdzenie ze od mechanikow z ASO tez,wiec nie zdziw sie jak bedziesz potrzebowal pomocy i uslyszysz ze ci nie powiedza bo nie moga!!!!Powodzenia


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2008, o 14:33 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Jakos nie zauwazylem tego tematu wczesniej to odrazu sie wypowiem. Otóż z tym zczytywaniem matoda spinaczowa to jest tak ze zwieramy pin 5 i 6 ale w autach( w tym AG ) ale z silnikami seri X... bo silnikow seriiZ... juz sie nie da. W astrach H i ponoc w niektorych AG tez mozna jeszcze za pomoca przekrecenia kluczyka w stacyjce z jednoczesnym przytrzymaniem guzika kasowania licznika dziennego oraz wcisniecie pedalu hamulca i gazu. Bynajmniej w moim dieslu to nie dziala ale w niektoruch AH dziala i sie wyswietlaja liczby na dole. Pierwsze dwie liczby oznaczaja oczewiscie jeszcze ta literke z produ kodu ale juz nie pamietam co i jak. Uprzedzam ze w AG moze sie wyswietlac ta metoda tylko ten moduł licznika czyli do jakich kół i skrzyni jest przystosowany wiec jak sie wyswietla liczby to nie musi to byc ten kod diagnostyczny.

A co do kolegi co to niby cos tam wie ale sie nie podzieli to wal ze wszystkimi problemami do tego znajomego z warsztatu bo na forum to niewiem czy ktos Ci pomoże. Dziekuje za uwage i do usłyszenia. ;-)

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL