Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 kwietnia 2024, o 00:49

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj rozmawiamy o sprawach, które nie pasują do innych działów technicznych lub tyczą się całego auta.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23 maja 2006, o 20:56 
Pytanie kieruję do użytkowników asterek z xenonami mianowicie, założyłem xenony wszystko jest ok podkreślam, że są to lampy oryginały helli nie były uszkodzone. Moje pytanie dotyczy takiej sytuacji np: jadac po dziurach a wiadomo jak nasze drogi wyglądają światła lekko drgają, podniosłem maskę silniczki założone są ok i ogólnie wszystko trzyma się tam sztywno. Pytanie czy u Was też tak jest.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 maja 2006, o 06:24 
Jeśli drgają to zapewne wyczepiły się z przegubów. Chodzi o przeguby które trzymają klosz reflektora lub soczewkę i umożliwiają jej ruch podczas regulacji. Są 3 przeguby, jednym jest ramię silnika do regulacji.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2006, o 22:17 
jeżeli ramię silniczka jest podłączone dobrze, to co można jeszcze zrobić żeby wyeliminować to lekkie drganie?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2006, o 08:54 
to ja sie dolacze do tematu...
jesli zakupie swiatleka z xenonem ... to widzialem ze ma on zdaje sie w dolnej czesci umoconwana przetwornice... ... czy aby podlaczyc taki leflektor w miejsce starego (normalnego) musze przerabiac koncowki/wtyki czy jest jakas przejsciowka? i czy to juz wystarczy aby xenon dziala czy jeszcze jakies szmery bajery ?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2006, o 09:15 
MIRAS napisał(a):
ponawiam pytanie:
LUDZIE ALE PO CO TO MA BYĆ????????????
Nie chodzi mi o tłumaczenie , że takie są przepisy.
szukam odpowiedzi technicznej.
przetrzeć reflektory to ja moge na postoju.
WIĘC PO CO????????


orginalnie spryskiwacze reflektowow sa pod duzo wiekszym cisnieniem niz te na szyby, zwykle w autach z xenonami sa wieksze zbiorniki na plyn poniewaz duuzo szybciej sie zuzywa. Jesli uzywasz spryskiwacza na szybe to znaczy ze jest brudna, wiec i szybka siwatel jest brudna. orginalne spryskiwacze na leflektor jest bardzo skuteczny.
Niestety jesli ktos zamontuje xenon bez odpowiednich spryskiwaczy to zachowuje sie strasznie samolubnie. Swiatlo ksenononiwe bardzo latwo sie rozszczepia i jadac z brudnymi lefrektorami bardzo oslepiami z kierowcow jadacych z przeciwka, czesto nawet bardziej niz jakby sie normalnie na dlugich jechalo!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2006, o 10:13 
nash5009 napisał(a):
to ja sie dolacze do tematu...
jesli zakupie swiatleka z xenonem ... to widzialem ze ma on zdaje sie w dolnej czesci umoconwana przetwornice... ... czy aby podlaczyc taki leflektor w miejsce starego (normalnego) musze przerabiac koncowki/wtyki czy jest jakas przejsciowka? i czy to juz wystarczy aby xenon dziala czy jeszcze jakies szmery bajery ?


W zwykłych światłach masz do każdej żarówki odzielną kostke, a w xenonie jedną do wszystkiego więc muszisz powlutowywać przewody ze swoich pojedynczych kostek do jednej zbiorczej i ją podpinasz pod xenona i już bedzie działać :D


Pingu napisał(a):
Swiatlo ksenononiwe bardzo latwo sie rozszczepia i jadac z brudnymi lefrektorami bardzo oslepiami z kierowcow jadacych z przeciwka, czesto nawet bardziej niz jakby sie normalnie na dlugich jechalo!


Bez przesady jaki to trzeba mierć brudny samochód,żeby tak światło rozszczepiło :mrgreen:

Ale faktycznie spryskiwacze reflektorów mają spore ciśnienie i całkiem skutecznie przemywają lampy


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2006, o 10:20 
kamilb to sprawdz to wieczorem na czystych i brudnych a zobaczysz :wink:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2006, o 10:24 
To porównajcie sobie ilość aut mijanych na drodze z xenonem z brudnymi lampami, a ile mijanych jest z lampami zwykłymi a źle ustawionymi, że aż oczy bolą. Owszem, spryski na pewno są potrzebne, ale nie ma co dramatyzować.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2006, o 11:00 
skad taka kostke wziasc? i schemat? gdziec o wlutowac?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2006, o 11:02 
Kostki kupisz w każdej firmie handlującej xenoonami, kable wychodzące z tej kostki są w takich samych kolorach co te u ciebie w aucie więc łączysz ze sobą odpowiednie kolory i po sprawie


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2006, o 12:14 
a moze ktos ma do sprzedania kostki od dlugich swiatel wraz z zapieciami :roll:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 czerwca 2006, o 21:42 
cezzar napisał(a):
Jeśli drgają to zapewne wyczepiły się z przegubów. Chodzi o przeguby które trzymają klosz reflektora lub soczewkę i umożliwiają jej ruch podczas regulacji. Są 3 przeguby, jednym jest ramię silnika do regulacji.


jeżeli ramię silniczka jest podłączone dobrze, to co można jeszcze zrobić żeby wyeliminować to lekkie drganie?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lipca 2006, o 22:03 
Witam
w odpowiedzi dla MIRASA nie wiem czy juz ktos odpowiedzial na temat xenonow i po co tam sa spriskiwacze ( temat moze juz nieaktualny )
Panowie xenon nie bedzie działał poprawnie jesli bedzie brudny ( traci swoje parametry i nie swieci prawidlowo ) po to jest mu niezbedy spryskiwacz, po drugie taka lampa musi byc samopoziomujaca w zaleznosci od obciazenia to sa dwa niezbedne elementy zeby xenon dzialal poprawnie.
Pozdrawiam


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sierpnia 2006, o 21:39 
Koledzy/koleżanki :) mam pytanka :
czy xenony przedstawione na aukcji astra II xenon
sa kompletne ? czy ktoś miał juz doczynienia z tego typu ksenonami ? jak się one sprawuja?

Na razie mam załozone w sławetne ringi - dziadostwo jakich mało , zmienilem żarówki z 55W na 100W - nic nie dało , co prawda nie osleiaja kieroców z naprzeciwka ale też światlo ktore emituja jest beznadziejne :twisted:

w archiwum poszperalem troche i widzialem ze sirAdam proponuje zarowki Philips GT150 ale nie wiem czy jest wogole sens probowac.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 sierpnia 2006, o 22:43 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Jezeli masz lampy "Angel Eyes" a podejzewam ze te masz , to nawet GT150 Ci nie pomoga,
to jest "walka z wiatrakami" tak samo jak to bylo wczesniej w Calibrze, rownie beznadziejne swiatlo.
Zmien reflektory.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL