Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 kwietnia 2024, o 05:28

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj rozmawiamy o sprawach, które nie pasują do innych działów technicznych lub tyczą się całego auta.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2006, o 15:43 
No wlasnie nie - to jest 2.2. Poczytaj sobie dokladnie. To jest normalnie z22se, czyli 2.2 tylko w stanach oni go sprzedaja jako 2.0 z nazwy. A nie jest to w zaden sposob powiazane z jego pojemnoscia. Jak wiadomo, oni nie maja miary metrycznej i dla nich te 2.0 nic nie oznacza. Nazwe dali taka, bo wiadomo, ze moc tego silnika jest marna w porownaniu do pojemnosci. Zreszta jakbys byl zainteresowany tym silnikiem bardziej, to ja posiadam takiego pdf'a jak zwyklego przerobic na wersje z kompresorem - taki kit jest w stanach w sprzedazy przez GM. Mialem sobie kupic autko z tym silnikiem, wiec sie troche o nim naszukalem.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2006, o 16:16 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
mjaza napisał(a):
No wlasnie nie - to jest 2.2. Poczytaj sobie dokladnie. To jest normalnie z22se, czyli 2.2 tylko w stanach oni go sprzedaja jako 2.0 z nazwy.




powoli,powoli...............
zanim zaczniesz cos mowic to przemysl :P


Cytuj:
Bore 86.00 mm and Stroke 86.00 mm


a teraz siadaj i licz :lol:
bo wedlug mnie (nie musze tego liczyc) to 86x86mmx4 zylindry ma prawie 2 litry, a nie 2,2 litra.




SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2006, o 17:57 
dokładnie tak jak pisze Sir Adam- średnica cylindra 86mm x skok tłoka 86mm i to x 4 daje nam 2.0 - może i jest to modyfikacja z22 ale na tyle daleko posunięta, że zmniejszono skok tłoka z 94,6mm do 86mm a to już z z22 robi sie z20-szkoda :mrgreen:

ps. pozostaje wiara, że w Polsce ceny kompresorów spadną z obecnych 15 000z :wink: ł


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2006, o 18:14 
Racja sorry - cos mi sie poj....
Cos mi faktycznie nie gralo, bo jak otworzylem tego pdf'a z przerobkami, to tam pisali o mocy 250 koni z kompresorem, a nie 205.

Wiec sorry za pomylke.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2006, o 22:14 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
mjaza napisał(a):
Wiec sorry za pomylke.



nic nie szkodzi, od tego jest moderator zeby Ci zwrocic uwage na Twoj blad :P :lol: :P :lol:




SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2006, o 14:01 
mjaza napisał(a):
Zreszta jakbys byl zainteresowany tym silnikiem bardziej, to ja posiadam takiego pdf'a jak zwyklego przerobic na wersje z kompresorem - taki kit jest w stanach w sprzedazy przez GM. Mialem sobie kupic autko z tym silnikiem, wiec sie troche o nim naszukalem.


Możesz coś więcej napisać o tym??
Co ten KIT zawiera? Jakie daje efekty i jaka jest jego cena?? :roll:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2006, o 14:31 
To jest pdf wydany oficjalnie przez GM w stanach i opisuje sposoby modyfikacji Z22SE. 1 stage 250 koni jest uzyskiwany przez montaz kompresora. Kupuje sie gotowy super supercharger kit - part number 1780003. A opis montazu jest w tym pdf'ie. Wrzucilbym go gdzies, tylko ze to 27 mb. Niestety ceny nie ma. W stanach jest tez dostepny turbo kit do tego silnika - 3500$ i daje 90-100 koni - tak pisza.
http://www.turbo-kits.com/cavalier_turbo_kits.html

Moze daloby sie przy forum zrobic serwer ftp, gdzie wrzucalibysmy pdf'y itp.
Troche jest takich przydatnych plikow.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2007, o 12:24 
ja mam pytanie do swapa. Przeczytalem ta liste i jest ... pokazna.
Tutaj w UK mozna dostac za rozsadne pieniadze 2.0 turbo c20let lub ten nawet z astry. Silniki sa ze wszystkim, caly osprzet +skrzynia 6 biegow. Nie pytam czy to sie bedzie oplacalo, bo na pewno taniej bedzie kupic turbo, ale do swojej juz wlozylem pare groszy i jakbym mial teraz sprzedac, nie dostalbym tyle ile chcialbym:P. A dobre turbo tez ciezko znalezc. To jakby wygladala taka wymiana jezeli silnik jest ze wszystkim. Zrobilbym jeszcze uklad paliwowy, zadzialaloby to ?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 maja 2007, o 20:12 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Powiem tylko tyle - to nie jest takie proste jak myslisz.
A kto mialby to robic ?
Jezeli ktos kto "mysli" ze da rade , to zapomnij.
A pomyslales co jest z klasa toksycznosci spalin ?
Astra ma Euro4, C20Let mial tylko .....Euro3 ? albo nawet gorzej .
W niemczech np. jest to administracyjnie niemozliwe, auto do nizszej klasy przeniesc. (do wyzszej - tak)





Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2007, o 03:02 
Ale jezeli chodzi o Polske, to od jakiegos czasu silnik jest czescia zamienna i juz nie ma numerow silnika w dowodzie, takze nikt nie moze tego zakwestionowac.
Wymiane silnika polecilbym zaufanemu mechanikowi/elektronikowi, jeszcze z nim nie rozmawialem o tym ale on jest jedyna osoba ktora moglaby to dla mnie zrobic.
Jezeli chodzi o sam silnik to zamiast c20 moglbym tez kupic z20 tylko ten jest bez alternatora i rozrusznika (z coupe z 2001r), nie jest to az taki problem te klamoty tez by sie dokupilo.
Finansowo ta przerobka kosztowalaby mnie (tak szacuje) moze troche wiecej niz roznica w cenie mojegej a astry turbo. I jedyny plus ktory za tym przemawia to to ze znam swoja astre, a jakbym mial teraz kupowac inna to nie wiem szczerze na co trafie.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2007, o 06:17 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Jezeli chodzi o Z20LET, to pasuje do Astry, a wiec zaczynaj kupowac;
Silnik z kompletnym osprzetem
Skrzynia biegow
Kompletna wiazka kablowa
Przednie zawieszenie z hamulcami
Bak paliwowy
.....
Teraz nie pamietam co jeszcze bylo, ale to jeszcze nie wszystko.

Ty myslisz ze to tak latwo silnik wymienic na inny ?
I co najwazniejsze , ze cie to wyjdzie taniej ?
Zapomnij.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2007, o 08:09 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
Adam napisał(a):
Finansowo ta przerobka kosztowalaby mnie (tak szacuje) moze troche wiecej niz roznica w cenie mojegej a astry turbo.


Adam,widze że twardo obstajesz przy swoim...także podostaje mi jedynie życzyć powodzenia Tobie i Twojemu portfelowi...

SirAdam napisał(a):
Teraz nie pamietam co jeszcze bylo, ale to jeszcze nie wszystko


- komplet węży (a jest tego multum)
- ECU

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2007, o 11:52 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lipca 2004, o 11:58
Lokalizacja: Rzeszów
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
-pólośki z przegubami.
-czujniki od gazu
-pompa paliwa
- chyba chłodnica(ale pewien nie jestem).
i jeszcze się cos znajdzie :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2007, o 12:34 
Znaczek "turbo" na tylną klapę :roll: ... nic innego nie mogłem wymyślić :mrgreen:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 maja 2007, o 12:43 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
cezzar napisał(a):
Znaczek "turbo" na tylną klapę


Cezzar, pobiłeś wszystkich, jesteś masta... :mrgreen: :lol:

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL