Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 22:27

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj rozmawiamy o sprawach, które nie pasują do innych działów technicznych lub tyczą się całego auta.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 9 września 2013, o 16:51 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lipca 2012, o 20:12
Lokalizacja: Łomianki
Imię: Michał
Silnik: Z22SE
YankeeJ

1. Wydaje się, że dobrze, ale wiadomo nagranie może zniekształcać... najlepiej jedź do kogoś kto ogarnia ten silnik, albo do jakiegoś dobrego mechaniora jeśli masz, bo też powinien stwierdzić "na słuch" rozrząd na łańcuchu, jeśli jest ogarnięty, bo w kropki bym nie wierzył...
2. Jak koledzy napisali prawdopodobnie przepustnica do czyszczenia. Bardzo prosta sprawa, gdzieś nawet na forum jest i podpowiem od razu, zaopatrz się wcześniej w nową uszczelkę.
3. Benzyna ekstrakcyjna, zmywacz do paznokci, woda z mydłem, lub płynem do naczyń - próbuj :) , aby nie było to coś, co niszczy lakier np. nitro.
4. Tutaj nie rozumiem jak Kriss :) zaraz po odpaleniu zimnego silnika mogą spaść Ci tylko dwie wskazówki (obroty, paliwo), a wrócić do położenia jakie było na zapłonie może tylko jedna (paliwo) . Sprecyzuj to, bo nie bardzo wiadomo o co chodzi...

Co do napisu Vectra C 2.2 jak napisał Pawulon.

_________________
My garage

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 września 2013, o 17:47 
Już wyjaśniam o co mi chodzi z pt.4. Tutaj już nie chodzi o zimny silnik, ale on rozgrzany. Mianowicie gdy przekręcę kluczyk na zapłon elegancko kontrolki gasną a wskazówki paliwa oraz temp są w miejscach gdzie powinny być (temp np 85 stopni), jak przekręcę dalej w celu odpalenia to wskazówki spadają na zero i dopiero po chwili wracają do położenia na zapłonie i do tego dopiero po 1-2 sek od odpalenia silnika wskazówka obrotów pokazuje prawidłową ilość (po za tym jest na zero)
Postarałem się opisać jak najdokładniej, ale jak coś to nagram filmik :)

Co do przepustnicy, wszystko już przeczytałem, ale mam problem z nową uszczelką... nigdzie nie mogę jej znaleźć :D w ASO powiedział że nigdzie jej nie ma i da mi jutro znać czy nie będą musieli ściągać z Niemiec. :/


Góra
  
 
PostNapisane: 9 września 2013, o 18:00 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lipca 2012, o 20:12
Lokalizacja: Łomianki
Imię: Michał
Silnik: Z22SE
Już wszystko jasne z zegarami, wygląda to na jakiś spadek napięcia... bez dobrego elektryka raczej się nie obejdzie.

A co do uszczelki, to niech nie pier...ą głupot, mogą ściągać nawet z kosmosu, ale uszczelkę muszą mieć, bo produkują takie ;) .

_________________
My garage

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 września 2013, o 18:31 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 grudnia 2007, o 13:51
Lokalizacja: Warszawa - Okęcie
Imię: Tomasz
Silnik: Z22SE
weź wyjmij zegary i wciśnij taką wajchę...może się poluzowała czy coś...warto przed oddaniem do elektryka do zrobić...lub podmiankę zrób...

_________________
kom: 517715008

Maine Garage: http://www.astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=2890


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 września 2013, o 18:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 grudnia 2012, o 14:32
Lokalizacja: Oświęcim/Kraków
Imię: Marcin
Silnik: inny
Kiedy ja czyściłem przepustnice to przy okazji też wymieniałem tą uszczelkę. Kupiłem ją w ASO w Krakowie. Nie było jej od razu na miejscu ale po 2 dniach już ją mieli. Cena jak na taki kawałek gumy jest zabójcza (coś ok. 23 zł).

_________________
Było:
1. Fiat Seicento Sporting Abarth 1.1
2. Opel Astra G HB 3D 1.6 8V,
3. Opel Astra Coupe Bertone 2.2 16V ---> http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=15001
Jest: Opel Astra H GTC Sport


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 września 2013, o 21:39 
Tutaj macie zobrazowane jak się zachowuje licznik :D

Na końcu filmiku, zaraz po zgaszeniu silnika, słychać (bardzo słabo) dziwny mechaniczny dźwięk dochodzący jakby z cockpitu (jakby coś jeszcze pracowało). Co to może być ?


Góra
  
 
PostNapisane: 12 września 2013, o 21:51 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 grudnia 2007, o 13:51
Lokalizacja: Warszawa - Okęcie
Imię: Tomasz
Silnik: Z22SE
z licznikiem to masz źle ustawione te wskazówki...musisz wyjąc szybke z licznika...i na podpiętym. podwadzić te wskazówki ...widelcem...potem ...weź wyłącz zapłon...one sie ustawią tak jak mają być a ty delikatnie wepchnij wskazówki na miejsce nie dociskając ich do konca...testuj jak sie zachwują...w koncu natrafisz na prawidłowe ustawienie...ja u siebie tak miałem jak wymieniałem wskazówki...

_________________
kom: 517715008

Maine Garage: http://www.astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=2890


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 września 2013, o 22:19 
Hmm tylko czemu są źle ustawione, skoro jak już "dojdą do siebie" po odpaleniu to są we właściwych miejscach obroty, temp, paliwo, również prędkość wskazuje prawidłowe ilości (porównując z GPS :D), więc chyba nie powinienem zmieniać ich położenia.


Góra
  
 
PostNapisane: 13 września 2013, o 16:57 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 grudnia 2007, o 13:51
Lokalizacja: Warszawa - Okęcie
Imię: Tomasz
Silnik: Z22SE
Zrobisz jak chcesz...ja tylko sugeruje co ja miałem i było to takie samo zachowanie ... ;)

_________________
kom: 517715008

Maine Garage: http://www.astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=2890


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 września 2013, o 18:12 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 maja 2012, o 17:09
Lokalizacja: Lublin
Imię: Artur
Silnik: Z18XE
YankeeJ napisał(a):

Na końcu filmiku, zaraz po zgaszeniu silnika, słychać (bardzo słabo) dziwny mechaniczny dźwięk dochodzący jakby z cockpitu (jakby coś jeszcze pracowało). Co to może być ?




W kwestii tego dzwięku jeśli się nie myle to słychać wtryski jak się załadowują.Tak jakby kot mruczał :D
Jeśli żle mówię proszę o poprawienie.
A tak z poza tematu czy to jest żle jak jest taki odgłos?? Na co to może wskazywać?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 16 września 2013, o 16:59 
Z tego co zauważyłem ten dźwięk występuje tylko jeśli działa nawiew, a zgaszę silnik. Kiedy mam wyłączoną dmuchawę ten dźwięk nie występuje. Przypomina to jakby jakaś przegroda się zamykała czy coś w tym stylu.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL