Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 15:49

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj rozmawiamy o sprawach, które nie pasują do innych działów technicznych lub tyczą się całego auta.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 stycznia 2013, o 15:03 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
Polus napisał(a):
Ma ktoś fotki jak to wygląda z lewarkiem z astry H ? luz mam minimalny, ale lapa marznie że magia :P



viewtopic.php?f=27&t=10976&start=45

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 stycznia 2013, o 23:09 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 października 2009, o 12:51
Lokalizacja: PL
Silnik: inny
A u mnie oprócz luzów jest taki bajer, że dzwignia pozostaje w polozeniu bocznym przy obecnych temperaturach czyli jeżeli auto zostawie na jedynce to pozniej dzwignia zamiast wrocic na srodek na luzie zostaje przegieta w lewo, jak sie auto nagrzeje to wraca do normy mniej wiecej...
Miał ktos podobny problem z tym "niewracaniem" dzwigni?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 stycznia 2013, o 11:18 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
mam to samo... jak sie juz auto rozgrzeje jest ok...

stawiam na to ze linki juz stare i smarowanie w nich zniknelo ;)
pamietam ze jak psikalem do linek wd-40 od strony lewarka i skrzyni bylo DUZOOO lepiej

lub cos juz w samej skrzyni stawia opor?

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 stycznia 2013, o 12:55 
Offline
Forumowicz
Forumowicz

Dołączył(a): 21 marca 2009, o 13:22
Lokalizacja: Grajewo
Imię: Tomek
Silnik: Z22SE
dam9an napisał(a):
A u mnie oprócz luzów jest taki bajer, że dzwignia pozostaje w polozeniu bocznym przy obecnych temperaturach czyli jeżeli auto zostawie na jedynce to pozniej dzwignia zamiast wrocic na srodek na luzie zostaje przegieta w lewo, jak sie auto nagrzeje to wraca do normy mniej wiecej...
Miał ktos podobny problem z tym "niewracaniem" dzwigni?

Ja miałem taki przypadek. Winny był mechanizm zmiany biegów zamontowany na skrzyni. Pomogło posmarowanie.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL