Astra Coupé Club
http://astracoupe.pl/forum/

Opel tech2
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=48&t=1280
Strona 2 z 2

Autor:  ValVe [ 26 marca 2009, o 09:00 ]
Tytuł: 

darek, to bardzo słuszna uwaga, muszę więc to tak sprawdzić. Mam instalację LPG Landi Renzo, też sekwencyjna 4 gen. Dzięki. Będę informował na bieżąco.

Autor:  Lobuziak [ 26 marca 2009, o 13:14 ]
Tytuł: 

U mnie też sie Tech2 nie chce połączyć nie rozpoznaje silnika... stage1 i stage2 od Coube... wczesniej sie nie łączyłem więc nie wiem czy to wina softu...

Pozdrawiam
Lobuziak

Autor:  ValVe [ 27 marca 2009, o 10:46 ]
Tytuł: 

Lobuziak, to jak czytasz i kasujesz błędy kompa?

Autor:  Lobuziak [ 27 marca 2009, o 13:07 ]
Tytuł: 

ValVe napisał(a):
Lobuziak, to jak czytasz i kasujesz błędy kompa?

CDIF/2 się łączy ... no i metoda 2 pedałów też działa...

Lobuziak

Autor:  ValVe [ 27 marca 2009, o 15:07 ]
Tytuł: 

ale metodą 'na pedała' :] nie da się skasować błędów. Czy się da?...

Co to jest CDIF/2?

Autor:  Lobuziak [ 27 marca 2009, o 18:30 ]
Tytuł: 

ValVe napisał(a):
ale metodą 'na pedała' :] nie da się skasować błędów. Czy się da?...

Co to jest CDIF/2?

Interfejs diagnostyczny Polskiej produkcji. W Wawie w Kreatorze mają np. można zczytać za 50zl.

Jak się bardzo chce samemu skasowac to chyba raczej tylko odpięcie aku pozostaje...

Pozdrawiam
Lobuziak

Autor:  wesol [ 28 marca 2009, o 08:50 ]
Tytuł: 

ALe kasownaie nie jest potrzebne nie wplywa na prace silnika. Kasuje sie po to zeby wiedziec po ponownym podpieciu czy sa nowe bledy. Nie jest to wymagane i nic nie wnosi jesli chodzi o musowosc tego kasowania. Ja jak grzebie przy aucie to i tak dosc czesto narobie bledow ktore czasami kasuje a czasami nie podpinam sie pod auto i tak jezdze. Czasami smigam 2 miesiace bez podpinki i po podpieciu zero bledow. Czasami bawie sie kluczykiem i wyciagam pastylke immo i blad zostaje zapiasny i nawet po 50-100 odpaleniach jest info o tym ale przeciez silnik odpala i chodiz bez problemu. Istota diagostyki jest stwierdzenie czy blad wysteuje caly czas czy jest tylko sporadyczny. W pierwszym przypadku to wiadomo co nalezy zrobic a w drugim skasowac i za dzin czy dwa ponownie sprawdzic czy sie nie pojawil. JAk nie bylo to sobie dac spokój a jak jest blad zanotowany to wtedy dzialamy. Diagnostyka ma nam ulatwiac identyfikacje usterki. vagi maja fajnie bo mozna sobie sprawdzic logi ststyczne i dynamiczne, sprawdzic parametry podczas pracy, kat wtrysku, dawke startowa, czy dawke paliwa na poszczegolnych cylindrach podczas pracy. Pelna kontrola doslownie wszytskiego, od temp, cisnien parametry przeplywek czujnikow itp. w oplu troche parametrow jest na ABComie ale na oplescanerze jest juz prawie to samo co w vagu. Mozna jeszcze w vagu zmienic niektore wartosci co jest tez bardzo dobre.

Autor:  Pawulon [ 11 maja 2009, o 22:20 ]
Tytuł: 

I ja odkopie troche temat, bo dowiedziałem się ciekawej rzeczy od Stephana, też nie mogłem wykasować błędu kat diagnozy (nie mogłem się połączyć opel tech2), okazało się ze mam wgrany software od ZAFIRY, też robiony program u Jakuba.
Stephan wyłączył diagnoze i mój problem znikł.

Wróciłem do domu podpiąłem opel tech2 wybrałem ZAFIRE i śmiga.

Zobaczcie więc u siebie.

Aha jak by kogoś interesowała cena programu w klasen-motors to cena na dziś 380e.

Autor:  ryba1 [ 12 maja 2009, o 13:21 ]
Tytuł: 

Pawulon napisał(a):
cena programu w klasen-motors to cena na dziś 380e.


nie drogo a jaka radocha z jazdy musi być :D

Autor:  Lobuziak [ 13 maja 2009, o 17:39 ]
Tytuł: 

Pawulon napisał(a):
Wróciłem do domu podpiąłem opel tech2 wybrałem ZAFIRE i śmiga.
Zobaczcie więc u siebie.

Eureka :D oryginalny Tech2 łączy sie do Ecu Z20Let'a ustawionego jako Zafira... co ja się nie namęczyłem ... Coubeee [-X ;-)

Lobuziak

Autor:  mich007 [ 13 maja 2009, o 17:54 ]
Tytuł: 

Lobuziak napisał(a):
oryginalny Tech2 łączy sie do Ecu Z20Let'a ustawionego jako Zafira


ooooo faktycznie...u mnie też tak było....zapomniałem o tym...bo najpierw ściągali nowy soft do techa i dalej nie umieli się połączyć, a potem przez przypadek wybrali Zafire

Autor:  Jajnik [ 13 maja 2009, o 18:12 ]
Tytuł: 

Zafira, a w zafirze jaki silnik zeby pasowal do z20let?

Kurcze u mnie nie idzie w zaden sposob :/ mam nadzieje ze po programie CTA
bede mogl zczytywac bledy.

Jajnik

@down ja mam z 2001 xD wiec nie szukalem po 2002. Ale zaraz sprawdze i to
niestety nie dziala, nadal sterownik nie odpowiada :/

Autor:  Lobuziak [ 13 maja 2009, o 18:40 ]
Tytuł: 

Jajnik napisał(a):
Zafira, a w zafirze jaki silnik zeby pasowal do z20let?


oczywiscie Z20LET chyba byl w latach 2002-2005 w Zafirze...

Lobuziak

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/