Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 19 kwietnia 2024, o 20:52

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj rozmawiamy o sprawach, które nie pasują do innych działów technicznych lub tyczą się całego auta.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18 lutego 2007, o 19:29 
Burner, chodzi o to, ze oba te interfejsy obsluguja vag'a jakos, ale opla obsluguje tylko ten drugi. Jeden ma tylko linie K, a drugi ma KKL czy jakos tak. I ten drugi jest potrzebny do Opla. Zreszta do VAG'a tez lepszy jest ten drugi... Ogolnie to opisywal to urzadzenie w jakims watku, bo z tego korzystalem. Ten program to nie jest przyjemny w obsludze... Niby zczytuje zazwyczaj i kasuje, ale czesto sie wiesza tak, ze trzeba reseta robic. Mi np. nigdy nie udalo sie polaczyc z modulem ESP czy ABS'u.... Da sie nim skasowac bledy poduszek jak najbardziej. Ogolnie to nie jest tak user-friendly jak to urzadzenie do zczytywania bledow silnika za 99zl...., ale dziala.

Ten multiplexer daje tylko tyle, ze nie musisz kabelkow samemu wpinac i ich przekladac. Zaleznie ktore bledy zczytujemy/kasujemy musimy przelaczac kabelek pomiedzy pinem 7 i 12. Ogolnie to za 100zl lepiej sobie cos innego zafundowac i poprzelaczac kabelek recznie.

Maciek

Ps.
Ja korzystalem z troche starszej wersji softu i duza czesc byla po wegiersku zamiast po angielsku. Teraz podobno jest lepiej... ale poza tym to nic sie za bardzo w tym sofcie nie zmienilo.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2007, o 14:12 
Odgrzany kotlet:

Korzysta ktos moze z innego programu, do diagnostyki, niz opel tech2???


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2007, o 11:51 
nie, sa wszystkie podobne i dzialajace tak samo pogramy (Te prostrze) ktore uzywaja tego samego interfejsu...

ja wlasnie zlozylem jeden z 5 zl ;) i dziala z "techem"...

juz nawet blad poduszki wykasowalem ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2007, o 12:03 
Ja dostałem już trzeci interfejs i nadal coś mi nie działa. Tym razem mam przejściówkę PCMCIA>RS232 i teraz w techu mi mówi że jest brak echa - interfejs nie odpowiada. Macie może jakieś pomysły co może być nie tak? Ustawiacie może prędkości portów w ustawieniach Windowsa? Czy w ogóle cokolwiek konfigurujecie tam?


Ostatnio edytowano 14 sierpnia 2007, o 12:03 przez KUPERnick, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 sierpnia 2007, o 12:18 
ja zrobilem w/g schematu znalezionego na innym forum

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c9d ... fb7e3.html

Obrazek

dowiedzialem sie tam rowniez o tym ze tranzystory ciezko dostac ale w dobrym sklepie elektronicznym mozna dostac zamienniki


z ustawieniami portow com nic nie modzilem (co prawda mam w lapciochu coma stalego)
pamietaj ze komunikacja jest dostpena dopiero na zaplonie

jakby kto nie wiedzial ktory pin to ktory:
http://img511.imageshack.us/my.php?imag ... 002qy5.jpg

ps. ma ktos dostep badz zna zrodla do interfejsu dla smarta? badz WIS?


Ostatnio edytowano 14 sierpnia 2007, o 12:34 przez NasH, łącznie edytowano 3 razy

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2008, o 00:50 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
odgrzewam.
moge jeszcze raz prosic o schemat fejsa ktory niestety juz wygasl ;/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 grudnia 2008, o 15:52 
trochę z innej beczki.. dziś podłączyłem się interfejsem ELM327..
można sprawdzić wartości rzeczywiste na włączonym silniku..
jest kilka programów takich jak ProScan, Digimoto, PCMScan, które to obsługują..

można sprawdzić wiele rzeczy..


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 grudnia 2008, o 16:37 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
To samo mozna zrobic na zwyklym fejsie tylko nie na programie tech tylko ABComie. Sprawdza sie nawet rezystancje na poduszkach powietrznych, czujniki, wlaczniki itp.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, o 19:34 
Panowie w serwisie Opla próbowali mi się wpiąć tech2 Opla do kompa w celu czytania błędów. Nie udało się im to.

Przy próbie czytania błędów silnika (P....) wywalało komunikat, że nie jest to możliwe, jakby nie było napięcie podawane na sterownik. Dla testu próbowaliśmy wybrać inny rocznik - efekt taki sam. Inny silnik - wyświetliło komunikat, że nie rozpoznaje ECU.

Silnik Z20LET ze Stage 1.

Co może być przyczyną?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, o 19:52 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Stage1 od kogo ?
Od Klassen ?
Jezeli tak, to nie powinno byc najmniejszego problemu.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, o 20:46 
Tak od Klassen, Nash się tym zajmował. Wgrywał program od Coube.


Ostatnio edytowano 25 marca 2009, o 20:46 przez ValVe, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, o 22:02 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
hmmm.....
no to nie mam pojecia co jest.
Ja mam tez od Klasen program i nie ma problemu sie zalogowac do Motronic-a.
Sprobuj moze na innym warsztacie....





Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, o 22:46 
ValVe masz może w nim LPG? Ja miałem następujące doświadczenie - w poprzedniej furce 2.0 Turbo CT miałem podobny problem, nie można było podłączyć się do komputera silnika Citrotechem, czy jak to się tam nazywało. Myk polegał na tym, że miałem LPG na komputerze i wtryskach (IV generacja). Przed podłączeniem kompa trzeba było wypiąć bezpiecznik kompa LPG i wtedy się łączył. Dlaczego tak się działo nie mam pojęcia. Inaczej nie wykrywał komputera silnika ale to było w Citroenie, nie wiem jak to działa w Oplu.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, o 22:48 
darek napisał(a):
ValVe masz może w nim LPG?
tak, ma.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2009, o 22:53 
To może być to. Tylko ostrożnie bo nie wiem, czy po wyjęciu bezpiecznika kompa LPG nie skasują się jego ustawienia. W tej co miałem to była holenderska, chyba Prins, ustawienia nie kasowały się ale różnie to może być w różnych instalacjach.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL