Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 marca 2024, o 16:11

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj rozmawiamy o sprawach, które nie pasują do innych działów technicznych lub tyczą się całego auta.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2009, o 09:00 
darek, to bardzo słuszna uwaga, muszę więc to tak sprawdzić. Mam instalację LPG Landi Renzo, też sekwencyjna 4 gen. Dzięki. Będę informował na bieżąco.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 marca 2009, o 13:14 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
U mnie też sie Tech2 nie chce połączyć nie rozpoznaje silnika... stage1 i stage2 od Coube... wczesniej sie nie łączyłem więc nie wiem czy to wina softu...

Pozdrawiam
Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2009, o 10:46 
Lobuziak, to jak czytasz i kasujesz błędy kompa?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2009, o 13:07 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
ValVe napisał(a):
Lobuziak, to jak czytasz i kasujesz błędy kompa?

CDIF/2 się łączy ... no i metoda 2 pedałów też działa...

Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2009, o 15:07 
ale metodą 'na pedała' :] nie da się skasować błędów. Czy się da?...

Co to jest CDIF/2?


Ostatnio edytowano 27 marca 2009, o 15:07 przez ValVe, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 marca 2009, o 18:30 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
ValVe napisał(a):
ale metodą 'na pedała' :] nie da się skasować błędów. Czy się da?...

Co to jest CDIF/2?

Interfejs diagnostyczny Polskiej produkcji. W Wawie w Kreatorze mają np. można zczytać za 50zl.

Jak się bardzo chce samemu skasowac to chyba raczej tylko odpięcie aku pozostaje...

Pozdrawiam
Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 marca 2009, o 08:50 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
ALe kasownaie nie jest potrzebne nie wplywa na prace silnika. Kasuje sie po to zeby wiedziec po ponownym podpieciu czy sa nowe bledy. Nie jest to wymagane i nic nie wnosi jesli chodzi o musowosc tego kasowania. Ja jak grzebie przy aucie to i tak dosc czesto narobie bledow ktore czasami kasuje a czasami nie podpinam sie pod auto i tak jezdze. Czasami smigam 2 miesiace bez podpinki i po podpieciu zero bledow. Czasami bawie sie kluczykiem i wyciagam pastylke immo i blad zostaje zapiasny i nawet po 50-100 odpaleniach jest info o tym ale przeciez silnik odpala i chodiz bez problemu. Istota diagostyki jest stwierdzenie czy blad wysteuje caly czas czy jest tylko sporadyczny. W pierwszym przypadku to wiadomo co nalezy zrobic a w drugim skasowac i za dzin czy dwa ponownie sprawdzic czy sie nie pojawil. JAk nie bylo to sobie dac spokój a jak jest blad zanotowany to wtedy dzialamy. Diagnostyka ma nam ulatwiac identyfikacje usterki. vagi maja fajnie bo mozna sobie sprawdzic logi ststyczne i dynamiczne, sprawdzic parametry podczas pracy, kat wtrysku, dawke startowa, czy dawke paliwa na poszczegolnych cylindrach podczas pracy. Pelna kontrola doslownie wszytskiego, od temp, cisnien parametry przeplywek czujnikow itp. w oplu troche parametrow jest na ABComie ale na oplescanerze jest juz prawie to samo co w vagu. Mozna jeszcze w vagu zmienic niektore wartosci co jest tez bardzo dobre.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 maja 2009, o 22:20 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 grudnia 2008, o 01:28
Lokalizacja: ZGR/ szczecin/ Bochum
Imię: Pawel
Silnik: Z20LET
I ja odkopie troche temat, bo dowiedziałem się ciekawej rzeczy od Stephana, też nie mogłem wykasować błędu kat diagnozy (nie mogłem się połączyć opel tech2), okazało się ze mam wgrany software od ZAFIRY, też robiony program u Jakuba.
Stephan wyłączył diagnoze i mój problem znikł.

Wróciłem do domu podpiąłem opel tech2 wybrałem ZAFIRE i śmiga.

Zobaczcie więc u siebie.

Aha jak by kogoś interesowała cena programu w klasen-motors to cena na dziś 380e.

_________________
Trzeba mieć paliwo w żyłach, ale i olej w głowie !!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2009, o 13:21 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Pawulon napisał(a):
cena programu w klasen-motors to cena na dziś 380e.


nie drogo a jaka radocha z jazdy musi być :D

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Ostatnio edytowano 12 maja 2009, o 21:58 przez ryba1, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2009, o 17:39 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Pawulon napisał(a):
Wróciłem do domu podpiąłem opel tech2 wybrałem ZAFIRE i śmiga.
Zobaczcie więc u siebie.

Eureka :D oryginalny Tech2 łączy sie do Ecu Z20Let'a ustawionego jako Zafira... co ja się nie namęczyłem ... Coubeee [-X ;-)

Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2009, o 17:54 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
Lobuziak napisał(a):
oryginalny Tech2 łączy sie do Ecu Z20Let'a ustawionego jako Zafira


ooooo faktycznie...u mnie też tak było....zapomniałem o tym...bo najpierw ściągali nowy soft do techa i dalej nie umieli się połączyć, a potem przez przypadek wybrali Zafire

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2009, o 18:12 
Zafira, a w zafirze jaki silnik zeby pasowal do z20let?

Kurcze u mnie nie idzie w zaden sposob :/ mam nadzieje ze po programie CTA
bede mogl zczytywac bledy.

Jajnik

@down ja mam z 2001 xD wiec nie szukalem po 2002. Ale zaraz sprawdze i to
niestety nie dziala, nadal sterownik nie odpowiada :/


Ostatnio edytowano 13 maja 2009, o 18:50 przez Jajnik, łącznie edytowano 3 razy

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2009, o 18:40 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Jajnik napisał(a):
Zafira, a w zafirze jaki silnik zeby pasowal do z20let?


oczywiscie Z20LET chyba byl w latach 2002-2005 w Zafirze...

Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL