Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 kwietnia 2024, o 00:34

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj rozmawiamy o sprawach, które nie pasują do innych działów technicznych lub tyczą się całego auta.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 4 kwietnia 2009, o 23:03 
Witam, mam wielki problem – mianowicie dziś nie mogę w ogóle odpalić auta – chodzi o to, że po włożeniu kluczyka do stacyjki nie mogę go w ogóle przekręcić, stało się najpierw tak, że po włożeniu kluczyka, z ledwością udało mi się go przekręcić, następnie po dojechaniu na miejsce ani rusz, kluczyk wkładam do stacyjki ale nie mogę go w ogóle przekręcić – co może być tego przyczyną ?? Dodam, że kluczyk nie jest wygięty ani pęknięty, nie nosi żadnych śladów uszkodzenia mechanicznego. Auto jest kompletnie unieruchomione, nie mam najmniejszego pojęcia co mam teraz zrobić, zwróciłem jeszcze uwagę na to, że wydaje mi się, że wchodzi on do stacyjki za lekko – w sensie takim, że stwarza mały opór. Czy ma ktoś jakieś sensowne teorie co może być przyczyną ? Drugi kluczyk jest gdzieś, lecz nie wiadomo gdzie.....Jestem kompletnie unieruchomiony help !


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwietnia 2009, o 23:14 
było o tym xP ja mialem spsikane duza dawka WD40 i poszło i chodzi bez problemowo, ale wiem ze to tylko chwilowe rozwiazanie.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwietnia 2009, o 23:19 
dejm napisał(a):
było o tym

Po wpisaniu w szukajkę słowa "kluczyk" nie znalazłem niestety nic podobnego do mojego problemu Dejm
dejm napisał(a):
wiem ze to tylko chwilowe rozwiazanie

Więc co jest tego przyczyną ? Można prosić coś jaśniej ? Straszna lipa, auto stoi na parkingu i ani rusz :(


Ostatnio edytowano 4 kwietnia 2009, o 23:37 przez Spiderxxx, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwietnia 2009, o 23:40 
czekaj wkladasz kluczyk i przekrecasz o jedna pozycje i dalej nie idzie?

czy nie idzie w ogóle?

jak w ogóle, to spojrz czy ten metal nie wszedl do środka wtedy trzeba wsadzic kluczyk ale tylko koniuszek i tak jakby cofnac wtedy stacyjka wyskoczy i mozna wsadzic kluczyk normalnie.

myslalem ze chodzi o to co mieli problem z zacinajaca sie stacyjką, gdzie przekrecasz i przy blokadzie kierownicy niechce isc dalej.

temat jest na forum musisz poszukac. wpisz stacyjka itp.itd.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwietnia 2009, o 23:46 
Nie idzie wcale, nie szło na odblokowanej kierownicy i teraz na zablokowanej tez nie idzie, kompletnie nie wiem o jaki metal chodzi :(


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwietnia 2009, o 23:52 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
http://forum.opel24.com/blokowanie-sie- ... 144,50.htm,

LENIU !!!
moze bys tak Google troche pomeczyl ?
pierwszy link z gory ci podalem, a jest ich setki.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2009, o 00:26 
Wybacz mi Adam, ale tak już się przyzwyczaił człowiek do naszego bezcennego forum, że zapomina się nawet, że jest takie coś jak google, tylko myślenie jest ukierunkowane szukać na forum – bo tam jest wszystko o naszych asiach…..druga sprawa, że nie przyszło mi do głowy wpisać stacyjka :? ale to już chyba ze zmęczenia, no i nerwow mi to badziewie narobiło dziś straszliwych oraz kłopotów viewtopic.php?t=842&postdays=0&postorder=asc&highlight=stacyjka%2A&start=0, ale intencje miałem dobre, nie chciałem narobić bałaganu, przepraszam


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2009, o 00:33 
Spiderxxx napisał(a):
Nie idzie wcale, nie szło na odblokowanej kierownicy i teraz na zablokowanej tez nie idzie, kompletnie nie wiem o jaki metal chodzi :(


pewnie szybko wyjmowales kluczyk i jak masz stacyjke, to przy wkładaniu kluczyka wciskasz ja razem z kluczykiem, pewnie szybko wyjales i nie "odpykneła"
przy wyjmowaniu kluczyka zawsze jest takie pykniecie, gdzie ten metal wyskakuje, wystarczy ze troche wsadzisz kluczyk i przekrecisz w druga strone i wtedy "odpyknie".

jesli to nie to, to niestety nie potrafie pomóc i bedziesz musial sie udac do jakiegos magika ;)
ale na 90% to pewnie to.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2009, o 00:41 
To bardzo prawdopodobne – ja z reguły zawsze szybko kluczyk wyciągam – ale faktycznie ma sens to co mówisz Dejm, bo teraz jak wsadzam kluczyk to chodzi on, ze tak powiem za luźno,w sensie zbyt łatwo i bez oporu wchodzi do środka, więc może faktycznie ta blaszka nie odpykneła, czy jak mam teraz zrobić, włożyć powiedzmy centymetr (sam czubek ) kluczyka do stacyjki i poruszać prawo-lewo ? Tak radzisz ?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2009, o 08:11 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 kwietnia 2008, o 10:34
Lokalizacja: Gliwice
Imię: Seba
Silnik: Z20LET
dokladnie tak jak mowi przed mowca ja mialem ta sama sytuacje:) za szybko wyciagnalem kluczyk i i potem nie szlo poprawnie go wsadzic:( psiklem tam troche wd 40, pokrecilem tym kluczykiem i odskoczyla z powrotem... i juz teraz normalnie wyciagam kluczyk hehe:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2009, o 10:44 
ja nie musialem wtedy nic psikac poprostu wsadzilem i przekrecilem nie w strone zapalenia tylko w ta jakbys gasił i powinien wyskoczyć. stacyjka ma ten metal, w który wkladasz kluczyk, jesli jest ona na równa z plastikiem to Ci nie "odpykneła", powinna wystawac ok.1cm, jak juz to zrobisz to zobaczysz o co mi chodziło.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2009, o 10:51 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
klika stacyjek zablokowanyc h juz w zyciu rozbieralem. Polecam popsikac i postukac we wklad mlotkiem przez jakis pret czy srube. Kiedys w picasso rozbieralem stacyjke bo sie zaciela ze auta nie mozna bylo zgasic i 40 minut manipulowalem, psikalem specyfikami az puscila.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2009, o 10:56 
pol roku temu mialem ta sama sytuacje popsikalem wd40 i delikatnie probowalem pokrecic i znowu az puscilo i do teraz mam spokoj :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2009, o 11:04 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
polecam jednak rozebrac stacyjke zeby nie miec kiedys w przyszlosci problemow. W oplu sie rozbiera dosc prosto. Przeczyscic i przesmarowac smarem i bedzie git.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2009, o 13:49 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Też miałem taką sytuację.
Psikałem WD40, ale niestety nie pomogło. Musiałem majstra zawołać.
Co ciekawe, powiedział, że nie wolno nic psikać do stacyjki bo tam jest elektryka.
Po naprawie rzeczywiście "odpykuje" bardziej.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL