Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 marca 2024, o 16:04

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Tutaj rozmawiamy o sprawach, które nie pasują do innych działów technicznych lub tyczą się całego auta.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 5 sierpnia 2013, o 18:39 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
A jakie masz doładowanie?

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 sierpnia 2013, o 18:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 października 2011, o 16:54
Lokalizacja: Wola k. Pszczyny
Imię: Mateusz
Silnik: inny
W tym problem,że nie mam wskaźników.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 sierpnia 2013, o 18:51 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
OP-COMem albo innym ustrojstwem sprawdź.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 sierpnia 2013, o 20:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 października 2011, o 16:54
Lokalizacja: Wola k. Pszczyny
Imię: Mateusz
Silnik: inny
Jutro postaram się sprawdzić. Jest szansa,że to czujnik się uszkodził?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 sierpnia 2013, o 22:15 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
najbardziej podejrzany jest elektrozawór

ps. u mnie taki zawór oryginał 130zł (w Rajculi ostatnio Jurandowi dawałem)

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sierpnia 2013, o 12:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 października 2011, o 16:54
Lokalizacja: Wola k. Pszczyny
Imię: Mateusz
Silnik: inny
Doszły jeszcze takie błędy:


Łączna ilość kodów błędów: 3

P1106 - Sygnał czujnika ciśnienia ładowania poza zasięgiem
(01) - Obecny

P0235 - Zwarcie do akumulatora w obwodzie czujnika ciśnienia ładowania
(01) - Nie występuje

P1106 - Test czujnika ciśnienia ładowania
(08) - Nie występuje


Oraz zrobiłem log`a

http://www.sendspace.pl/file/d9e301c9180b08bd038f5ce

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sierpnia 2013, o 13:13 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
Anomalie w logu:

- załącza się elektromagnes obejściowy turbosprężarki (tylny BCS) podczas jazdy na pół gazie otwierając DV
- przy niskiej aktywacji BCS przedniego 10% ciśnienie uzyskane przekracza znacząco ciśnienie żądane
- przepustnica przymknięta

wygląda to jak przeciwdziałanie przeładowaniu
ciekawe jaki był by efekt przy mocniejszym wciśnięciu pedału gazu ...

Jaki ten rdzeń turbiny wymieniałeś - zwykły czy hybrydowy?
Program jest seryjny?
Nie blokuje się klapa wastegate'a ewentualnie ramię actuatora o np mocowanie wydechu?

Co to znaczy "Po odpięciu czujnika normalnie ciągnie" ? Chodzi o map sensor?

Pozdrawiam
Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sierpnia 2013, o 13:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 października 2011, o 16:54
Lokalizacja: Wola k. Pszczyny
Imię: Mateusz
Silnik: inny
Program seria, klapa westgate przy wymianie otwierala sie bez najmniejszych problemow. Ramie bede musiał sprawdzic.
Po odpieciu czujnika tego co jest w intercoolerze.


Sprawa rozwiązana dzięki koledze Lobuziak

Turbo z LEH`a za duzo dmuchało i trzeba było zmniejszyc na actuatorze.

Tutaj daje nowy log po tych zmianach

http://www.sendspace.pl/file/02d630fce8cfcfca50c995c

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL