Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 18:56

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Sprawy związane z klimatyzacją i układem chłodzenia.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2007, o 19:42 
a wiec nie wiem, czy bez klimy nie ma przypadkiem wogole sterownika... bo w EP*C wszystkie sa tylko do klimy. 6235084 - numer czesci 550zl. Ale tak jak napisalem, jak bedziesz szukal uzywek, to nie trafisz na ten numer raczej, tylko jakis inny.... CJ jest istotne.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2007, o 19:43 
SILNIKI Y17DT,X17DTL,Z17DTL,X20DTL,Y20DTL,Y20DTH,Y22DTR z tych wszystkich silnikow z astrzy G podpasuje. no i oczywiscie Z20LET


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2007, o 19:45 
mjaza napisał(a):
SILNIKI Y17DT,X17DTL,Z17DTL,X20DTL,Y20DTL,Y20DTH,Y22DTR z tych wszystkich silnikow z astrzy G podpasuje. no i oczywiscie Z20LET


Zabieram sie do szukania :evil:

[ Dodano: 2007-02-22, 20:43 ]
Rozwiazanie problemu znalazlem u Grabowskiego (dobrze ze nie wydalem na modul 500).
Przyczyna swiecenia sie kontrolki byl brak komunikacji modułu wentylatorow z komputerem samochodu.
Przez zwarcie w instalacji uszkodzil sie jeden z pinow w kompie (kiepsko to wygladalo), ten magik przeprogramowal kompa w taki sposob ze komunikuja sie po innym pinie. (zaoszczedzilem wydatek na nowego kompa i jeszcze ten modul)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sierpnia 2008, o 09:23 
Witam, tez mam podobne objawy z klima, kontrolka z chłodzenia zapala sie i gasnie, i tak kilka razy w czasie jazdy, podłaczałem pod tech2 i wykazało mi bład p1540, czyli czujnik cisnienia klimatyzacji, pewnie bedzie do wymiany.. mam pytanko gdzie on sie znajduje ???? i czy idzie go samemu go wymienic ???


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sierpnia 2008, o 09:29 
Podłączam się pod pytanie, od czasu do czasu wyświetla mi się ta kontrolka. U mnie objawia się to tak, że czasem się zaświeci, zgaszę samochód i zapalę i już się nie świeci. Czasem włącza się, kiedy klimę włączę. Czy do przyczyną może być wadliwy czujnik ciśnienia klimatyzacji czy jakieś zwarcie? Na początku myślałem, że może prze nienabita klimę, nabiłem, ale jest to samo.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 sierpnia 2008, o 09:39 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
mi sie wydaje ze to czujnik cisnienia.
jest on wkrecany w chlodnice klimy po lewej stronie stojac przodem do samochodu za zderzakiem a do niego podpieta jest wiazka.

[ Dodano: Pią 01 Sie, 2008 10:41 ]
tak to wyglada
http://allegro.pl/item404166978_czujnik ... orygi.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 września 2008, o 14:37 
Cze u mnie jest tak ze kontrolka mi sie zapala jak zalaczam klime oczywiscie nie odrazu, jak zapali sie kontrolka to mały wiatrak chodzi tak mi sie wydaje na maxymalnych obrotach. Duzy wiatrak, nie chodzi przynajmniej nie zaobserwowalem tego. mechanik powiedzial ze mogo byc wiatraki do wymiany, wymienia sie dwa odrazu czy wystarczy jeden. podobno sa koszta duze.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 października 2008, o 09:28 
mechanik chyba trochę przesadza. Mialem z tym sporo przejscia u siebie i powiem Ci, ze bardziej obstawiałbym moduł sterowania, że coś nie styka (jakies połączenie) itd. (i jedno i drugie było akurat u mnie) Wiatraki raczej żadko się psują w sensie, że trzeba je wymieniać.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2008, o 20:03 
Noicoze zczytaj (bo raczej są jeśli dzieją się takie cyrki) najpierw błędy i wtedy dalej będziemy myśleć - podobno jest cos takiego w tych wiatrakach jak tryb awaryjny kiedy jest cos nie tak ze sterownikiem - ja tez obstawiam na sterownik - biały komputer firmy dephi prawdopodobnie - zadziej bosch - bo jest umieszczony w najbardziej beznadziejnym miejscu w jakim może być - narażony na działanie wody i wilgoci. Walnięty wiatrak ?? wątpię, prędzej mechanik ma walnięte chłodzenie


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2008, o 20:56 
hee...przerabialem takie cos miesiac temu---o ile to to samo__chlop podlaczyl,zczytal i po 5 min po problemie bo sie okazalo ze mialem przytarta wtyczke co kontroluje wplyw goracego powietrza do silnika--niewiem czy dobrze to nazywam ale jakos tak mi tlumaczyl i wlasnie tez jak klime wlanczalem to wtedy mi sie pojawial ten blad!!!!(zlutowal kabelki przy wtyczce i spokoj)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2009, o 08:17 
Problem chyba załatwiony, pomogło przeczyszczenie styków wiązki od wiatraków do modułu.

Załatwiony chyba, bo teraz wiatrak duży nie wchodzi na najwyższe obroty w ogóle, ciężko powiedzieć czy w ogóle pracuje... Jechałem w trasę, ok. 100km, temperatura chłodziwa wahała się między 80 a 90 stopni, temperatura oleju około 115stopni (w silniku) i niby wszystko ok, ale myślałem że przy temperaturze otoczenie 20-23 stopni coś tam powentyluje :D zatrzymałem się a tu nic.

Czy jest to możliwe, że ten wiatrak się w ogóle nie włącza a temperatury silnika są ok?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 czerwca 2009, o 14:05 
Hmmm,u mnie też załatwione.Akcja troszkę dziwna bo:
WYmieniłem sterownik wentylatorów z oznaczeniem CG na FR i o dziwo....wszystko działa.Wkońcu wiatraki załączają się wtedy,kiedy mają.Może mi ktoś w takim razie wytłumaczyć dlaczego wszędzie trąbią,żeby kupować z takim samym oznaczeniem?A może są lub będą jakieś "skutki uboczne" tego,że włożyłem taki sam moduł o innym oznaczeniu?
Nie mniej jednak cieszę się jak murzyn z blaszki,bo kontrolka zgasła:)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 czerwca 2009, o 15:02 
Witam
Mam problem z kontrolką chodzenia zapala mi się jak załącza się wentylator gaśnie dopiero jak uruchomię ponownie silnik.


Góra
  
 
PostNapisane: 29 sierpnia 2010, o 11:57 
mam ten sam problem jak kolega powyżej.
Dodatkowo zauważyłem, ze wiatrak (od chłodnicy) włącza się po przekroczeniu 90stopni (na zegarach) i wówczas chodzi na wysokich obrotach, w tym samym momencie zaświeca się kontrolka układu chłodzenia. Nie zaobserwowałem aby wiatrak poniżej 90stopni wogole sie załaczał na jakimś niższym biegu. Silnik to z20let. Zczytane błędu mają numer: 21 i 22 - wyskakuja one w momencie zaświecenia się kontrolki chłodzenia na zegarach.
Pomoże ktoś z diagnozą czego te błędy dotyczą?


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL