Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 16:26

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Sprawy związane z klimatyzacją i układem chłodzenia.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 5 września 2006, o 23:11 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
mjaza napisał(a):
nie jest to tak, ze ty podajesz temperatury mierzone na glowicy, a temperatury ktory pokazuja sie na desce rozdzielczej sa mierzone gdzie indziej w chlodniejszym miejscu?



To co pokazuje na desce rozdzielczej, jest mierzone na glowicy, czujnik jest po prawej stronie w glowicy.





mjaza napisał(a):
Mi auto nigdy nie weszlo ponad 92 stopnie



Bo sie wentylator zalacza, i temperatura nie rosnie tak wysoko.



mjaza napisał(a):
Mozliwe, ze ja mam termostat chlodniejszy? Kiedys cos mi sie obilo, ze czasami montuja dwie wersje zaleznie czy auto idzie na polnoc czy na poludnie europy.



Na CALA europe sa te same termostaty, chlodniejsze ida tylko do afryki, a cieplejsze na skandynawie.






Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2006, o 11:56 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
A co w przypadku jak jest silnik niedogrzany? Nie wiem czy to dobrze, ale mi na desce pokazuje w okolicach 80stC przez cały czas, niekiedy nawet poniżej 80. Nawet przy dużych obciążeniach nie zbliża sie do 90stopni.

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 września 2006, o 12:22 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
mich007 napisał(a):
A co w przypadku jak jest silnik niedogrzany? Nie wiem czy to dobrze, ale mi na desce pokazuje w okolicach 80stC przez cały czas, niekiedy nawet poniżej 80. Nawet przy dużych obciążeniach nie zbliża sie do 90stopni.



Tak ma byc,
absolutnie normalnie, zadnych powodow do zmartwienia.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 września 2006, o 07:15 
SirAdam napisał(a):
Tak ma byc,
absolutnie normalnie, zadnych powodow do zmartwienia.

tez juz zauwalem ze to norma w chlodniejsze dni


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2006, o 21:11 
Podpiolem dzisiaj pod komputer i zadnych bledow jak kontrolka wyskoczy to mi sie furka grzeje do 100c a jak jej nie ma to wszystko pieknie chodzi co to moze byc?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2006, o 22:09 
pewno to co zwykle w astrach - modul chlodzenia. Asterka byla bita?

Mozesz zrobic tak jak ja - wyjmij wtyki z modulu, wydrukuj sobie schemat modulu i posprawdzaj czy sie wentylatory kreca podlaczajac 12v pod odpowiednie... Oczywiscie wskazane tak na chwile podlaczac, bo inaczej to chyba mozna spalic wentylator, jesli rezystor jest w module a nie w wentylatorze...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2006, o 22:15 
Bity nie byl ale wiem ze duzy wentylator nie chodzi jak sie gzeje. A ile taki modul kosztuje i czy tylko serwis opla mnie ratuje?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2006, o 22:21 
Maximus1986, a jaki masz silniczek.....
do 2.0T nowy 450, uzywki od 200.
do 1.8 kiedys ktos pisal, ze jest drogi nowy - chyba 600-800. Musialbys poszukac, ale uzywki pewno tez po jakies 200-300. Modul ten jest oznaczony dwoma literkami - np. CJ. Sa one na nim natloczone, lub nabite w formie pieczatki. I szukasz modulu ktory ma takie samo oznaczenie. Wazne. Nie szukasz o takim samym numerze czesci, bo te numery sie przez lata zmienialy mimo, ze w srodku jest to samo. A E*PC ci powie tylko jaki jest najnowszy numer... Jak duzy nie chodzi to faktycznie mogila - on jest najwazniejszy. Wejdz pod auto i zobacz moze ci sie wtyk z niego wysunal - dosc luzno tam wchodzi.

Ten maly to jest do klimy i to tez nie zawsze. W normalnym trybie pracy astra przy wlaczonej klimie wcale go sobie nie wlacza, tylko wlacza ten duzy na najnizszym biegu. Tamten to chyba chodzi tylko jakby juz nic nie pomagalo...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2006, o 22:33 
Mam niestety 1.8 najdrozszy wariant. A mozesz dokladnie wytlumaczyc z tym oznaczeniem modulu bo z tego co piszesz to wychodzi na to ze musza miec wytloczone CJ.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2006, o 22:43 
to CJ to byl przyklad - wydaje mi sie, ze do 2.0T byl CJ, ale tego tez nie jestem pewien...
http://allegro.pl/item124107904__modul_ ... ra_ii.html
Na tej aukcji zobacz sobie jak wyglada modul i gdzie ma te oznaczenie (tutaj WG). Cos mi sie kojazy, ze do 1.8 byly wlasnie czarne modulu, wiec moze to nawet ten.

Natomiast najwazniejsza kwestia, to musisz sie dowiedziec jaki powienienes miec model. Najlpiej to wejsc pod auta ( modul jest zamontowany pod zderzakiem po stronie kierowcy) i zobaczyc jaki jest. Natomiast mi sie wydaje, ze skoro ten wentylator wogole nie chodzi, to raczej przy nim bym szukal winy. Jak pada modul, to zazwyczaj wentylatory pracuje tylko, ze zawsze tylko na najwyzszym biegu. Jak juz wejdziesz pod auto to pod wentylatorem od strony silnika na obudowanie wentylatora jest gniazdo w ktore wchodzi wtyk - taki na 3 kable. Zobacz czy on chociazby nie wypadl. Ja na twoim miejscu szukalbym najpierw uszkodzen w wentylatorach, ewentualnie instalacji elektrycznej. To mniej kosztuje niz od razu wymieniac modul.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2006, o 22:54 
Wentylator chodzi tylko na zaplonie i jak zapalam samochod a puzniej staje nawet jak jest 95 stopni to nie dziala tylko ten maly chodzi wtedy jak wariat szybko. Wic to chyab nic z wentylatorem.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2006, o 22:57 
jakto na zaplonie? Na zimnym silniku chodzi? Dziwne faktycznie, ale dobrze ze dziala.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 września 2006, o 23:46 
Na zimnym nie sprawdzalme natomiast na goracym jak przekrece kluczyk az sie zapala kontorolki to dziala a jak odpale silnik to przestaje.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2006, o 00:10 
dziwne. ale faktycznie wskazuje na modul skoro normalnie wentylator dziala. Bezpieczniki sprawdzales? Sa 2 po 30A chyba i moze jeden jest padniety? Nie mam niestety teraz ksiazki aby sprawdzic ktore sa od wentylatorow. Moze na necie gdzies znajdziesz.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 września 2006, o 07:16 
wiec tak, w manualu pisze co nastepuje :) (bede pisal nr bezpiecznika,bciazenie, opis)

2 - 30A - Wentylatory, podgrzewanie przednich fotoeli
35 - 10A - chlodzenie silnika
39 - 7,5A - chlodzenie silnika
40 - 7,5A - chlodzenie silnik


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL