Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 03:22

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Sprawy związane z klimatyzacją i układem chłodzenia.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 9 września 2010, o 21:40 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lutego 2010, o 23:23
Lokalizacja: Warszawa-Bemowo
Imię: Daniel
Silnik: Z20LET
Błędy 21 i 22 wskazują na awarię wentylatora-za słabe wejście i nieprawidłowe działanie wentylatora dmuchającego.

_________________
Bemowo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 września 2010, o 21:44 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Nie mam zadnego problemu, to ryczej Ty masz jakis problem,
masz numery kodow bledu, wiec czego oczekujesz ?
Az ktos z nas przyjedzie i Ci to naprawi ?
Działaj !



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 września 2010, o 21:51 
Oczekiwałem na podpowiedź czego te błędy dotyczą (to chyba logiczne), dzieki baboszyn za wskazówki.


Góra
  
 
PostNapisane: 20 kwietnia 2011, o 16:36 
Chłopaki inny problem

Świeci mi się ikonka od układu chłodzenia wiec postanowiłem zobaczyć co i jak.
Klima działa. Jak włączam klimę do włącza się ten wentylator od strony zderzaka (chyba klimy). I chyba tak ma być?
Natomiast jak autko pracuje i temperatura dochodzi do ok. 92 stopni to załącza się też ten wentylator z przodu (od strony zderzaka). Natomiast nigdy nie zauważyłem żeby załączył się ten drugi od strony silnika.
Kiedy on powinien się załączyć?
Jak to wygląda u Was czy aby schłodzić to ma się załączać ten do strony klimy czy zderzaka?
Bo chciałbym sprawdzić czy on w ogóle działa, ale muszę wiedzieć w jakich warunkach się załącza.
Błędów nie odczytam ( znaczy żaden program nie może się połączyć z układem).


Góra
  
 
PostNapisane: 20 kwietnia 2011, o 18:38 
Przepraszam ale nie mogę edytować posta.

Teraz zauważyłem że mam moduł o symbolu CG a w x18xe1 nie powinien być symbol FR?
Czy ktoś wie gdzie to sprawdzić? Może to być przyczyną że nie mogę się połączyć z modułem?


Góra
  
 
PostNapisane: 20 kwietnia 2011, o 19:46 
A czym próbowałeś się połączyć? Jakimś fejsem czy byłeś na Tech'u? Chyba nie ma reguły na to jakie oznaczenia ma moduł w jakim silniku... Odpinałeś kostkę od modułu? Sprawdź połączenia, wyczyść, osusz...


Góra
  
 
PostNapisane: 20 kwietnia 2011, o 20:12 
No nazwy nie pamiętam ale byłem na warsztacie sczytywać błędy (sprzęt za kilka tysięcy) ale nie Tech-em.
Właśnie chce najpierw połączenia sprawdzić ale kiedy ten wentylator od strony silnika powinien się załączyć, bo chce wtedy sprawdzić napięcie czy podaje, ewentualnie czy wentylator sprawny.

Na jednej z aukcji gość który handluje częściami do OPLA napisał coś takiego:
CG- DO SILNIKÓW - Z12XE, Z14XE, Z16XE, Z16SE, Z18XE
FR- DO SILNIKÓW X12XE X14XE X16XE X16XEL X16SZR X18XE1
I stąd moje pytanie, chyba coś te oznaczenia mówią?


Góra
  
 
PostNapisane: 20 kwietnia 2011, o 21:33 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
wentylator od strony zderzaka wlacza sie sam jezeli odpalisz klimatyzacje, lub wlacza sie razem ze zderzakiem od strony silnika gdy temp. przekroczy 92 stopnie.
pzdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 kwietnia 2011, o 04:08 
A wiec u mnie się nie włącza ten od silnika, po przekroczeniu 92 stopni włącza się tylko ten od klimy (od strony zderzaka). Czyli do sprawdzenia czy moduł podaje napięci na niego.
Dzięki


Góra
  
 
PostNapisane: 17 maja 2011, o 17:13 
Chłopaki potrzebuje pilnej odpowiedzi. W X18XE1 bezpieczniki od chłodzenia są kolejno: 2;35;39;40. Czy macie bezpiecznik w 35 bo ja nie a jak włożyłem to zapaliły się wszystkie kontrolki, licznik i check zaczął migać na desce rozdzielczej licznik. Martwi mnie to.


Góra
  
 
PostNapisane: 20 sierpnia 2011, o 20:01 
Chłopaki wiem że może zaśmiecam forum ale wybaczcie.
Po trudnych bojach udało mi się naprawić chłodzenie w swojej bertonce. Ale do rzeczy. Jakiś "mechanik" o imieniu Partacz zmostkował mi kable przed modułem i tu tkwił problem ............
Chodzi mi o to że już wszystko działa i śmiga od ponad miesiąca, nie wyskakują błędy itd. Tylko zastanawia mnie jedno cały czas np. po włączeniu klimy załączają mi się dwa wentylatory na wolnych obrotach, po przekroczeniu 92 stopni też dwa wentylatory co bym nie zrobił zawsze dwa działają razem że sobą (bliźniaki). Co prawda błędy nie wyskakują (jeden raz wyskoczył ale po ponownym odpaleniu zgasł) ale nurtuje mnie to czy to normalne że zawsze pracują dwa równocześnie.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL