Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 15:18

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Sprawy związane z klimatyzacją i układem chłodzenia.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 17 lipca 2010, o 22:08 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 marca 2009, o 20:33
Lokalizacja: Szczecin
Silnik: inny
Dzięki ryba1 za info. ::ok


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lipca 2010, o 00:09 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Adaś napisał(a):
ona nie ma jakiegoś smarowania, które trzeba sprawdzić/uzupełnić?

W skrezarce jest olej (specjalny, drogi) ktory ja smaruje.
Musi go byc odpowiednia ilosc, bo inaczej po kilkunastu minutach pracy sprezarki bedzie miala wyrtosc zlomu.
Oddaj na warsztat, bedziesz mial przynajmniej gwarancje na ta wymiane.
Sam i tak nie dasz rady, bo widze ze nie masz najmniejszego pojecia co i jak, i na co KONIECZNIE trzeba zwrocic uwage.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lipca 2010, o 12:58 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
a po za tym olejem to w czynniku nie ma substancji smarujących?bo z tego co się orientuje to jest.sam sobie kiedyś wymieniałem kompresor.zeszło mi około 1,5-2 godz.potem napełnienie i hula do dziś

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lipca 2010, o 14:02 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 marca 2009, o 20:33
Lokalizacja: Szczecin
Silnik: inny
ryba1 napisał(a):
a po za tym olejem to w czynniku nie ma substancji smarujących?bo z tego co się orientuje to jest.sam sobie kiedyś wymieniałem kompresor.zeszło mi około 1,5-2 godz.potem napełnienie i hula do dziś

Czyli można :D
Jeśli jest tam dobre dojście i ma się odpowiednie narzędzia, sprawne dwie ręce oraz odrobinę informacji o które wyżej pytałem to nie widzę problemu z wymianą. :]
Umówiłem się na wtorek na warsztat i zobaczymy ile zawołają. Jak nie będzie się sensu brudzić samemu to nawet nie będę się zastanawiał.
A jak krzykną horendalną sumę to samochodzik na najazdy, kluczyki w łapki i jade ::tralala


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lipca 2010, o 14:16 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
Adaś napisał(a):
Czyli można :D


można ale z zachowaniem wszystkich zasad.czyli masz do odkręcenia 4 śruby i 1 wtyczka

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lipca 2010, o 17:14 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
ryba1 napisał(a):
a po za tym olejem to w czynniku nie ma substancji smarujących?

Nie ma.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 18 lipca 2010, o 17:43 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
W temacie o filtrze wspominalem ze przy regeneracji czynnika jak sie odciaga go to troszke oleju tez sie wyciagnie. Jest do tego osobny pojemnik. Jak sie podaje swieży czynnik to dajemy zawsze 15ml oleju swiezego ktory tez maszyna ma w osobnym pojemniku. Oleju tak jak wspominal sir musi bys odpowiednia ilosc zalezna od producenta itd. Dane sa np w autodacie czy tisie ale oleju przewaznie jest okolo 110-140 ml( musi go byc w miare dokladna ilosc). SPrezarki zazwyczaj sa zalewane olejem firmowo ale co w przypadku uzywanego kompresora? Trzeba najlepiej zlac caly olej i zapodac nowy w odpowiedniej ilosci. Tolerancje ilosci oleju to okolo 15 ml.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lipca 2015, o 20:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2013, o 19:19
Imię: Piotr
Silnik: Z20LET
podpinam się tutaj zgodnie z zaleceniami.
rozszczelniła mi się sprężarka a właściwie jej obudowa i wydostaje sie na łączeniach gaz wraz z barwnikiem. chyba nie ma sensu tego naprawiać o ile to w ogóle możliwe :) sprężarke mam o oznaczeniu NX. z jakim innym oznaczeniem podejdzie do leta?

_________________
MOJA COUPE : viewtopic.php?f=27&t=16776


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 lipca 2015, o 21:03 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwietnia 2009, o 12:48
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Łukasz
Silnik: X18XE1
kup regenerowaną NX - podejdzie każda która ma tyle samo rowków na kole oraz takie samo podłączenie. Kupiłem w ciemno używkę i podziała rok, teraz mam regenerowaną i jest lepiej - tamta od początku hałasowała, ta jest cicha i nie nagrzewa się tak jak tamta. Zapłaciłem na alegro 350 pln


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL