Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 12:09

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Sprawy związane z klimatyzacją i układem chłodzenia.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 21 lutego 2010, o 13:21 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 stycznia 2008, o 13:01
Lokalizacja: Ostrołęka
Imię: Robert
Silnik: inny
ok, pozwole sobie zapytac w tym temacie, zdjąłem dziś schowek aby zernąc jaki mam filtr,
po zdjeciu schowka ukazało mi sie to ciegno, jego 2-gi brzeg nie jest połączony z niczym (chyba ze podczas wyjmowania schowka sie od czegos odpieło).
http://img52.imageshack.us/img52/3384/111cw.jpg
ktoś wie gdzie to cięgno powinno byc??


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 21 lutego 2010, o 13:40 
Robertnet napisał(a):
ok, pozwole sobie zapytac w tym temacie, zdjąłem dziś schowek aby zernąc jaki mam filtr,
po zdjeciu schowka ukazało mi sie to ciegno, jego 2-gi brzeg nie jest połączony z niczym (chyba ze podczas wyjmowania schowka sie od czegos odpieło).
http://img52.imageshack.us/img52/3384/111cw.jpg
ktoś wie gdzie to cięgno powinno byc??


Tez sobie znalazles temat na takie pytanie:).
Jest to ciegno od obiegu wewnetrznego. Wymacaj nad ta puszka (na prawo od ciegna) jest ruchoma czesc i do niej drugi koniec powinien byc przymocowany.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Klimatronik
PostNapisane: 21 lutego 2010, o 15:10 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 stycznia 2008, o 13:01
Lokalizacja: Ostrołęka
Imię: Robert
Silnik: inny
Robertnet napisał(a):
ok, pozwole sobie zapytac w tym temacie, zdjąłem dziś schowek aby zernąc jaki mam filtr,
po zdjeciu schowka ukazało mi sie to ciegno, jego 2-gi brzeg nie jest połączony z niczym (chyba ze podczas wyjmowania schowka sie od czegos odpieło).
http://img52.imageshack.us/img52/3384/111cw.jpg
ktoś wie gdzie to cięgno powinno byc??

przeglądałem tyle tematów, że napisałem go w złym :( sorry :X
czy administracja mogłaby go wydzielić mój post jako np "cięgno sterownika obiegu wewnętrznego- klimatronik" ??
myślałem że zrobię to na szybko ale jednak zajmie mi to więcej czasu i pewnie pojawią sie dodatkowe posty.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 23 lutego 2010, o 00:25 
Przerabiałem to. Cięgno steruje klapą od obiegu wewnętrznego i niestety odpada. Trzeba wymontować klapę, odczepić cięgno, zamontować je tam gdzie ma być czyli po lewej stronie klapy i wkręcić odpowiedni wkręt w oś klapy co zabezpieczy ten biały kawałek cięgna przed ponownym spadnięciem. Na koniec zmontować wszystko spowrotem. Moze niewiele z tego zrozumiałeś ale jak zdemontujesz klapę to będziesz wiedział ocb.


Góra
  
 
PostNapisane: 23 lutego 2010, o 00:52 
Również przerabiałem temat - zastanawiałem się czemu mi szyby parują, postanowiłem wymienić filtr kabinowy i się okazało, że obieg wewnętrzny był otwarty...
Robertnet, zastosuj się do rady cezzara i zablokuj czop po włożeniu (wkręt jest dobrym rozwiązaniem), bo prędzej czy później znowu wypadnie... Mi przynajmniej szybko wypadło drugi raz :/


Góra
  
 
PostNapisane: 24 lutego 2010, o 01:35 
mlody_85 napisał(a):
się okazało, że obieg wewnętrzny był otwarty...


Dokładnie tak jak u mnie. Zachodziłem w głowę dlaczego mi tak szyby parują.


Góra
  
 
PostNapisane: 24 lutego 2010, o 08:03 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 stycznia 2008, o 13:01
Lokalizacja: Ostrołęka
Imię: Robert
Silnik: inny
cezzar napisał(a):
Trzeba wymontować klapę, odczepić cięgno, zamontować je tam gdzie ma być czyli po lewej stronie klapy i wkręcić odpowiedni wkręt w oś klapy co zabezpieczy ten biały kawałek cięgna przed ponownym spadnięciem. Na koniec zmontować wszystko spowrotem. Moze niewiele z tego zrozumiałeś ale jak zdemontujesz klapę to będziesz wiedział ocb
zrozumaiłęm bdb, temat przerobiłem, choc z tym wkrętem to nie wiedziałem, moze dzis jeszcze pomyśle nad tym bo schowek jeszcze nie zamontowany :)
ale założenie tego cięgna to tragedia- ani w poz zamkniętej ani w otwartej nie chce sie wpasować, po prostu nie zgrywały te wielowypusty idelanie. u was tez tak???
ponad godzinę sie męczyłem,


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 marca 2010, o 08:41 
Dlatego pisałem abyś wymontował całą klapę, rozpiął cięgno na kulce, przy siłowniku na dole i wtedy masz wszystko na dłoni. I daj ten wkręt bo znowu wypadnie. Jeżeli masz klapę zamontowaną to tego wkręta raczej nie dasz rady wkręcić.


Góra
  
 
PostNapisane: 2 marca 2010, o 09:40 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 stycznia 2008, o 13:01
Lokalizacja: Ostrołęka
Imię: Robert
Silnik: inny
cezarr juz dawno zrobiełm, ale nie dałem wkręta
niestety chyba znowu wypadło wczoraj :(


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL