U mnie tez cos padlo z ogrzewaniem. Mam klimatronika. Sytuacja wygladala tak:
Stojac na parkingu z wlaczonym silnikiem zapaliła sie zolta lampka samochodu z kluczem. Wylaczylem silnik i wlaczylem go. Lampka nie zapalila sie ponownie. Ale od tego czasu obojetnie jaka ustawie temperature zawsze leci maksymalnie zimne powietrze. Jedyny sposob aby sie ogrzac to wlaczyc HI (high) ale wtedy tak szybko robi sie goraco, ze trzeba sie chlodzic. I jazda wyglada tak, ze ciagle krece gałką lub musze jezdzic z lekko otwartą szybką. Do tego szyby czasami niewiarygodnie parują. Co najciekawsze im bardziej daje nadmuch na szybe tym bardziej mi one paruja, tak, ze musze otworzyc szybe aby odparowaly lub dmuchac na szyby min. 2 minuty. Filtr kabinowy jest regularnie wymieniany co 15 tys km. Plynu chlodniczego takze nie ubylo.
Bylem w ASO aby pogadac z mechanikiem oraz w firmie Auto Expert, ktora prowadzi mi auto od samego poczatku. Obie firmy stwierdzily, ze na 99% jest to opornik. Z tym, ze kosztuje on 880 zł
W prywatnych firmach nowe kosztuja 310-350 zl. NUMER KATALOGOWE GM 90512510, OPEL 1808441 (
http://www.kolmot.com.pl/index.php?prod ... rod_id=295 ).
Czy ktos z Was juz przerabial ten temat i jesli okaze sie, ze to padl opornik to ile powinna kosztowac jego wymiana ? Firma Auto Expert jest b. dobra ale niestety droga. W srode lub czwartek jade do nich i dam tutaj znac co to bylo.