sokal napisał(a):
Raczej mała szansa ze to nagrzewnica, montowane były dwa behr i delphi. Musisz zajrzeć za schowek pasażera i zobaczyć jaki masz układ wentylacji. Nagrzewnica jest jej częścią, Jak masz obudowę filtra kabinowego zapinaną na spinki to masz behr. Po odkręceniu lejka nic się nie wyleje (chyba ze woda z klimy). Płyn i tak musisz częściowo spuścić. Płyn wystarczy uzupełnić. Po wyjęciu nagrzewnicy będziesz widział czy jest dziura czy nie.
Witam. Mam kilka pytań:
1.Czy koreczek ten czerwony to jest zaworek od spuszczania płynu chłodniczego? Co ma rozumieć przez częściowe spuszczenie płynu? Ja myślałem, że cały trzeba...
(foto)
2. Czy te elementy zaznaczone prze zemnie moga wskazywać na 100%, że to nagrzewnica behr'a?
a)Obudowa jest na spinkach.
b) Jest wybita nazwa tam powyżej "BEHR"
c) Są tez wybite numery czy to może być jakiś numer seryjny nagrzewnicy?
(foto)
3. Czym wysuszyć na maxa tą gąbkę co jest pod wykładzina? jest ona cala mokra, jak wyciągnąć ten płyn z niej... ma ktoś jakiś pomysł?
Pozdrawiam