Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 kwietnia 2024, o 14:23

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Sprawy związane z klimatyzacją i układem chłodzenia.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 1 czerwca 2010, o 13:39 
...a jeśli chodzi o tę fotorelację, to zbieram się, ciężko mi idzie, ale postaram sie szybko wkleić temat
PZDR


Góra
  
 
PostNapisane: 1 czerwca 2010, o 15:11 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Hammer napisał(a):
Podczepiłem tak, że trzyma tylko przewód, a pancerz nie jest przyciśnięty.

a ma byc dokladnie odwrotnie.
Ta spinka trzyma pancerz, a linka musi sie swobodnie w nim poruszac.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 1 czerwca 2010, o 15:12 
tak spinka jest zle zalozona.
Musisz ja zachaczyc o plastik a miedzy nia(blaszka) ma byc pancerz- nie sam przewod.
mam nadzieje, ze zrozumiales.
pzdr.


Góra
  
 
PostNapisane: 19 czerwca 2010, o 14:13 
:)
zrozumiałem
naprawione


Góra
  
 
PostNapisane: 14 września 2010, o 10:32 
Witam.

Ja u siebie już przy zakupie wyczaiłem, że pod dywanikiem z przodu pasażera jest jakaś ciecz. Dokładnie jak jest gąbka na numerach win odsłaniam ją wkładam rękę i jest ciecz tłusta. Zapewne jest to płyn chłodniczy. W zbiorniku wyrównawczym było go mało, dolałem i zobaczymy co się będzie działo. Ale to raczej na bank jest nagrzewnica albo uszczelki.

Mam pytanie ile kosztuje taki zabieg w serwisie?


Góra
  
 
PostNapisane: 14 września 2010, o 18:39 
Puściły mi uszczelki przy nagrzewnicy,
dziś odebrałem auto od magika,
płaciłem 225 zł
150 robota, 35 uszczelki z zawleczkami, 40 płyn


Góra
  
 
PostNapisane: 18 września 2010, o 20:55 
Mam kilka pytań co do tej nagrzewnicy bo czaję się by sam to wymienić bo niby nic trudnego tylko upierdliwego...
1. Czy przy odkręcaniu tego lejka (2 śruby mocujące nagrzewnice) z od spodu wyleci cały płyn chłodniczy czy po prostu tylko z nagrzewnicy?
2. Jeżeli wszystko pójdzie okej wtedy tylko uzupełnić brakujący płyn?
3. Nie jestem pewny czy to uszczelki czy nagrzewnica ale po czym poznam że to uszczelki a po czym że to nagrzewnica?
4. Moja bertonka to 1.8 125km 2001r. i z tego co się orientuję montowali 2 typy nagrzewnic... czy wiadomo jaką montowano do tego modelu?

Z góry dzięki za odpowiedzi.


Góra
  
 
PostNapisane: 19 września 2010, o 22:17 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwietnia 2009, o 12:48
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Łukasz
Silnik: X18XE1
Raczej mała szansa ze to nagrzewnica, montowane były dwa behr i delphi. Musisz zajrzeć za schowek pasażera i zobaczyć jaki masz układ wentylacji. Nagrzewnica jest jej częścią, Jak masz obudowę filtra kabinowego zapinaną na spinki to masz behr. Po odkręceniu lejka nic się nie wyleje (chyba ze woda z klimy). Płyn i tak musisz częściowo spuścić. Płyn wystarczy uzupełnić. Po wyjęciu nagrzewnicy będziesz widział czy jest dziura czy nie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 września 2010, o 07:30 
żeby sprawdzić czy to nie uszczelki trzeba tam rece wsadzić pod półkę i pomacać przy łączeniu jak mokro to wytrzeć i jeszcze raz pomacać, jak znowu mokrro to znaczy że uszczelki
jak to nagrzewnica to raczej pod nia byłoby mokro bardziej


Góra
  
 
PostNapisane: 20 września 2010, o 07:31 
ten lejek to skraplacz i jest po to zeby odprowadzić to co sie skropli poza ukladem
nie jest połączony z układem chłodzenia

ups, sorry za dwa wpisy zamiast jednego

! Hammer, edytuj posty.
DAN


Góra
  
 
PostNapisane: 30 września 2010, o 09:41 
sokal napisał(a):
Raczej mała szansa ze to nagrzewnica, montowane były dwa behr i delphi. Musisz zajrzeć za schowek pasażera i zobaczyć jaki masz układ wentylacji. Nagrzewnica jest jej częścią, Jak masz obudowę filtra kabinowego zapinaną na spinki to masz behr. Po odkręceniu lejka nic się nie wyleje (chyba ze woda z klimy). Płyn i tak musisz częściowo spuścić. Płyn wystarczy uzupełnić. Po wyjęciu nagrzewnicy będziesz widział czy jest dziura czy nie.



Witam. Mam kilka pytań:

1.Czy koreczek ten czerwony to jest zaworek od spuszczania płynu chłodniczego? Co ma rozumieć przez częściowe spuszczenie płynu? Ja myślałem, że cały trzeba...
(foto)
Obrazek

2. Czy te elementy zaznaczone prze zemnie moga wskazywać na 100%, że to nagrzewnica behr'a?
a)Obudowa jest na spinkach.
b) Jest wybita nazwa tam powyżej "BEHR"
c) Są tez wybite numery czy to może być jakiś numer seryjny nagrzewnicy?
(foto)
Obrazek

3. Czym wysuszyć na maxa tą gąbkę co jest pod wykładzina? jest ona cala mokra, jak wyciągnąć ten płyn z niej... ma ktoś jakiś pomysł?

Pozdrawiam


Góra
  
 
PostNapisane: 30 września 2010, o 10:43 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lutego 2010, o 23:23
Lokalizacja: Warszawa-Bemowo
Imię: Daniel
Silnik: Z20LET
1.Tak,to jest korek spustowy.Całego płynu i tak nie spuścisz zostanie zawsze trochę w układzie..Spuszczaj ile dasz radę(aż przestanie lecieć).
2.To nagrzewnica BEHR-a.
3.Ja odciągałem odkurzaczem piorącym ile dało radę a potem pozostawiłem do wyschniecia.Co dałem rade to zdemontowałem i rozwiesiłem w celu szybszego osuszenia.

_________________
Bemowo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 września 2010, o 10:54 
Dzięki boboszyn! :) Z tym osuszaniem to właśnie będzie nie lada wyczyn coś czuje ;/


Góra
  
 
PostNapisane: 30 września 2010, o 10:57 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lutego 2010, o 23:23
Lokalizacja: Warszawa-Bemowo
Imię: Daniel
Silnik: Z20LET
No lepiej dokładnie osuszyć niż ma potem gnić i śmierdzieć w aucie a przecież nie o to chodzi;-)Jak coś robic to dokładnie i do końca
bo potem mogą tylko być problemy.

_________________
Bemowo


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 września 2010, o 13:39 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 listopada 2008, o 23:33
Silnik: Z18XE
Jak nie masz dojscia do takich odciagaczy to aplikuj mase gazet pod dywaniki i zmieniaj jak nasiakna. Czarno-biale gazety dobrze wciagaja wode.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL