Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 21:21

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Sprawy związane z klimatyzacją i układem chłodzenia.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2006, o 12:14 
To ja też podłącze się z pytaniami bo w aucie dalej mam zimno :(

Czy powodem niskiej temperatury silnika może być zapowietrzony układ chłodzenia?

Ja mam bardzo niewielki wyciek przy chłodnicy (pękł plastik przy uchwycie chłodnicy).
Nieszczelność jest bardzo mała bo po przez rok jazdy dolałem ok 0,5-1 litra płynu więc niechciało mi się tego naprawiać, ale układ może być przez to zapowietrzony.

Gdzie w wawie można tanio i bezproblemowo wymienić termostat (wątpię czy znajdę taką cenę jak podana wyżej we wrocławiu)?

Sam termostat widziałem na allegro za 78 PLN.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2006, o 12:20 
W wawie, to chyba nic sie nie da tanio zrobic:(
Ale jak robic cos z ukladem choledznia to najlepiej chyba w :
http://www.moto-market.pl/chlodnice-rosloniec/
na grojeckiej. Slyszalem, ze za 80 zl robia cos takiego jak diagnoza ukladu chlodzenia i wtedy ci powiedza, co jest przyczyna.


Maciek


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2006, o 12:33 
Wyciek nie moze byc przyczyna zapowietrzenia.Wogole nie jest mozliwe zapowietrzenie ukladu chlodzenia.Jezeli np wymieniany byl plyn to po jakims czasie uklad sie odpowietrzy i tak zostaje. Jezeli masz zimno w aucie to moze byc przyczyna termostat albo niedroznosc nagrzewnicy, chociaz to ostatnie to wystepuje w starych samochodach,nie chce mi sie wierzyc ze w kilkuletnim aucie moze sie to zdarzyc


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2006, o 13:37 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
cezzar napisał(a):
Nie ma znaczenia, to tylko kolor.



u tu kochany sie mylisz i to kolosalnie !!!
Od roku produkcji 2000 TYLKO I WYLACZNIE plyn koloru rozowego.
W ZADNYM wypadku niebieski, chyba ze chcecie widziec jak plyn chlodniczy potrafi zezrec aluminium.



cezzar napisał(a):
Ale podejrzewam ze 90% płynów na rynku to właśnie takie.


Moze i 90% jest do aluminiowych chlodnic dostosowane, ale tym zdaniem;

cezzar napisał(a):
Nie ma znaczenia, to tylko kolor.


kazesz mu nalac ten plyn ktory nalezy do tych pozostalych 10%


Zanim sie cos powie, to lepiej powiedziec "nie wiem" anizeli miec np. czyjas chlodnice "na sumieniu"






SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2006, o 14:54 
Ok, to Twoje zdanie, ale moje zdanie jest inne i uważam że kolor nie ma znaczenia. Bo to jest tylko barwnik(glikol jest bezbarwny). A jeżeli tego nie podkeslilem to podkreslam, na opakowaniu musi byc napisane, ze przeznaczony jest do stosowania w chlodnicach aluminiowych.
Ja uzywam ten: petrygo


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2006, o 15:53 
Co do koloru to zdania chyba są podzielone...
ja wymieniłam na początku na jakiś zielonkawo niebieski shell dedykowany do chłodnic mojego typu, a później przy zmianie termostatu dolałam oryginała Opla. W ASO powiedzieli że kolor nie ma znaczenia, tylko ma być dopasowany do chłodnicy :roll:

Jeżdżę i nic mi nie wżarło...


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2006, o 17:33 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Julka napisał(a):
W ASO powiedzieli że kolor nie ma znaczenia, tylko ma być dopasowany do chłodnicy



To znaczy ze w tym ASO NIE UZYWAJA oryginalnych plynow Opla.
Opel ma tylko 2 plyny; niebieski (juz raczej malo spotykany) i rozowy (czerwony).
I niech mi nikt nie gada ze u opla nie ma znaczenia kolor plynu !!!!

Po drugie ; ja caly czas gadam o ORYGINALACH, a nie jakis zamiennikach.
Zamiennikow jest na swiecie milion, i nie ma sensu o tym gadac, bo albo gadamy o tym samym, albo mozemy sobie ta dyskusje darowac.





SirAdam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 marca 2006, o 19:43 
SirAdam napisał(a):
To znaczy ze w tym ASO NIE UZYWAJA oryginalnych plynow Opla.



Oni używają oryginałów, ja zapytałam czy moge dolać do tego co mam (zamiennika) inny kolor .

Sorki ale ja zrozumiałam że nie można dolać innego koloru :?

SirAdam napisał(a):
Opel ma tylko 2 plyny; niebieski (juz raczej malo spotykany) i rozowy (czerwony).


a to to TAK :wink:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2007, o 09:24 
Odświeżam temat. Mam wrażenie że termostat mi padł, auto mi sie teraz długo nagrzewa. Dochodzą do tego jeszcze problemy z parowaniem szyb. Może ma ktoś sposób na sprawdzenie teromstatu bez wyciągania go z auta (nagrzewanie się węży). Gdzie najlepiej kupić termostat do LET?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2007, o 11:45 
cezzar napisał(a):
Mam wrażenie że termostat mi padł, auto mi sie teraz długo nagrzewa
to chyba masz odpowiedz...
do tego moze dochodzic jeszcze taki temat, ze podczas jazdy temperatuta jest wg wskazania na tablicy rozdzielczej nizsza niz przed uszkodzeniem tego termostatu albo nawet wskazowka sie ledwie z miejsca rusza a po zatrzymaniu dopiero silnik zaczyna sie grzac..


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 listopada 2007, o 09:52 
tylko jak bedzies wymienial termo to rób to na zimnym silniku - kumpel ostatnio nie bardzo pomyślał i zerwał gwint w bloku silnika jak dokręcał termo!!!!


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, o 21:11 
mi tez padł termostat :/


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, o 23:41 
Podłączam się - u mnie też padł termostat

To chyba jakaś plaga ;-)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 listopada 2007, o 08:18 
JAkie macie objawy tych padniętych termostatów?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 listopada 2007, o 19:54 
u mnie silnik ledwo dogrzewa sie do 80 st. czasem jest mniej


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL