Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 21:41

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Sprawy związane z klimatyzacją i układem chłodzenia.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 8 stycznia 2012, o 12:11 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
ja montowalem juz 3 wklady termotu i jak narazie wszystko OK


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 stycznia 2012, o 18:17 
Kupiłem polski termostat MERA. Tv-119.92 jak na razie działa świetnie.


Góra
  
 
PostNapisane: 24 kwietnia 2012, o 23:58 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 marca 2009, o 01:39
Lokalizacja: Warszawa - Mokotów
Imię: Tomek
Silnik: inny
Mam taki problem, temperatura niezabardzo byla podtrzymywana. Zalezala ona od tego, jak jade. Gdy jechalem szybko, temp potrafila spac do ponizej 75st. natomiast jak stalem w korkach, przekraczala 80 st.
Termostat zostal wymieniony 3 tyg temu, na poczatku myslalem ze wszystko jest ok juz, natomiast z tego co widze zaczyna mi sie dziac to samo z temperatura. Pytanie czy reklamowac termostat, czy problem moze tkwic w czujniku temp? Mial ktos podobne objawy?

_________________
HUMMART.pl - sklep z naklejkami!


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 19 maja 2012, o 18:06 
Mam podobne objawy z termostatem co Gromix. We wszystkich samochodach, które miałem temperatura po nagrzaniu niezależnie od prędkości utrzymywała się równo na 90 stopni. W Astrze, którą kupiłem wahała się w zależności od prędkości jazdy w przedziale od ok. 80 do nieco ponad 90.
Kupiłem wkład firmy Gates i wymieniłem. Na początku ucieszyłem się, że jest prawidłowo - w okolicach 90.
Niestety po przejechaniu się z większą prędkością temperatura znowu waha się od 80 do 90 stopni.
Widziałem posty innych o tym, że też tak mają. Czy dotyczy to wszystkich Z22SE? Zastanawiająca jest temp. otwarcia termostatu - 81 stopni. Dokładnie tyle pokazuje jak się jedzie szybko.


Góra
  
 
PostNapisane: 16 czerwca 2012, o 19:56 
U mnie też szykuje się wymiana termostatu, bo dobrą temperaturę widzę tylko stojąc w korku. Może mi ktoś powiedzieć która z tych opcji będzie lepsza?
VERNET TH6237.92J 6237.92 cena: 121.65
lub
WAHLER 4183.92D WA4183.92D cena: 139.70


Góra
  
 
PostNapisane: 4 sierpnia 2012, o 19:27 
Panowie mam pytanie(szukałem, ale nie mogłem znaleźć). Auto po nagrzaniu podczas jazdy sięga90 stopni. Jednak jeżeli stanę np na światłach, lub w korku, wtedy temperatura rośnie do 92-95 stopni. Załącza się wentylator, schładza do 90. Po 2 minutach znów temperatura ustawia się na 92-95 stopniach i tak w kółko. Jak jadę wszystko jest okej. Niedawno wymieniłem wąż chłodnicy(myślałem, że to jego wina). Czy kłania się wymiana termostatu, czy może szukać gdzie indziej przyczyny?PS chłodnica wody wymieniona jakieś 5 tys km temu, dzieje się tak tylko gdy temperatura powietrza sięga ponad 24+stopnia. Chcę jechać nad morze i chcę się z tym uporać.Chyba, że tak ma być:D Z góry dziękuję.


Góra
  
 
PostNapisane: 4 sierpnia 2012, o 20:31 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
w te upaly w korku mysle ze 95 to nic strasznego :)

sa 2 rodzaje termostatow... letnie i zimowe ;) letnie sie otwieraja szybciej ;)

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 listopada 2012, o 19:07 
Witam. Mam bardzo pilne pytanie. Kupiłem wkład termostatu razem z obudową(ale nie od astry). Sprzedawca zarzekał się, że wkład będzie pasował do mojego silnika. DO jutra mam dać odpowiedź czy pasuje, czy nie. Zanim zaczne przymierzać chcę się was poradzić, czy będzie pasował i czy warto rozkręcać auto. Wkład Wahler foty poniżej. Proszę o szybką odpowiedź. Bardzo pilne! :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek



Góra
  
 
PostNapisane: 12 listopada 2012, o 19:32 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
na 90% będzie pasował


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 listopada 2012, o 19:37 
Dokładnie wkład tego termostatu wyjęty jest z puszki o numerach 4144.92D


Góra
  
 
PostNapisane: 20 listopada 2012, o 13:51 
Hej, jakoś rok temu wymieniłem termostat na Wahlera.
Ostatnio zauważyłem, że wąż od chłodnicy zaczyna się robić ciepły i bardzo ciepły gdy osiągnie 80 stopni. Pojechałem do magików i mi powiedzieli, że jeżeli chłodnica zimna w tych momentach jest to wszystko ok, bo termostat może sobie lekko przez obudowę przepuszczać. Silnik się grzeje dość ładnie, w mieście po około 4-5km przy takiej jak teraz pogodzie mam jakieś 88-89 stopni na oko. W trasie ta taka temp utrzymuje się cały czas.
Czy termostat do wymiany ? Pytam, bo cały czas mam na niego gwarancję, ale nie mam zbytnio czasu żeby się tym zająć :/ Pozatym mam tak samo jak Patrykocz, że w korkach idzie sobie do 95 stopni, załącza się wentylator, spada do 88-89 i tak w kółko.


Góra
  
 
PostNapisane: 20 listopada 2012, o 15:25 
Panowie
W z22se występuje dziwny objaw ( co prawda nie niepokoi mnie to, wręcz przeciwnie) bardzo szybko nagrzewa mi się w kabinie.
Dosłownie po kilku minutach leci już dość ciepłe powietrze z nawiewów.
Nie ma problemu z trzymaniem temperatury, nie ma w ogóle jakichkolwiek innych objawów.


Góra
  
 
PostNapisane: 20 listopada 2012, o 15:56 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 grudnia 2007, o 13:51
Lokalizacja: Warszawa - Okęcie
Imię: Tomasz
Silnik: Z22SE
U mnie jest tak samo - także nie ma się czym martwić :) men ::coll

_________________
kom: 517715008

Maine Garage: http://www.astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=2890


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 listopada 2012, o 19:03 
Dokładnie, nie masz się czym martwić. Mi już po 2km osiąga 80-90 stopni


Góra
  
 
PostNapisane: 28 listopada 2013, o 00:00 
panowie od paru dni zauwazylem i dzis juz dokladnie sie temu przygladalem, jadac w miescie okolo 15 km liczac od rozpoczecia jazdy na zimnym silniku, temp max to byla 75-80 przy czym na postoju spadla do 60-70 po czym po paru minutach stania wzrosla do max 85?> w kabinie oczywiscie srednio cieplo tzn, srodkowe nawiewy prawie wcale nie grzaly tylko boczne ale to pewnie wina linek ktore sie poluzowaly, co sadzicie /radzicie

aha temp na zew byla -3.5 stopnia


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL