Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 10:43

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Sprawy związane z klimatyzacją i układem chłodzenia.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2009, o 10:17 
W lutym tego roku wymieniałem termostat na nowy, firmy wahler, razem z obudową. Było ok do wczoraj. Jade sobie spokojnie trasą i patrze a wskazówka temperatury leży na zero. Znowu padł termostat. Spróbuję reklamować, dopłacić i wziąć oryginalny, chociaż podobno wahler to to samo co oryginał. Orientuje się ktoś?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2009, o 20:52 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
cezzar napisał(a):
Jade sobie spokojnie trasą i patrze a wskazówka temperatury leży na zero. Znowu padł termostat.

a woda zimna ?
Moze sie tylko wtyczka na czujniku temperatury zasniedziala ?





Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2009, o 22:15 
SirAdam napisał(a):
Moze sie tylko wtyczka na czujniku temperatury zasniedziala ?

Czujnik działa, jak jeżdzę po mieście to się podnosi ale w trasie zaraz wraca na zero. Jeszcze kilka dni temu, było ok szybko sie rozgrzewał, wskazówka zawsze ok 80st.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2009, o 22:50 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
no to pozostaje wymienic termostat :?
Firma Wahler nalezy wlasciwie do najlepszych, hmmmm.....pecha masz.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, o 08:45 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
a nie dalo by rady samego wkladu wymienic bez obudowy ? ja juz 2 samochod tak wlasnie robilem i jestem 100% zadowolony :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, o 16:06 
dokladnie uwazam tak samo jak sjr
wystarczy wymienic sam wklad ja tez tak zrobilem kosztowalo mnie to 30 zlotych i wszystko jest ok :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2009, o 23:34 
sjR napisał(a):
a nie dalo by rady samego wkladu wymienic bez obudowy


W 2.0T są całe termostaty razem z obudową jako część zamienna. Mozna kupic jakies wkłady ale no name.
Aaaa, pomyłka z mojej strony, termostat jaki mi padł to Behr. GSI, gdzie kupowałem wymieni mi go na gwarancji.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2009, o 06:55 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Mialem juz wczesniej pisac ze zraz obok wahlerow to bardzo dobre sa behr. Jedne i drugie montowane w VW itp. Dobre sa tez angielskie quintony hazler( nie pamietam czy tak to sie pisze) ale tez ludziksa z innych for astr polecaja nasze polskie MERA.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 października 2009, o 22:46 
Sprawdziłem dziś działanie termostatu i okazuje się, że jest ok, rura od termostatu do chłodnicy zrobiła się gorąca dopiero po pół godzinie od uruchomienia silnika, otwiera się bardzo dobrze. Możę więc czujnik padł, jak sugerował Adam. Gdzie on jest? Po lewej stronie głowicy?
Podczas testów jeszcze mnie coś zainteresowało. Do zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego, z boku wchodzą dwa węże-jeden z termostatu i przez niego od samego uruchowmienia leciał płyn.Drugi natomiast od chłodzenia turbiny i przez niego nie leciało nic, a chyba powinno? Dopiero po nagrzaniu silnika coś tam się sączyło. Czy to normalne? Pytanie do użytkowników LETa oczywiśćie.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, o 04:37 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
cezzar napisał(a):
Gdzie on jest? Po lewej stronie głowicy?

po prawej stronie tam gdzie 1,8 maja EGR jest wkrecony w bok glowicy.

cezzar napisał(a):
Drugi natomiast od chłodzenia turbiny i przez niego nie leciało nic, a chyba powinno? Dopiero po nagrzaniu silnika coś tam się sączyło.


Jest OK.





Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, o 11:22 
SirAdam napisał(a):
po prawej stronie tam gdzie 1,8 maja EGR jest wkrecony w bok glowicy


Po prawej patrząc od przodu samochodu?


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 listopada 2009, o 12:30 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Tak.



Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 listopada 2009, o 14:24 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lipca 2009, o 21:44
Lokalizacja: Śląsk
Imię: Waldek
Silnik: inny
potwierdzam metodę Kolegi sjR, dziś wymieniłem, całkowity koszt 51zł, bo tyle zawołali Żonce w Inter Carsie. 20min roboty i po sprawie.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 października 2010, o 19:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 października 2008, o 10:52
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
Imię: Jerzy
Silnik: Z18XE
Miałem podobne objawy. Silnik ledwo się rozgrzewał i ciężko dobijał do 80 st. a kiedy włączałem grzanie w środku, wskazówka temperatury spadała prawie do zera. Dzisiaj wymieniłem wkład termostatu i wszystko co złe jak ręką odjął. Aż milo się patrzy kiedy temperatura stabilizuje się na 88-90 st. a włączenie ogrzewania nie powoduje destabilizacji wskaźnika temperatury.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 października 2010, o 20:31 
Tak zapytam dla pewności. Czy objawy padniętego termostatu są ?:
- zimna chłodnica, a rura do odpowietrzania płynu chłodzącego ciepła
- brak grzania w aucie
- parowanie szyb
- wskaźnik temperatury silnika ledwo się podnosi lub dochodzi do 90 stopni w korku i znów spada po trasie

Pozdrawiam


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL