Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 18:24

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Sprawy związane z klimatyzacją i układem chłodzenia.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Sprężarka
PostNapisane: 23 lipca 2010, o 13:21 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
radekastra napisał(a):
jak rozmawiałem z facetem który mi to naprawiał to mówił ze w ciągu ost miesiąca cena czynnika wzrosła z 7 do 13zł

zgadza sie, ceny wzrosly o prawie 100% (bynajmniej w Niemczech)




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sprężarka
PostNapisane: 23 lipca 2010, o 17:41 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
ceny jak ceny poszly do gory z tym ze w ostatnim miesiacu mieli przywiezc na nasze wojewodztwo 8 ton gazu a przyszła tylko 1 tona. Nie kazdy ze tak powiem dostal.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sprężarka
PostNapisane: 29 lipca 2010, o 08:25 
witam

sprawdzilem uklad i jest szczelny i czynnika nie brakuje.

wiec padl najprawdopodobniej bezpiecznik. ale nigdzie nie moge go znalezc. czy ktos moglby mi podac jakis namiar na niego???

na allegro sa ale na 10A i zastanawiam sie czy to nie za duza roznica bo oryginal jest chyba na 1A???

pzdr


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Sprężarka
PostNapisane: 29 lipca 2010, o 20:54 
piotrek a spróbuj jeszcze inaczej. Odłącz wtyczkę od czujnika ciśnienia klimy i jak wentylatory ruszą tz, że masz padniętą cewkę, a tym bardziej że stało Ci się to w upały. Sprawdź jeszcze czy po załączeniu klimy dochodzi napięcie do wtyczki od cewki. Miałem ten przypadek u siebie. Bezpiecznik na cewce cały a cewka spalona (miała przebicie z każdej możliwej strony) szok... Oddałem cewkę do przewinięcia zapłaciłem za to 40zl i wszystko biega.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Sprężarka
PostNapisane: 31 lipca 2010, o 10:23 
dzieki za podpowiedz moze sie przyda

nie wie ktos gdzie mozna ten bezpiecznik kupic????

pzdr


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Sprężarka
PostNapisane: 6 sierpnia 2010, o 17:10 
a jednak bezpiecznik

klimka juz smiga :D

jest tylko maly problem. nigdzie nie ma tych bezpiecznikow. ja zalozylem 10A a o takim jak jest oryginalnie 1A nikt nawet nie slyszal!!!
na allegro brak. bylem na wolumenie obchodzilem chyba prawie wszystkie budy i nic. oni nawet z takim bezpiecznikiem sie nie spotkali!!!
1A bezpiecznik o najwyzszej temp byl na 130*C, poza tym wszystkie te 1A sa w ksztalcie kwadracika a nie rurki tak jak oryginal.
cos takiego
Obrazek

te na 10 A sa w ksztalcie rurki ale jest ona troszke wieksza. i ci kolesie z wolumenu powiedzieli mi ze nigdy sie z takim bezpiecznikiem nie spotkali.

no ale najwazniejsze ze dziala
dzieki wszystkim za podpowiedzi

pzdr


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Sprężarka
PostNapisane: 6 sierpnia 2010, o 17:21 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Wiesz co Ci powiem chyba dobrze zrobiles ze zamontowales ten 10 A Cewka ma chyba jak dobrze pamietam ( chyba ze sie myle) cos kolo 2,6 ohma ( moze mnie ktos poprawi bo mi sie nie chce isc zmierzyc ile jest umnie w aucie). To by wychodzilo tak wg prawa ohma I=u/r czyli przyjmijmy ze napiecie to 13 V a ten opor to2,6 ohma czyli I=13/2,6=5A. W zasadzie bezpiecznik jest termiczny a nie przeciazeniowy wiec nie ma tu zbytnio do gadania jego prad. Zreszta mozesz sobie wstawic na kablu do cewki zwykly topikowy bezpiecznik z oprawka powiedzmy 5 czy 7,5 A i masz juz mniejsze zabezpieczenie. Cewka ma taki niski opór (2,6 ohma) grys musi miec odpowiednia moc by wciagnac to sprzegielko i zalaczyc kompresor. Teraz to robia inne te kompresory i nowe auta maja sprzeglo wewnetrzne- czyli jak cos padnie to bedzie najprawdopodobniej caly kompresor do wymiany.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL