Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 21:19

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Sprawy związane z klimatyzacją i układem chłodzenia.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 9 marca 2009, o 11:37 
Witam, jestem posiadaczem Opla Astry II Bertone w wersji nadwoziowej CABRIO, z silnikiem 2.2 benzyna.

Od tygodnia borykam się z ultra dużym problemem mianowicie silnik w moim samochodzie ciagle sie przegrzewa.

Na poczatku zauwazylem ze przecieka chłodnica. Bylem strasznie zdenerwowany. Postanowilem na szybko to uszczelnic i wsypałem dwa uszczelniacze (chyba to troche za duzo, ale to dlatego ze jestem bardzo nerwowy i impulsywny :) ). Chłodnica wprawdzcie sie uszczelniła ale auto dalej sie gotuje. Czesto zdarza mi sie ze temperatura wyywala mi na 100 stopni, wtedy dopiero go gasze. Wyrzucilem termostat. Na chwile to pomogło ale nie zbyt na dlugo. Dodatkowo mam notoryczne problemy z nagrzewnica gdyz ona mi przecieka, od dluzszego czasu, prawdopodobnie na orignach. Moje auto jest w dorbym stanie mam tylko ciagle problemy z ukladem chłodzenia. Układ jest z pewnoscia zapowietrzony od dłuższego czasu. Nie wiem czy to nie pompa wody. Wczoraj postawilem samochod na placu dzis przychodze i wyglada tak jakby akumulator byl wyczerapny, czy w tym silnika pompa wody jest na pasku klinowym? Czy moze to byc uszkodzona pompa wody? Co sie mogło stac?

Czy to oznacza ze walneła uszczelka?

Co jest grane?

Bertoniarze pomożcie...

ruby, ogranij się!!! Co to za tytuł dla tematu??????
Jest taki dział na tym forum: Klimatyzacja i układ chłodzenia, coś ci to mówi????
Następnym razem będzie warn.
DAN


Ostatnio edytowano 9 marca 2009, o 18:09 przez RUBY CABRIO, łącznie edytowano 3 razy

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2009, o 11:57 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 stycznia 2008, o 13:01
Lokalizacja: Ostrołęka
Imię: Robert
Silnik: inny
RUBY CABRIO napisał(a):
Postanowilem na szybko to uszczelnic i wsypałem dwa uszczelniacze (chyba to troche za duzo, ale to dlatego ze jestem bardzo nerwowy i impulsywny
oj za duzo, mogly sie zaslepic otwory w chodnicy, i nawet woda (płyn) nie jest w stanie swobodnie przez nia przepłynać,
czy w ukl chodzenia jest cisnienie jest podwyzszoen cisnienie??

p.s. mozna u ciebie zakontraktowac kilka tysiecy ton wegla na lata 20010-12? :) sorry za ot


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2009, o 12:39 
Robertnet napisał(a):
p.s. mozna u ciebie zakontraktowac kilka tysiecy ton wegla na lata 20010-12? :) sorry za ot
a twoja qp jest na węgiel ? boisz się kryzysu paliwowego?
RUBY CABRIO napisał(a):
Postanowilem na szybko to uszczelnic i wsypałem dwa uszczelniacze
trzeba było wymienić chłodnicę a nie wsypywać to cholerstwo =; teraz nie wiadomo czy to pompa wody czy ten super uszczelniacz :/


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2009, o 13:06 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Wymien chlodnice oraz nagrzewniece bo pewnie sa zawalone. Przeczysc w miare mozliwosci caly uklad wodny w silniku a nastepnie zakladaj nowe nagrzewnice i chlodnice + termostat i plyn. Innego wyjscia nie widze.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 marca 2009, o 13:10 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 września 2007, o 00:41
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Adrian
Silnik: inny
RUBY CABRIO napisał(a):
Na poczatku zauwazylem ze przecieka chłodnica
RUBY CABRIO napisał(a):
Postanowilem na szybko to uszczelnic i wsypałem dwa uszczelniacze
RUBY CABRIO napisał(a):
Czesto zdarza mi sie ze temperatura wyywala mi na 100 stopni, wtedy dopiero go gasze. Wyrzucilem termostat
RUBY CABRIO napisał(a):
Układ jest z pewnoscia zapowietrzony od dłuższego czasu

Coś jest nie tak, a ty robisz tylko, żeby coś zrobić, żadna z tych rzeczy nie naprawi się od tego co zrobiłeś. Oddaj auto w dobre ręce, niech wyczyści układ z tego uszczelniacza, wymieni chłodnicę i dopiero wtedy sprawdzi co się dzieje!!
Takimi naprawami, tylko psujesz, a nie naprawiasz

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 marca 2009, o 00:21 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
Cytuj:
www.wegiel-handel.pl
Handel Surowcami Energetycznymi

a za to masz odemnie warna.
Regulamin Forum Pkt.IV,12,i


RUBY CABRIO napisał(a):
i wsypałem dwa uszczelniacze

RUBY CABRIO napisał(a):
Wyrzucilem termostat


Wszystko co zrobiles - zrobiles na gorsze.

Tu masz odpowiedz na nurtujacy Cie problem.

wesol napisał(a):
Wymien chlodnice oraz nagrzewniece bo pewnie sa zawalone. Przeczysc w miare mozliwosci caly uklad wodny w silniku a nastepnie zakladaj nowe nagrzewnice i chlodnice + termostat i plyn. Innego wyjscia nie widze.






Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2009, o 18:59 
Ja bym obejrzał pompe wody, może łopatki się posypały.
Kiedyś tak miałem ,że silnik zaczął mi się grzać w lato - przyczyną była właśnie walnięta łopatka w pompie. Dla ciekawskich - nigdy jej nieznalazłem ;/ :P


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 lipca 2009, o 19:05 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 stycznia 2008, o 13:01
Lokalizacja: Ostrołęka
Imię: Robert
Silnik: inny
arti ten pan juz kilka m-cy nei byl na forum, wiec nie ma co pisac


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 marca 2011, o 13:00 
odswiezam temat...ostatnio wariuja mi wentylatory..nawet przy -5 na dworze przy rozgrzanym silniku stoje z 4min i juz 100st na piecu...wentylator chodzi z pol minuty schodzi do 90st to chyba nie normalne w moim drugim aucie nigdy przy minus na dworze nie mialem wiecej jak 90-92st. Czy moze byc to czujnik temperatury moze zle odczytuje?na razie wymienilem termostat ale jest bez zmian.


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL