Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 16:45

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Sprawy związane z klimatyzacją i układem chłodzenia.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 26 stycznia 2009, o 21:56 
Witam Wszystkich,

Od dziś jestem nowym posiadaczem Astry kupionej zresztą od członka tego Clubu (Tomalka). Ogólnie samochód żyleta, zawieszenie perełka, ale .... nie działa ogrzewanie, w ogóle. Wracałem z Wrocka do Wawy i zamarzłem. Problem wygląda w ten sposób. Samochód sie nagrzewa jak stoi, temperatura okolo 90 stopni. Daje ogrzewanie na FULL a tu dupa, nic sie nie dzieje, nawet letnie powietrze nie leci. Jak chce przestawić ogrzewanie na MINIMUM znaczy na zimno, to nie można dokręcić do końca pokrętła.
Poza tym, na trasie (temp. powietrza ca. 1 stopień) temperatura silnika spada do minimum, trudno określić jaką silnik ma temperature, gdyż wskażnik leży zupełnie. Jak stane na stacji benzynowej, poczekam chwile, temperatura wraca do normy, ale nie grzeje.
Czy ktoś z Was miał moze podobne objawy, wie co to może być ?? Wiem że poprzedni właściciel zdejmował panel centralny i lakierował go. Poczytałem troche zę to może być teoretyczna przyczyna (problem z linką), ale może to nie to. I co z tą temperaturą silnika.

Pozdrawiam.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2009, o 21:57 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 marca 2008, o 22:25
Silnik: X18XE1
Sprawdziłeś linkę? Czy tylko stwierdzasz, że może to nie to?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2009, o 21:59 
LINKA na 100%, jesli sie nie dokreca do konca.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2009, o 22:00 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 10 marca 2008, o 22:25
Silnik: X18XE1
No i temperatura silnika - termostat. Wszystko było opisane :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2009, o 22:02 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 września 2007, o 00:41
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Adrian
Silnik: inny
Linka do poprawy (naprawuy) i termostat do wymiany.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2009, o 22:03 
Dokladnie to mialem teraz napisac, ze jesli jeszcze temperatura to linka i termostat.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 stycznia 2009, o 23:15 
a jak nie linka to taki silniczek ktory podobno czesto sie psuje. ten silniczek przepuszcza plyn do nagrzewnicy. Jesli sie zepsul w momencie kiedy zapadka byla zamknieta, to nagrzewnica sie nie nagrzewa wogole:). Jesli tak to naprawa prosta jak drut... tyle ze zeby sie tam dostac trzeba rozgrzebac tunel srodkowy etc..;/
Ale raczej to bedzie linka;)

Termostat ma sie rozumiec tez ;D


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2009, o 09:04 
To w takim razie uspokoiłem się trochę. A powiedzcie mi proszę jak tą deske się zdejmuje. Widziałem śrubki obok popielniczki, czy są gdzieś jeszcze jakieś ??
Termostat to zapewne zrobie w warsztacie u znajomego, sam się nie podejmuję, natomiast z tą linką to spróbuje może dziś, może w weekend. Nie bardzo wiem ile to czasu zajmie, nigdy tego nie robiłem.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2009, o 09:09 
Wystarczy poszukać...
viewtopic.php?t=1728&highlight=tunel


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2009, o 09:37 
Przy takich objawach jak opisujesz to (niska temperatura silnika) na 100% termostat jest do wymiany.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 stycznia 2009, o 22:36 
Robul, sprawdź poczte, wyslalem Ci maila :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2009, o 12:57 
Siema,

Rozmontowałem konsole centralną, jestem przy lince która steruje grzaniem. Powiedzcie mi teraz jak ta linka powinna być zamocowana.
Aktualnie wygląda to następująco. Linka stalowa jest zamocowana do pokrętła regulacji temperatury. Od pokrętła idzie ona przez taką metalową (może aluminiową opaskę) i wchodzi do czarnego pancerzyka który to z kolei przechodzi przez prowadnice z plastiku. W momencie gdy przełączam na grzanie, układ luzuje linkę która wchodzi do pancerzyka, ale pancerzyk nie jest przymocowany na sztywno do czegoś tam. Jak przestawiam na zimno, układ ściąga linkę i pancerzyk, który idzie razem z linką po czym blokuje się o aluminiowa prowadniczkę dla linki.
I teraz pytanie. Czy ten czarny pancerzyk który prowadzi linke powinien byc do czegoś zamocowany?? (koniec linki nosi ślady jakiejś opaski na końcu której tam nie ma a mogła być) Jeżeli tak to do czego, bo nie wydaje mi się aby byl luźno zamontowany.
Pisaliście że mój problem z grzaniem, abstrahując od termostatu który jest do wymiany, leży w lince. Jak ona powinna być zamocowana wyregulowana ....... POMOCY. Samochód mam rozbebłany a serce mnie boli jak tak wygląda, chce to złożyć i mieć spokój.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2009, o 13:02 
dzwon do Shreqa, zdaje sie on mial podobny problem


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2009, o 13:05 
a jaki do niego jest telefon. Nie mam numeru


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 stycznia 2009, o 13:12 
poszedl PW do Ciebie, sprawdz czy masz wlaczona opcje odbierania PW, bo widze, ze jeszcze nie dotarl, albo pisz na gg


Ostatnio edytowano 31 stycznia 2009, o 13:12 przez marioo, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL