Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 marca 2024, o 09:46

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Sprawy związane z klimatyzacją i układem chłodzenia.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 8 sierpnia 2015, o 13:05 
Offline

Dołączył(a): 30 maja 2011, o 19:02
Lokalizacja: Świdnica
Imię: Rafał
Silnik: X18XE1
Siemanko pokopałem po forum ale nie znalazłem tego jakoś... Mam taki problem klima odgrzybiona i nabita (dzisiaj), przycisk działa bo przy włączeniu obroty idą w górę przy wyłączeniu lecą w dół. a z nawiewu dalej leci "ciepłe" powietrze (przy nabijaniu facet powiedział ze "klima sie nie włącza". po 20-30 wciśnięciu jakimś cudem raz zadziałała i ładnie chłodziła po wyłączeniu był ten taki "syk" potem juz nic. nie wiem co to może być a elektromechaników ze świecą szukać ...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 sierpnia 2015, o 13:36 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
raval314 może masz problem z wtyczką.bezpiecznik???sprawdź napierw to

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 sierpnia 2015, o 13:51 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
cewka?

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 sierpnia 2015, o 14:29 
Miałem podobny objaw,dałem do elektryka, wymienili sterownik i wszystko wróciło do normy


Góra
  
 
PostNapisane: 8 sierpnia 2015, o 16:35 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2008, o 19:03
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Bartek
Silnik: Z20LET
tak jak da napisalem na 99% to cewka. łatwo sprawdzić, wsiadasz do samochod włączasz klimę, podmosisz maskę i sprawdzasz czy na spręzarce obraca się tylko koło pasowe czy sprzegło też:

Obrazek

Powinny się kręcić oba czarne elementy po włączeniu klimy.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sierpnia 2015, o 11:27 
Offline

Dołączył(a): 30 maja 2011, o 19:02
Lokalizacja: Świdnica
Imię: Rafał
Silnik: X18XE1
Bezpieczniki sprawdzone, wtyczka też. Zostaje cewka lub sterownik... ehhh ugotuje sie :) dzięki za pomoc :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sierpnia 2015, o 11:37 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
raval314 napisał(a):
Zostaje cewka


pewnie to będzie.najtańsza ori kupisz nawet za 70zł.cewka siada.wada fabryczna.też u siebie w combi wymieniałem.max godz roboty

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sierpnia 2015, o 12:09 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 października 2009, o 08:23
Silnik: inny
raval314 Miałem to samo niedawno :P
kupiłem cewkę w hurtowni delphi za 56 zł ;D

ale zanim zaczniesz kombinować to jedź do gościa od klimy żeby Ci czynnik odessał bo szkoda płacić 2x

ale tak jak pisze sjR
sjR napisał(a):
łatwo sprawdzić, wsiadasz do samochod włączasz klimę, podmosisz maskę i sprawdzasz czy na spręzarce obraca się tylko koło pasowe czy sprzegło też

_________________
drugstoreviewer.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sierpnia 2015, o 12:12 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
bertoneqp napisał(a):
ale zanim zaczniesz kombinować to jedź do gościa od klimy żeby Ci czynnik odessał bo szkoda płacić 2x

pod warunkiem że go jeszcze ma

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sierpnia 2015, o 21:24 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwietnia 2009, o 12:48
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Łukasz
Silnik: X18XE1
do wymiany cewki nie trzeba spuszczać czynnika, sprawdź miernikiem czy idzie prąd na cewkę i czy na cewce jest jakiś opór. Wtedy się temat cewki wyjaśni.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sierpnia 2015, o 21:41 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
sokal napisał(a):
do wymiany cewki nie trzeba spuszczać czynnika

nie trzeba ale bardzo ciężko jest wymienić.ale się da.w 1-szej qp udało mi sie wymienić bez wyjmowania kompresora.w obecnej combi juz musiałem bo za cholerę nie moglem śrubki od sprzęgła poluzować

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 sierpnia 2015, o 22:25 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 października 2009, o 08:23
Silnik: inny
Cytuj:
nie trzeba ale bardzo ciężko jest wymienić.ale się da.w 1-szej qp udało mi sie wymienić bez wyjmowania kompresora.w obecnej combi juz musiałem bo za cholerę nie moglem śrubki od sprzęgła poluzować


ja sobie wszystko wykręciłem bo Mi było po prostu wygodniej i łatwiej :)

Cytuj:
pod warunkiem że go jeszcze ma

się okaże ;D

_________________
drugstoreviewer.com


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL