Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 28 kwietnia 2024, o 22:10

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Sprawy związane z klimatyzacją i układem chłodzenia.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sierpnia 2014, o 22:35 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sierpnia 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa Ursus
Imię: Dominik
Silnik: Z20LET
Wydać 5stówek i nie rozwiązać problemu to trochę lipa spróbuj przepłukać dokładnie układ czymś w stylu Prestone radiator flush może to ją trochę odblokuje...

Ja swoją kupowałem właśnie w IC bo po zakupie samochodu miała połamane plastikowe stopki i ciekła.

Wysłano z Galaxy Note 3 za pomocą Tapatalk

_________________
Moje Cabrio RedDOT Stage 5.1

Obrazek



JAK COŚ STUKA, TO WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE...



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 sierpnia 2014, o 22:53 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
Jeszcze jest teoria ze moja stara chlodnica klimy juz nie daje rady i blokuje przeplyw powietrza ??
Bo na dole.zaczela.sie juz rozwarstwiac ale bylo tak od poczatku i priblemow z grzaniem nie bylo :)

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 sierpnia 2014, o 23:22 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sierpnia 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa Ursus
Imię: Dominik
Silnik: Z20LET
Może być tak jak piszesz że przepływ powietrza jest trochę zmniejszony i to to ale ja bym bardziej problemy wodne obstawiał niż z samym przepływem powietrza skoro wcześniej było dobrze to teraz nagle by się tak syfem nie zapchaly że nie było by przepływu powietrza...

Chyba że przy przekladce ktoś przez nieuwagę żeberka w którejś chłodnicy pozaginał?

Wysłano z Galaxy Note 3 za pomocą Tapatalk

_________________
Moje Cabrio RedDOT Stage 5.1

Obrazek



JAK COŚ STUKA, TO WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE...



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sierpnia 2014, o 01:09 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
To sie dzialo jeszcze na starym silniku ze takie temp byly tyle ze bledami nie walilo z ukladu chlodzenia
A od kiedy nie wiem ;/ jak przyjechalem na wakacje juz tak bylo

Efekt sie nasila.wraz ze wzrostem temp na zew.

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sierpnia 2014, o 14:51 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2007, o 19:04
Lokalizacja: Białogard
Imię: Radosław
Silnik: Z20LET
To fmic. U mnie auto trzymało na zegarze max ~87 stopni jak ruszyłem delikatnie w trase to spadało tak ok 81 stopni bez problemów, po założeniu fmic temp się rozszalały wali na zegarze prawie do 90 i nie schodzi później niżej niż 84-85 stopni ile bym nie jechał... Zakładałem fmic w tamte wakacje i od razu zauważyłem te przypadłość ;) ori chłodnica behr ma ok 36mm grubości. Nissens od y22dtr 40mm grubości u mnie w mieścinie kosztuje 521 PLN-ów.

_________________
Skoro odpadło okazało się zbedne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sierpnia 2014, o 15:07 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sierpnia 2012, o 22:03
Lokalizacja: Warszawa Ursus
Imię: Dominik
Silnik: Z20LET
Dzisiaj mierzyłem swój rdzeń i ma 42 ale sam rdzeń ma chyba 40 bo górna blaszka jest trochę szersza u mnie też jest taka temperatura jak u Radqus a jak włączę klime to blisko 100 bo chłodnica klimy dodatkowo ciepło oddaje i taka prawda że fmic trochę ogranicza przepływ powietrza przez pozostałe chłodnice... Ten błąd chłodzenia to w większości coś z wtyczkami wentylatorów styki lub gdzieś jakaś przerwa. Tak jak mówiłem ostatnio ciągle mi tym samym spał i przyczyną było połączenie małych wentylatorów z rezystorem. Rozciąłem zarobiłem na nowo i jak ręką odjął :)

Wysłano z Galaxy Note 3 za pomocą Tapatalk

_________________
Moje Cabrio RedDOT Stage 5.1

Obrazek



JAK COŚ STUKA, TO WIEDZ, ŻE COŚ SIĘ DZIEJE...



Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 sierpnia 2014, o 18:29 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lipca 2011, o 13:25
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. / Rotterdam
Imię: Sebek
Silnik: inny
No ja ciagle na klimie jade... moze tez dlatego :)
A przewody sprawdze jak przyjade z wakacji bo tak jak.piszesz moze byc cos z resystorem albo polaczeniem z malymi wentylatorami

_________________
http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=10976


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL