Astra Coupé Club http://astracoupe.pl/forum/ |
|
Zbiornik płynu chłodniczego http://astracoupe.pl/forum/viewtopic.php?f=44&t=2023 |
Strona 3 z 3 |
Autor: | Lobuziak [ 20 stycznia 2008, o 21:00 ] |
Tytuł: | |
mich007 napisał(a): Lobuziak napisał(a): Wymiana rurki pomogla przynajmniej od kilku dni jest sucho. Jaki koszt tej rurki? Rurka o nr katalogowym "13 37 598" za 112,90 zl Lobuziak |
Autor: | KUPERnick [ 21 stycznia 2008, o 11:38 ] |
Tytuł: | |
karczel napisał(a): To ze wraca plyn do zborniczka to normalne.....
No to jest normalne, ale mi ten plyn ucieka poza zbiorniczek w miejscu łączenia gumowego węża z plastikowym króćcem. Opaska zaciskowa która tam jest dość mocno trzyma - nie da się ściągnąć ręką bez rozgniecenia. |
Autor: | cezzar [ 21 stycznia 2008, o 14:59 ] |
Tytuł: | |
KUPERnick napisał(a): mi ten plyn ucieka poza zbiorniczek w miejscu łączenia gumowego węża z plastikowym króćcem. Opaska zaciskowa która tam jest dość mocno trzyma - nie da się ściągnąć ręką bez rozgniecenia.
No to masz ten sam problem co ja i bodajże Dan, również w Z20LET. Pękł plastikowy króciiec, ten z przodu zbiorniczka. Jak ściągniesz wąż to króciec ci sie rozsypie w ręku. Można spróbować naprawić poprzez dotoczenie nowego króćca z gwintem i wkręcenie go na klej ale jak długo to wytrzyma? Ja kupiłem nowy zbiorniczek (oryginał) i mam spokój. |
Autor: | Adaśko [ 21 stycznia 2008, o 18:29 ] |
Tytuł: | |
cezzar napisał(a): Można spróbować naprawić poprzez dotoczenie nowego króćca z gwintem i wkręcenie go na klej ale jak długo to wytrzyma? Nie robcie takich rzeczy. cezzar napisał(a): Ja kupiłem nowy zbiorniczek (oryginał) i mam spokój.
Prawidlowo. To nie majatek. |
Autor: | DAN [ 21 stycznia 2008, o 19:02 ] |
Tytuł: | |
Lepiej nie kombinować. Wymiana zbiornika zajmuje jakieś 15 minut. |
Autor: | KUPERnick [ 22 stycznia 2008, o 12:02 ] |
Tytuł: | |
cezzar napisał(a): No to masz ten sam problem co ja i bodajże Dan, również w Z20LET. Pękł plastikowy króciiec, ten z przodu zbiorniczka. Jak ściągniesz wąż to króciec ci sie rozsypie w ręku. Można spróbować naprawić poprzez dotoczenie nowego króćca z gwintem i wkręcenie go na klej ale jak długo to wytrzyma? Ja kupiłem nowy zbiorniczek (oryginał) i mam spokój.
Ściągałem wężyk i króciec był cały. |
Autor: | DAN [ 22 stycznia 2008, o 18:55 ] |
Tytuł: | |
Ale pewnie plastik jest popękany i przez te pęknięcia płyń wylata. Ewentualnie ta metalowa opaska słabo trzyma, ale wątpie. |
Autor: | SirAdam [ 22 stycznia 2008, o 23:05 ] |
Tytuł: | |
tak sobie czytam i prawie nie wierze , ile mozna na temat jakiegos zbiornika napisac, ktory notabene grosze kosztuje. Ale polak nie popusci, bedzie kombinowal, a nowego nie kupi...... :-( Adam |
Autor: | KUPERnick [ 3 marca 2008, o 11:16 ] |
Tytuł: | |
Jako ze mój problem nie został tu wyjaśniony to ponawiam prośbę o diagnozę. Gdy samochód się delikatnie mocniej zagrzeje to płyn chłodzenia ucieka rurką wspomnianą wcześniej. Ze zbiorniczkiem jest wszystko O.K. Wydaje mi się że panuje tam za wysokie ciśnienie - strasznie buzuje tam ten płyn. Co do temperatury na wskaźniku - po kilku minutach jazdy wskazówka ustawia się w okolicach pierwszej kreski (dość nisko, ale tak było od początku). Ponadto zauważyłem, że wskazówka nie jest podczas jazdy stale w tym samym miejscu. Czasem lekko opada podczas spokojnej jazdy w trasie. Czy może mieć z tym związek termostat? Muszę teraz co chwilę dolewać płynu chłodniczego i to jest denerwujące. Obawiam się że jak temperatury się podniosą będzie jeszcze gorzej. Pewnie i tak pojadę z tym do mechanika, ale oczywiście chę na razie wykluczyć proste usterki, które mógłbym sam naprawić. |
Autor: | DAN [ 3 marca 2008, o 16:54 ] |
Tytuł: | |
Jeżeli ten plastikowy króciec nie jest popękany, to zdejmij tą standardową opaskę i daj taką ze śrubką. Zaciśnij dobrze i zobacz wtedy. Przy okazji załóż jakiś foliowy worek na ECU, bo przy hamowaniu krople płynu spadają na te wtyczki. |
Autor: | cezzar [ 4 marca 2008, o 08:11 ] |
Tytuł: | |
Zrób tak jak pisze DAN, ale ja jednak stawiam na pęknięty krócieć. Zobacz, u DANa poszło, u mnie poszło, u kogoś jeszcze chyba też i to wszystkie LETy. |
Autor: | KUPERnick [ 25 marca 2008, o 11:30 ] |
Tytuł: | |
cezzar napisał(a): Zrób tak jak pisze DAN, ale ja jednak stawiam na pęknięty krócieć. Zobacz, u DANa poszło, u mnie poszło, u kogoś jeszcze chyba też i to wszystkie LETy.
Głupio się przyznać, ale rzeczywiście króciec był pęknięty. Już śmiga O.K. |
Autor: | sokal [ 3 lipca 2015, o 21:51 ] |
Tytuł: | Re: Zbiornik płynu chłodniczego |
czy kupując zbiornik muszę pytać o taki w którrym można założyć czujnik, czy pod każdy można go dopiąć? Czy czujnik jest w ogóle demontowalny? |
Autor: | ryba1 [ 5 lipca 2015, o 10:53 ] |
Tytuł: | Re: Zbiornik płynu chłodniczego |
sokal napisał(a): czy kupując zbiornik muszę pytać o taki w którrym można założyć czujnik, tak,musisz sokal napisał(a): czy pod każdy można go dopiąć? są wersje z czujnikiem i bez czujnika sokal napisał(a): Czy czujnik jest w ogóle demontowalny? ostatnio oglądałem taki zbiornik i raczej nie jest.próbowałem wyjąc i jest dość spory opór więc nie ciągnąłem dalej |
Autor: | Radqus [ 5 lipca 2015, o 12:07 ] |
Tytuł: | Re: Zbiornik płynu chłodniczego |
Można go wyjąć. Nie wiem jak to opisać, ale jak dobrze obejrzysz zbiorniczek od dołu to zobaczysz jak go wyjąć czujnik jakoś 30-40zł, ale one rzadko się psują wiec do nowego zbiorniczka można założyć stary czujnik. |
Strona 3 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |