Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 marca 2024, o 15:00

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Sprawy związane z klimatyzacją i układem chłodzenia.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 10 listopada 2007, o 09:43 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
kolezka napisał(a):
Jeśli silnik w środku czysty to napewno nie uszczelka


Mylisz się...objaw uszczelki pod głowicą może być wiele...

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 listopada 2007, o 10:18 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 września 2007, o 00:41
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Adrian
Silnik: inny
Możliwe, nie znam się w tej dziedzinie, tylko tak słyszałem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, o 17:49 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
kolezka napisał(a):
oryginał (jakaś firma na B..) 420 zł.


Firma BEHR.




Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, o 18:01 
tak z ciekawości,

co jaki czas mniej wiecej dolewacie plynu do zbiorniczka ? Zastanawia mnie poprostu kiedy normlane uzupelnianie ubytkow przestaje byc normlane i trzeba szukac jakichs wyciekow.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, o 18:05 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
figlarz napisał(a):
co jaki czas mniej wiecej dolewacie plynu do zbiorniczka ?


nigdy,, tzn. ostatni raz jak zrobilem silnik to zalalem system do pelna i tak jest do dzisiaj (prawie 4 lata)


Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, o 18:05 
Offline
Stara Gwardia
Stara Gwardia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 września 2007, o 00:41
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Adrian
Silnik: inny
No raczej rzadko się dolewa, jeśli wszystko jest ok

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 listopada 2007, o 18:31 
dzieki za odpowiedz-zreszta tak wlasnie myslalem ;-)


Chodzi oto, ze nie pamietam ile mialem plynu w zbiorniczku, jak kupilem autko od miazy, a komp wywalil mi dzis info o jego niskim stanie. Stad wlasnie moje pytanie ;-)

Doleje narazie i poszukam dobrze nieszczelnosci (dzis po ciemku, tak na szybko to nic nie znalazlem), a pozniej jesli dalej bedzie ubywalo, to wybiore sie do jakiegos warsztatu.


swoja droga 4 latka u Adama bez dolewania plynu - szacuneczek ;-) W mojej poprzedniej Asterce I trzeba bylo raz na dwa latka uzupelnic i wydawalo mi sie to duuuzo.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2008, o 10:38 
Mi po rozgrzaniu się silnika płyn ucieka górnym wężykiem od zbiorniczka. Pomyślałem że może to być spowodowane uszkodzeniem zaworka w korku. Rozebrałem go i nie wiem czy dobrze złożyłem. Ma ktoś jakiś schemat lub mógłby opisać co którą stroną włożyć? Jak sprawdzić czy ten zawortek dobrze działa? Dmuchanie ustami jest trochę ciężkie i mało miarodajne.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2008, o 13:53 
KUPERnick napisał(a):
Mi po rozgrzaniu się silnika płyn ucieka górnym wężykiem od zbiorniczka. Pomyślałem że może to być spowodowane uszkodzeniem zaworka w korku. Rozebrałem go i nie wiem czy dobrze złożyłem. Ma ktoś jakiś schemat lub mógłby opisać co którą stroną włożyć? Jak sprawdzić czy ten zawortek dobrze działa? Dmuchanie ustami jest trochę ciężkie i mało miarodajne.


To ze wraca plyn do zborniczka to normalne.....


Góra
  
 
PostNapisane: 18 stycznia 2008, o 14:06 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
figlarz:
Ostatnio miałem takie małe wycieki i niewielki ubytek płynu. Okazało sie że jest mala kałużka (3cm sr) na podłodze garażu tak mniej więcej pod turbiną. Po pewnym czasie, przyglądania się i badania sprawy doszedłem co jest grane. Wyciek występował na rurce łączącej turbo z chłodnicą w miejscu połączenia metalu z gumą. Działo sie to tylko w pewnym momencie schładzania silnika. Przed i po sucho a plama na podłodze. Może przyczyna i tu jest podobna. Wymiana rurki pomogla przynajmniej od kilku dni jest sucho.

Acha, mialem jeszcze jeden przypadek z wyciekaniem płynu - ciekło z dodatkowej pompki wodnej tej w okolicy akumulatora ... wymiana pomogła.

Pozdrawiam
Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Ostatnio edytowano 18 stycznia 2008, o 14:09 przez Lobuziak, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2008, o 14:54 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 25 sierpnia 2007, o 21:20
Lokalizacja: Płock
Imię: Adam
Silnik: Z20LET
KUPERnick, przeciez to normalne ze plyn sie przelewa

_________________
Minifucha.pl - "szybki grosz". Wzbogać się na dorabianiu.
http://minifucha.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 stycznia 2008, o 16:30 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lipca 2006, o 08:04
Lokalizacja: Łaziska Górne
Imię: Krzysztof
Silnik: inny
Lobuziak napisał(a):
Wymiana rurki pomogla przynajmniej od kilku dni jest sucho.


Jaki koszt tej rurki?

_________________
RPM-SERVICE - serwis ogumienia, regeneracja felg, mechanika, autoklima

www.rpm-service.pl
https://www.facebook.com/pages/RPM-SERVICE/680155875351081

ZAPRASZAM :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2008, o 15:27 
chlopaki i tak przymnie wymiekacie!!!!ja dalem do mechanka bo caly plyn uwaga---mam pod dywanikiem kierowcy--normalny kurka dramat..myslalem ze to nagrzewnica ale okazalo sie ze szczelna wiec tylko oringi sie wymienilo noi zlorzylismy fure a tu tera..suprice i jescze wiekszy dramat--dolewam litre dziennie!!!hehehe!!!!a powodz mam taka ze juz trzymam nogi w powietrzu!!!heheh


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2008, o 19:59 
GARNULLI napisał(a):
chlopaki i tak przymnie wymiekacie!!!!ja dalem do mechanka bo caly plyn uwaga---mam pod dywanikiem kierowcy--normalny kurka dramat..myslalem ze to nagrzewnica ale okazalo sie ze szczelna wiec tylko oringi sie wymienilo noi zlorzylismy fure a tu tera..suprice i jescze wiekszy dramat--dolewam litre dziennie!!!hehehe!!!!a powodz mam taka ze juz trzymam nogi w powietrzu!!!heheh


Podziel sie pozniej co to bylo, bo az strach pomyslec, co bym zrobil w razie gyby cos takiego mi sie przytrafilo. :mur:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2008, o 20:28 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 25 sierpnia 2007, o 21:20
Lokalizacja: Płock
Imię: Adam
Silnik: Z20LET
Nie wiem czy to jest najlepszy temat do tego problemu, ale jesli wymieniles spinki i narzewnica jest cala to w srodku pozostaja jeszcze dwa przewody. Sprawdz je. Leci tylko pod dywanik kierowcy czy pasazera tez?

_________________
Minifucha.pl - "szybki grosz". Wzbogać się na dorabianiu.
http://minifucha.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL