Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 29 marca 2024, o 13:22

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Sprawy związane z klimatyzacją i układem chłodzenia.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20 stycznia 2008, o 21:00 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 maja 2006, o 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Silnik: Z20LET
mich007 napisał(a):
Lobuziak napisał(a):
Wymiana rurki pomogla przynajmniej od kilku dni jest sucho.


Jaki koszt tej rurki?


Rurka o nr katalogowym "13 37 598" za 112,90 zl

Lobuziak

_________________
2.0T ~300KM 460NM VXRTurbo Court'sFMIC El-tec(Downpipe3"+Exchaust2,5"+TopHat2,5"+PowerPipe+1.9CDTIAirboxPipe) IntakeCerMetCoated ForgeDV+Actuator BastuckFlywheel HelixClutch TaroxF2000 FerodoDS2500 Court'sBraidedBrakeHoses MotulRBF660 KWV3 YokoAD08 WhitelineRARB+FARB PolyBushes VibraTechnicsEngineMounts QuaifeATBLSD WalbroGss342 NGKBKR7EIX OilRestrictorBolt ThermalGasket AlloyPulley


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2008, o 11:38 
karczel napisał(a):
To ze wraca plyn do zborniczka to normalne.....

No to jest normalne, ale mi ten plyn ucieka poza zbiorniczek w miejscu łączenia gumowego węża z plastikowym króćcem. Opaska zaciskowa która tam jest dość mocno trzyma - nie da się ściągnąć ręką bez rozgniecenia.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2008, o 14:59 
KUPERnick napisał(a):
mi ten plyn ucieka poza zbiorniczek w miejscu łączenia gumowego węża z plastikowym króćcem. Opaska zaciskowa która tam jest dość mocno trzyma - nie da się ściągnąć ręką bez rozgniecenia.


No to masz ten sam problem co ja i bodajże Dan, również w Z20LET. Pękł plastikowy króciiec, ten z przodu zbiorniczka. Jak ściągniesz wąż to króciec ci sie rozsypie w ręku. Można spróbować naprawić poprzez dotoczenie nowego króćca z gwintem i wkręcenie go na klej ale jak długo to wytrzyma? Ja kupiłem nowy zbiorniczek (oryginał) i mam spokój.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2008, o 18:29 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 25 sierpnia 2007, o 21:20
Lokalizacja: Płock
Imię: Adam
Silnik: Z20LET
cezzar napisał(a):
Można spróbować naprawić poprzez dotoczenie nowego króćca z gwintem i wkręcenie go na klej ale jak długo to wytrzyma?


Nie robcie takich rzeczy.
cezzar napisał(a):
Ja kupiłem nowy zbiorniczek (oryginał) i mam spokój.


Prawidlowo. To nie majatek.

_________________
Minifucha.pl - "szybki grosz". Wzbogać się na dorabianiu.
http://minifucha.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 stycznia 2008, o 19:02 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Lepiej nie kombinować.
Wymiana zbiornika zajmuje jakieś 15 minut.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2008, o 12:02 
cezzar napisał(a):
No to masz ten sam problem co ja i bodajże Dan, również w Z20LET. Pękł plastikowy króciiec, ten z przodu zbiorniczka. Jak ściągniesz wąż to króciec ci sie rozsypie w ręku. Można spróbować naprawić poprzez dotoczenie nowego króćca z gwintem i wkręcenie go na klej ale jak długo to wytrzyma? Ja kupiłem nowy zbiorniczek (oryginał) i mam spokój.

Ściągałem wężyk i króciec był cały.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2008, o 18:55 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Ale pewnie plastik jest popękany i przez te pęknięcia płyń wylata.
Ewentualnie ta metalowa opaska słabo trzyma, ale wątpie.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 stycznia 2008, o 23:05 
Offline
V.I.P.
V.I.P.
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 maja 2004, o 16:55
Lokalizacja: Germany/MA
Imię: Adam
Silnik: inny
Aktualny samochód: Mercedes-Benz
tak sobie czytam i prawie nie wierze , ile mozna na temat jakiegos zbiornika napisac, ktory notabene grosze kosztuje.
Ale polak nie popusci, bedzie kombinowal, a nowego nie kupi...... :-(





Adam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2008, o 11:16 
Jako ze mój problem nie został tu wyjaśniony to ponawiam prośbę o diagnozę. Gdy samochód się delikatnie mocniej zagrzeje to płyn chłodzenia ucieka rurką wspomnianą wcześniej. Ze zbiorniczkiem jest wszystko O.K. Wydaje mi się że panuje tam za wysokie ciśnienie - strasznie buzuje tam ten płyn. Co do temperatury na wskaźniku - po kilku minutach jazdy wskazówka ustawia się w okolicach pierwszej kreski (dość nisko, ale tak było od początku). Ponadto zauważyłem, że wskazówka nie jest podczas jazdy stale w tym samym miejscu. Czasem lekko opada podczas spokojnej jazdy w trasie. Czy może mieć z tym związek termostat? Muszę teraz co chwilę dolewać płynu chłodniczego i to jest denerwujące. Obawiam się że jak temperatury się podniosą będzie jeszcze gorzej. Pewnie i tak pojadę z tym do mechanika, ale oczywiście chę na razie wykluczyć proste usterki, które mógłbym sam naprawić.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2008, o 16:54 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
Jeżeli ten plastikowy króciec nie jest popękany, to zdejmij tą standardową opaskę i daj taką ze śrubką. Zaciśnij dobrze i zobacz wtedy.

Przy okazji załóż jakiś foliowy worek na ECU, bo przy hamowaniu krople płynu spadają na te wtyczki.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 marca 2008, o 08:11 
Zrób tak jak pisze DAN, ale ja jednak stawiam na pęknięty krócieć. Zobacz, u DANa poszło, u mnie poszło, u kogoś jeszcze chyba też i to wszystkie LETy.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2008, o 11:30 
cezzar napisał(a):
Zrób tak jak pisze DAN, ale ja jednak stawiam na pęknięty krócieć. Zobacz, u DANa poszło, u mnie poszło, u kogoś jeszcze chyba też i to wszystkie LETy.

Głupio się przyznać, ale rzeczywiście króciec był pęknięty. Już śmiga O.K.


Góra
  
 
PostNapisane: 3 lipca 2015, o 21:51 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 kwietnia 2009, o 12:48
Lokalizacja: Warszawa
Imię: Łukasz
Silnik: X18XE1
czy kupując zbiornik muszę pytać o taki w którrym można założyć czujnik, czy pod każdy można go dopiąć? Czy czujnik jest w ogóle demontowalny?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lipca 2015, o 10:53 
Offline
Forum Admin
Forum Admin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwietnia 2007, o 20:13
Lokalizacja: CGD/SB
Imię: Krzysiek
Silnik: Z20LET
Aktualny samochód: BMW X5
sokal napisał(a):
czy kupując zbiornik muszę pytać o taki w którrym można założyć czujnik,

tak,musisz
sokal napisał(a):
czy pod każdy można go dopiąć?

są wersje z czujnikiem i bez czujnika
sokal napisał(a):
Czy czujnik jest w ogóle demontowalny?

ostatnio oglądałem taki zbiornik i raczej nie jest.próbowałem wyjąc i jest dość spory opór więc nie ciągnąłem dalej

_________________
https://www.facebook.com/RYBA-garage-1849542501947522/

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lipca 2015, o 12:07 
Offline
Forumowicz
Forumowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 listopada 2007, o 19:04
Lokalizacja: Białogard
Imię: Radosław
Silnik: Z20LET
Można go wyjąć. Nie wiem jak to opisać, ale jak dobrze obejrzysz zbiorniczek od dołu to zobaczysz jak go wyjąć ;) czujnik jakoś 30-40zł, ale one rzadko się psują wiec do nowego zbiorniczka można założyć stary czujnik.

_________________
Skoro odpadło okazało się zbedne :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL