Astra Coupé Club

Forum Polskiego Klubu Astry Coupe
Teraz jest 27 kwietnia 2024, o 12:53

Strefa czasowa: UTC + 1


Regulamin działu


Sprawy związane z klimatyzacją i układem chłodzenia.

  1. Zanim otworzysz nowy wątek użyj szukajki.
  2. Nie wrzucaj linków do aukcji.



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24 listopada 2007, o 13:47 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 25 sierpnia 2007, o 21:20
Lokalizacja: Płock
Imię: Adam
Silnik: Z20LET
Bestia pisal o tym w temacie o termostacie, ale to chyba bardziej tutaj pasuje. Jak pisalem wczesniej strasznie paruja mi szyby. Tylna to w zasadzie zawsze jest zaparowana w taka pogode jak ostatnio. Dzisiaj wyjalem dywanik od strony kierowcy zeby go wyczyscic. Jest caly mokry. Bestia sugerowal cezzarowi, ze to spinki przy laczeniu nagrzewnicy. Macie jeszcze jakies inne pomysly, to moze byc? Zaznaczam, ze nic mi sie nie wylalo :)

_________________
Minifucha.pl - "szybki grosz". Wzbogać się na dorabianiu.
http://minifucha.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 listopada 2007, o 16:26 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 sierpnia 2005, o 11:03
Lokalizacja: Wrocław/Wieluń
Silnik: Z20LET
No jak nie spinki, to dziurawa nagrzewnica.

Słyszałem, że jak woda z dywanika jest słodka to znaczy, że jest to płyn chłodniczy. :P

W ogóle to sprawdź czy ci płynu nie brakuje.

_________________
Leszek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 listopada 2007, o 17:03 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Tak jeszcze spytam na wszelki wypadek szyba przednia nie byla wymieniana? chodzi mi o to czy jest oryginalna.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 listopada 2007, o 18:15 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 25 sierpnia 2007, o 21:20
Lokalizacja: Płock
Imię: Adam
Silnik: Z20LET
To mokre, to plyn chlodniczy (w zwiazku z czym go ubylo). Pod dywanikiem pasazera to samo, czyli mokro. Znalazlem przeciek: Obrazek Kapie z tych dwoch bialych elementow (nie wiem jak to nazwac, ale to pewnie te spinki). Jak poznac czy to tylko te spinki, czy chlodniczka? (tak mi tez podpowiedzial mechanik). Czy duzo jest roboty zeby sie tam dostac? Bo z tego co widze to raczej tak.

wesol nie wiem co ma wspolnego szyba z tym wszystkim, ale tak byla wymieniana :) Jasnowidz cholera!!! :) Respect :)

_________________
Minifucha.pl - "szybki grosz". Wzbogać się na dorabianiu.
http://minifucha.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 listopada 2007, o 21:24 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Adaśko napisał(a):
wesol nie wiem co ma wspolnego szyba z tym wszystkim, ale tak byla wymieniana :) Jasnowidz cholera!!! :) Respect :)


Myslalem ze moze szyba leci woda bo kiedys tak mialem a jak jest wymieniana to przewaznie cieknie.

Prosze o skasowanie tego mojego dubla bo mi sie komp zawiesil i tak wyszlo.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 listopada 2007, o 22:12 
jak wczesniej pisalem tez mam problem z klimo, oczywiscie parowanie szyb i kiepskie ogrzewanie. do tego wszystkiego nie dziala mi przelácznik cyrkulacji powietrza w kabinie czy to ma zwiazek z niedzialajaco klimatyzacja??


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 listopada 2007, o 01:36 
Witam
Adaśko z tego co widac na zdjeciu to masz walniete spinki ;/ to ze skrapla sie dalej to płyn wedruje przy poruszaniu sie samochodem -najlepiej jak wytrzesz to do sucha i na postoju sprawdzisz gdzie sie skrapla. Wymiana uciazliwa bo mało miejsca no i płynu troche poleci na dywany wiec sie przygotuj.W zestawie powinny byc spinki i oringi .

slat - moim skromnym zdaniem :DD mozesz miec kilka awari na raz -
Musisz zorientowac sie do ilu stopni grzeje ci sie silnik-jezeli w okolicach 90 +/- 5 stopni jest ok a jezeli duzo mniej mozliwe ze termostat
Parowanie- czy paruje ci po wyjsciu z auta czy w trakcie jazdy <przy zmianie pogody moze parowac>
Jezeli chodzi o recylkulacje powietrza to poczytaj pare postow wyzej moze masz nastawine dmuchanie na przednia szybe :DD ??????????


Ostatnio edytowano 25 listopada 2007, o 01:37 przez bestia, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 listopada 2007, o 10:25 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Tak jeszcze na marginesie tez kiedys mialem ze mi wezem leciał płyn z ukladu chlodzenia i okazalo sie ze kamien sie odłożył na kołnierzu tego węża i mocniejsze sciskanie nie pomoglo. Trzeba bylo poprostu zdjać wezyk i go od srodka przeczyscic.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 listopada 2007, o 12:08 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 25 sierpnia 2007, o 21:20
Lokalizacja: Płock
Imię: Adam
Silnik: Z20LET
Ale czy to mozliwe, ze w jednym momencie zaczelo z dwoch spinek kapac?

_________________
Minifucha.pl - "szybki grosz". Wzbogać się na dorabianiu.
http://minifucha.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2007, o 08:13 
Adaśko napisał(a):
To mokre, to plyn chlodniczy (w zwiazku z czym go ubylo). Pod dywanikiem pasazera to samo, czyli mokro.


No to pięknie, sprawdził się najgorszy scenariusz-u Ciebie. Ja u mnie jeszcze nie sprawdzalem pod dywanikami. U mnie zaczyna parować tak po 5-10 min od rozpczęcia jazdy zimnym autem. Wystarczy jednak, że uchyle okno lub dach to parowanie znika. Mam wrażenie jakbym jezdził na wewnętrznym obiegu.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2007, o 11:36 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 25 sierpnia 2007, o 21:20
Lokalizacja: Płock
Imię: Adam
Silnik: Z20LET
cezzar napisał(a):
zaczyna parować tak po 5-10 min od rozpczęcia jazdy zimnym autem.

U mnie jest identycznie. A jak wlacze wiatrak na 2 to jakos daje rade i odparowuja szyby (oprocz tylniej). Sprawdz pod tymi dywanikami lepiej. Obys mial sucho :)

_________________
Minifucha.pl - "szybki grosz". Wzbogać się na dorabianiu.
http://minifucha.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 listopada 2007, o 12:40 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Dołączył(a): 25 sierpnia 2007, o 21:20
Lokalizacja: Płock
Imię: Adam
Silnik: Z20LET
Cholera... zabraklo mi 2 minut zeby edytowac post :)

W ASO oczywiscie powiedzieli, ze spinki same nie wystepuja tylko razem z wezami. Koszt 100zl jeden. W GSI maja, tylko cholera wie, czy to na 100% spinki, czy moze cos innego

_________________
Minifucha.pl - "szybki grosz". Wzbogać się na dorabianiu.
http://minifucha.pl


Ostatnio edytowano 26 listopada 2007, o 13:17 przez Adaśko, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2007, o 08:39 
Sprawdzałem pod dywanikami-u mnie sucho. U mnie raczej padł terostat bo bardzo wolno sie nagrzewa. Do tego dochodzi prawdopodobnie brak czynnika w ukladzie klimy przez co ona również nie jest w stanie osuszyć szyb.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2007, o 16:19 
napiszcie po jakim czasie macie cieplo w aucie ,moze te qupety tak dlugo sie nagrzewaja, moja dziewczyna ma corse 2 min po odpaleniu ma cieplo w aucie


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 listopada 2007, o 23:09 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lutego 2007, o 19:05
Lokalizacja: Goleniów
Imię: Paweł
Silnik: inny
Nie tylko QP ale wszystkie astry G tak maja.

_________________
SHARAN 1.9 TDI AUY++++ i GOLF 1.9TDI ASZ+ by TUNE UP
Dianostyka OPEL i VAG -wszystkie modele wlacznie z najnowszymi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Regulamin Forum Astra Coupe Club
Created by Titleist & Coube    Managed by Astra Coupe Club Team
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL